Uae verwacht ik ook weinig happig om kopwerk te doen, zal vooral van QS, Bora en FDJ moeten komen.
Bora heeft weinig mee om Ackermann af te zetten, enkel McCarthy. Maar om de vluchters terug te halen hebben ze wel ruim bedeelt met benedetti, Poljanski en Muhlberger. Denk dat een van die namen nog wel gewisseld word voor bv Selig
Hier een startlijst die meer up to date is dan PCS en waarschijnlijk ook door de stagair gebruikt wordt:
https://www.oasport.it/2019/05/giro-ditalia-2019-elenco-partecipanti-startlist-e-squadre-nibali-dumoulin-bernal-roglic-e-simon-yates-le-stelle/ (Woods staat er ten onrechte op)
@jori: te duur juist.
Bij Ulissi weet ik nooit wanneer ik hem op moet stellen. Heeft in het verleden goede tijdritten gereden, maar als ik hem opstel rijdt hij niet in de punten. Hetzelfde geldt voor de bergetappes. Battaglin daarentegen is redelijk constant (in de Giro). Hij doet altijd mee in de heuveletappes en in de massasprints vaak op plaats 10-20. Deze Giro zou ik Battaglin opstellen in ieder geval opstellen in etappe 2, 4, 6, 7 en 8 en waarschijnlijk ook in etappe 5 en 18.
'@ Poeksel: die lijst lijkt me niet: te veel, oa: bewley, boaro, stalnov,
te weinig oa: De La parte, Renshaw, Cardona
Verder vind ik opmerkelijk dat battaglin 250.000 goedkoper is geworden tov vorig jaar, terwijl hij in de giro vaak goed presteert en er dit jaar ook een paar aankomsten goed geschikt voor hem zijn.
Verder zie ik nog een renner momenteel niet in de mutatie database staan, maar als je naar het team gaat, staat je verrassing er tussen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.