Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 20 ... 120 121
04398

2 jaar geleden reed Jungels ook top 10 in AK en won Gavira 4 etappes en de puntentrui zegt niet zo heel veel dus.

Poeksel

Bij de selectie van Bora volgens PCS zit niet erg veel steun voor Ackermann, heb ik het idee. Maar misschien is de echte selectie wel heel anders.

04398

Heeft Ackerman veel hulp nodig dan als je al een trein van Ewan, Demare, Viviani en Gaviria.

Rawolf

Uae verwacht ik ook weinig happig om kopwerk te doen, zal vooral van QS, Bora en FDJ moeten komen.

Bora heeft weinig mee om Ackermann af te zetten, enkel McCarthy. Maar om de vluchters terug te halen hebben ze wel ruim bedeelt met benedetti, Poljanski en Muhlberger. Denk dat een van die namen nog wel gewisseld word voor bv Selig

Poeksel

Gisteren in EF had Ackermann best wel een flinke trein in ieder geval. Maar mijn bericht was ook een reactie op "Als ze dan ook nog BORA aan hun zijde weten (zie hun inzet voor een sprint in de Eschborn- Frankfurt) "

Quintana10

Momenteel 9 renners van 750.000 of lager. Als dat maar goed gaat..

Zakarin leuk geprijst voor iemand die zomaar de top 3 kan binnen fietsen. Verder is het kiezen van sprinters toch wel weer een hele opgave. Momenteel maar 5 sprinters, maar wel mannen als de Buyst voor team punten.

Karperdrol

Ja die gekke Rus heb je inderdaad ook nog.
verwacht hem in ieder geval niet bij de top 3.
top 10 moet lukken, maar hij rijdt op dit nou niet de uitslagen dat mij moet overtuigen.

dvansteenis

Aha, daarom moet je dus wachten met je team tot ze volledig zijn ingevuld. Welkom Battaglin!

Rawolf

Battaglin wel leuk maar voor hetzelfde geld pak ik liever Vuilermoz

dvansteenis

'@Quintana10 De Buyst voor teampunten.. hij rijdt voor Lotto?
@Random andere type's lijkt me. Ik neem Battaglin als aanvulling op een aantal heuvel aankomsten. Vuillermoz heb ik ook, maar in de hoop dat hij een AK rijdt en in de bergetappe's 10-15 eindigt.

Karperdrol

Battgalin boven Ulissi?
of heb je die ook?

Jori

De stagair is aardig bezig, worden toch wel paar interessante renners net een tikkeltje te goedkoop erin gezet.

Quintana10

Ja, voor Lotto.
Schat Viviani het hoogst in en daarna Ewan en Gaviria.
Dus mocht Ewan een etappe winnen krijgt de Buyst daar gewoon punten voor, of zeg ik nu iets raars?

Karperdrol

ja 8 welgeteld.

Poeksel

Hier een startlijst die meer up to date is dan PCS en waarschijnlijk ook door de stagair gebruikt wordt:

https://www.oasport.it/2019/05/giro-ditalia-2019-elenco-partecipanti-startlist-e-squadre-nibali-dumoulin-bernal-roglic-e-simon-yates-le-stelle/ (Woods staat er ten onrechte op)

@jori: te duur juist.

Laatst gewijzigd
BerryKrabbel

'@Jori, welke interessante renners heb je het dan over?

dvansteenis

'@karperdrol ja ook al

hartstikkebedankt

'@Jori, de stagiair doet op zich toch prima werk nu? Geen enkele renner die je obv deze pricing zeker neemt

DKrikk

Battaglin is weer typisch aan een zelfde seizoen bezig als voorgaande jaren bij TJV: nauwelijks uitslagen rijden voorafgaand aan de Giro. Toch zijn prijs waard geweest afgelopen 2 jaar.

canard de toilette

'@DKrikk zeker de punten waard, maar wanneer stel je hem op?

04398

Kijk naar de uitslagen van vorig jaren en je weet waar je hem moet opstellen

dspiky

Bij Ulissi weet ik nooit wanneer ik hem op moet stellen. Heeft in het verleden goede tijdritten gereden, maar als ik hem opstel rijdt hij niet in de punten. Hetzelfde geldt voor de bergetappes. Battaglin daarentegen is redelijk constant (in de Giro). Hij doet altijd mee in de heuveletappes en in de massasprints vaak op plaats 10-20. Deze Giro zou ik Battaglin opstellen in ieder geval opstellen in etappe 2, 4, 6, 7 en 8 en waarschijnlijk ook in etappe 5 en 18.

Jori

'@ Poeksel: die lijst lijkt me niet: te veel, oa: bewley, boaro, stalnov,
te weinig oa: De La parte, Renshaw, Cardona

Verder vind ik opmerkelijk dat battaglin 250.000 goedkoper is geworden tov vorig jaar, terwijl hij in de giro vaak goed presteert en er dit jaar ook een paar aankomsten goed geschikt voor hem zijn.

Verder zie ik nog een renner momenteel niet in de mutatie database staan, maar als je naar het team gaat, staat je verrassing er tussen.

arjenzvob

Battaglin stel je op in de heuveletappes. Logisch. Interessante optie.

dspiky

'@Jori, Dat is een zeer aangename verrassing. Heb hem er alvast ingeklikt.

1 2 ... 20 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.