Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 21 ... 120 121
04398

Battaglin zit nu niet echt in een ploeg waar het echt lekker loopt de laatste jaren, maar zal wel net als vorig jaar bij TJV gewoon lekker zijn gang gaan in punchetappes, tenzij hij perse bij onze gek Rus moet blijven.

dspiky

De stagiair gebruikt volgens mij de startlijst van CyclingFever. De namen op deze lijst komen in ieder geval (precies) overeen met de toevoegingen aan de database.

http://www.cyclingfever.com/editie.html?detp=view&_ap=startlijst&editie_idd=MjkyNTQ=

BerryKrabbel

'@Jori en @dspiky, over welke aangename verrassing hebben we het?

dvansteenis

Haha, dat zal wel Rojas zijn😂

M@thijs

Is onze gekke rus zelf geen leuk koopje voor 2.5 schat hem voor ak hoger in dan de andere 2.5 mil renners zelfs dan de 3 millers aangezien hij wel kan tijdrijden

Ab Normaal

Op mijn mobiel staat Battaglin er nog niet bij hoor. Is dat alleen via de PC?

dvansteenis

Even de app afsluiten en opnieuw open klikken ab!

arjenzvob

Ploeg aanklikken Ab. En Ackermann heeft er een fijne helper bij trouwens.... Als de aanvulling klopt.

Rawolf

Poeksel van die lijst klopt heel weinig, pcs is beter dan

Poeksel

CF heeft in ieder geval geen Woods (i.t.t. Scorito en PCS).

Ric

Ik overweeg (durf t eigenlijk niet) om tommeke Toch thuis te laten. Heb nu geen plaats voor yates en denk dat hij in de tijdritten niet heel veel plaatsen prijs hoeft te geven.
Acht yates wel veel sterker in de bergen. Roglic een prima alternatief voor de 3 andere tijdritten.
Lopez met zijn witte trui eindafrekening, ongetwijfeld punten voor bergklassement en punten voor eindklassement kan je eigenlijk niet missen.
Maar ja bernal, Roglic, dumoulin, yates en lopez een beetje onmogelijk als je nog overige renners wilt nemen.

DKrikk

'@jori. Ik zat al op hem te wachten. Pareltje

michael rasmussen

Je vergeet de Haai

Poeksel

Ik denk dat er met de informatie van nu geen must-haves zijn in de top 7 (inclusief Landa). Voor de laatste spreekt dat hij het in LBL goed deed en dat hij het twee keer goed gedaan heeft in de Giro (een keer derde en een keer ritwinst en bollentrui). Als je vijf van de zeven neemt is het vooral geluk denk ik als achteraf blijkt dat je de goede vijf hebt.

vevie

Heb zelf ook niet aan Zakarin gedacht, maar die gaat gegarandeerd top 10 rijden. Was samen met Pozzo de sterkste renner in de derde week van de Giro die Dumoulin won. Wel minder sterk team heeft hij nu, maar toen waren hij en Pozzo echt heel erg sterk. Wellicht is hij voor 2.5 mil wel een must. Zou Pozzo ook zijn als Nibali niet reed.

Rawolf

Sinds begin 2018 is het wel bergafwaarts met Zakarin, heeft dit seizoen ook nog niks gepresteerd

Threeohthree

Zie het nu pas van Konrad. Jammer. Dan toch maar de wisseltruc met Jungels. Ook niet ideaal want doe liever niet 18+2 maar goed het is ook niet zo dat die +2 helemaal niks kunnen.

barceman

Erg lastig deze giro. Zijn zoveel toppers die je moet hebben dat op dit moment mijn tactiek is om een redelijk aantal renners van een miljoen of goedkoper te nemen. Meest moeite met de sprinters waarbij tot nu toe alleen Viviani een zekerheidje is. Bij de klassementrenners zijn de top 6 must haves, gaan duidelijk meer dan 100 punten per miljoen halen. Vervelende is dat er normaal duurdere renners als Porte en Aru bij zitten die ik nooit neem. Van deze zes klassementrenners wil ik er sowieso 5 van hebben en dan valt Lopez of Nibali buiten de boot. Als zesde hoop ik ook nog Jungels of Zakarin erbij te hebben, gaan punten pakken in de tijdritten en pakken voor de rest ook punten. Het lekkere aan Jungels de eerste week is voor de teampunten van Viviani, maar ik verwacht dan al wel eens spektakel van de klassementrenners en zal hij al punten pakken. Maar ben bang dat dit niet gaat lukken om één van deze twee in mijn team te krijgen. Nu vooral afwachten welke sprinters van plan zijn om de giro uit te rijden, om daaruit te bepalen hoeveel budget ik hieraan wil besteden.

Rawolf

Wie zien jullie als favorieten voor de tijdritten buiten de klassementsmannen?

Threeohthree

Moson, Bilbao, Ion, Hart, Campy, en voor die laatste van Emden lijkt me.

arjenzvob

Lastig Random. Zeker omdat sommige knechten echt goed kunnen tijdrijden, maar zich niet volle bak gaan geven omdat ze hun kopman moeten ondersteunen. De bekende namen kun je natuurlijk simpel vinden. Maar ja... Dat klimwerk he, Ik zie vooral tijdrijders voor het vlakke werk.

hartstikkebedankt

Een aantal ondersteunende klimmers als ze ervoor mogen gaan

Oja en onze vriend uit Portugal natuurlijk he

Laatst gewijzigd
StijnvanA_

Bilbao zou dit ook moeten kunnen inderdaad.

vevie

Het kiezen van de juiste, en het aantal, sprinters, is nog het lastigste. De sprintersploegen zullen vermoedelijk al hun kansen proberen te grijpen, wat normaal gesproken betekent dat de sprintetappes ook echt sprintetappes worden. Ik heb nu 5, sprinters. Is dat genoeg om voldoende punten te halen in die etappes? Presteren ze namelijk niet, dan heb je maybe maar 2 a 3 sprinters die punten pakken in die etappes. Das te weinig/

Threeohthree

Qua sprinters heb ik 4+2. Het enige wat ik nog eventueel zou veranderen is Ewan > Nizzolo. Maar dan moet Nizzolo hem morgen wel winnen. Verder heb ik genoeg opvulmateriaal voor de sprint etappes. Zeker die eerste twee. Die kan je gewoon makkelijk opvullen met top van klassement en teampunten. Kan je beter een Jungels opstellen dan een Lobato. Bovendien wanneer het sprinters veld dun is eindigen de rappe klassementsmannen ook vaak in de top 20. Ook zeker iets om mee te nemen wat mij betreft.

1 2 ... 21 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.