Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 22 ... 120 121
jsprunk

Zakarin een must have? Ik weet dat hij graag verstoppertje speelt, maar sinds de Vuelta 2017 heeft hij in alle wedstrijddagen die hij reed als beste resultaat een 5e plek (vanuit een vroege vlucht in etappe 17 van de Vuelta). Daar ga ik mijn budget niet aan vergooien.

Threeohthree

Dat zou ik ook niet doen, dan zou ik liever voor een half miljoen minder Majka nemen of voor een half miljoen meer Landa of Jungels.

Rawolf

Vriend uit portugal = Goncalves?

Benzardi

Wat is de beste keus.

Viviani,Ewan & Ackermann of Viviani, Gaviria & Modolo ?
Dit is mij dilemma voor de sprinters.

vevie

'@three: dat is idd wel zo, ja. Als je het zo stelt is m’n selectie wel al aardig in orde.

@jsprunk: heb je natuurlijk gelijk in. Wat wel zo is, is dat Zakarin wel altijd sterk rijdt in de Giro. Het is wel een ronde die hem ligt, ook als 1 van de AKmannen met een goede tijdrit

Wielerfan999

Ik zou qua potentie gewoon 5 man Androni erin kunnen klikken, als het mogelijk was tenminste. Waarschijnlijk gaan er een paar tegenvallen, maar ze hebben wel lage prijzen voor een vrijbuitersploeg die goed in vorm is.

hartstikkebedankt

Ellende is altijd wanneer je die gasten opstelt en of het veilige alternatief je niet gewoon meer punten oplevert

Ric

Roglic is toch niet per definitief een betere klimmer dan dan Roglic?

Threeohthree

Naja, Androni mannen neem je (neem ik aan) enkel mee als +1 of +2 en niet als serieuze plek voor een bergetappe. Wanneer je deze opstelt is vooraf lastig te zeggen, maar gaandeweg kan je wel aanvoelen of het een vluchters etappe gaat worden waar bijvoorbeeld een Masnada kans maakt. Nu kan je je echter wel afvragen dat ook al gok je goed met het opstellen van Fausto, is het dan niet alsnog beter om een 500k sprinter of tijdrijder mee te nemen. 1x goed gokken levert namelijk nog steeds niet bijster veel punten op.

Laatst gewijzigd
Ric

Dan dumoulin bedoel ik

Threeohthree

'@Ric: Nee dat valt wel mee. Wel een betere daler overigens. Roglic heeft overigens ook een beter sprintje in huis wat ook wel mooi is meegenomen bij dit soort spelletjes.

Gerardv

'@Threeohthree

Het enige probleem in deze Giro is dat er geen tijdrijder is van 500k die bij alle drie de tijdritten een goede kans maakt op een top 10. Qua sprinters is er wel wat mogelijk.

RobbinV

'@Gerardv Asl je moet kiezen zou ik voor Felline kiezen, iemand die het wel zou kunnen. Maar de vraag is, komt het eruit? Gezien de afgelopen paar jaar zal hij voor 500k ook zelfs een miskoop zijn, maar die jaren ervoor zou het een must have zijn.

snoek1974

Blijf leuk dat puzzelen zeker omdat er nog renners bij gaan komen of afvallen waardoor je weer opnieuw kan beginnen .

Heb een redelijke verdeling maar heb op dit moment Lopez nog niet erin en die wil ik eigenlijk wel erin hebben .
Moet dan down graden en zoeken naar een verrassende sprinter ( 1 / 1,5 milj) die de plaats inneemt van een sprinter v 3 miljoen of 2 kopmannen van de B garde vervangen door Lopez en een 0,5 milj renner .

Zou ook voor het eerst sinds jaren starten in scorito zonder Valverde , maar er kan nog veel gebeuren in mijn team .

Heb wel een tijdrijder in mijn ploeg maar met 2 klimtijdritten en slot tijdrit zullen veel klassement renners vooraan eindigen en is de vraag of ik die 0,75 miljoen niet anders moet gebruiken . Zeker als een bepaalde puncher nog in het spel voorbij gaat komen . Dus net zoals bij bijna iedereen zal er nog wel paar keer wat veranderen ,

snoek1974

'@ Robin V , kan je met 0,5 een miskoop zijn , dan ben je ook duidelijk een opvulling als 20ste man omdat je budget op is

Gids03

Wie is er eigenlijk beter in de heuvel en klimtijdritten van emden of campie ik kan er niet veel over vinden .

Jori

'@gerardv: Klopt. Geschke was echt perfect opvullertje geweest. Een Foliforov zou ook nog wel populair zijn geweest.

Nu is het vooral zoeken bij de kopmannen en schaduwkopmannen.

@gids03: procyclingstats -> campenaerts of van emden -> ctrl + f -> itt -> alle itt wk's en etappes in nieuwe tabbladen openen -> bekijk de profielen en resultaten.
Of bekijk van beiden lengte en gewicht en vergelijk wie het dichtst in de buurt komt van de berggeiten en hoeveel het verschilt.

Laatst gewijzigd
Gerardv

'@Robbinv
Zelfs voor 500k zou ik Felline niet kiezen. Als je naar zijn laatste resultaten kijkt, zie je alleen maar DNF staan. Voor 500k zijn er leukere opties (geen tijdrijders).

@Jori
Rijdt Geschke hem niet dan? Op PCS staat dat hij hem wel rijdt.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Geschke ligt in de kreukels...

kevinraar

Ik twijfel echt heel erg tussen Ewan en ackerman hrb helaas geen budget meer voor allebei

arjenzvob

Voor mij is t een keuze tussen Ewan en de Gendt of Ackermann en Selig.

kevinraar

Ook erg lastig

snoek1974

'@ Kevin raar , hangt ook van je andere sprinters af , want je moet ook voorkomen dat je gehele sprint ploeg past na etappe 12 , heb op dit moment 4 sprinters en 2 knechten ( lead out en iemand die ik verwacht positie 10-20), waarvan 2 toppers naar verwachting na etappe 12 zullen afstappen

Heb ook 3 mannen voor de punch / heuvel etappes en een aanvaller met een aardige tijdrit en veel budget gebruikt voor klassement renners .

Maar je blijft altijd renners hebben die je erin wilt krijgen , alleen moet je dan een andere weer laten vallen , Bilbao en Chaves kunnen beide heel goed uitpakken maar ook zomaar tegenvallen , heb er nu niet in maar ben wel benieuwd naar ze .

Als er geen ploeg is die de wedstrijd controleert zoals Sky met Froome Thomas , ga ik uit dat de 6 bergetappes eindigen met de klassement renners in de top 10 en zelfs in de heuvel etappes ze top 20 rijden , maar kan er zomaar naast zitten

TrEb

Zelf zit ik te denken om izagirre in m'n team op te nemen omdat de etappes hem wel liggen. Of zal hij toch vooral voor lopez moeten knechten? Ze hebben al goede klimmers om lopez in de bergen te ondersteunen ( Bilbao, cataldo en hirt) Lopez zit trouwens niet in m'n team.

Rawolf

Ludvigsson/Scotson word een 500k tijdrijder.

1 2 ... 22 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.