Naja, Androni mannen neem je (neem ik aan) enkel mee als +1 of +2 en niet als serieuze plek voor een bergetappe. Wanneer je deze opstelt is vooraf lastig te zeggen, maar gaandeweg kan je wel aanvoelen of het een vluchters etappe gaat worden waar bijvoorbeeld een Masnada kans maakt. Nu kan je je echter wel afvragen dat ook al gok je goed met het opstellen van Fausto, is het dan niet alsnog beter om een 500k sprinter of tijdrijder mee te nemen. 1x goed gokken levert namelijk nog steeds niet bijster veel punten op.
Blijf leuk dat puzzelen zeker omdat er nog renners bij gaan komen of afvallen waardoor je weer opnieuw kan beginnen .
Heb een redelijke verdeling maar heb op dit moment Lopez nog niet erin en die wil ik eigenlijk wel erin hebben .
Moet dan down graden en zoeken naar een verrassende sprinter ( 1 / 1,5 milj) die de plaats inneemt van een sprinter v 3 miljoen of 2 kopmannen van de B garde vervangen door Lopez en een 0,5 milj renner .
Zou ook voor het eerst sinds jaren starten in scorito zonder Valverde , maar er kan nog veel gebeuren in mijn team .
Heb wel een tijdrijder in mijn ploeg maar met 2 klimtijdritten en slot tijdrit zullen veel klassement renners vooraan eindigen en is de vraag of ik die 0,75 miljoen niet anders moet gebruiken . Zeker als een bepaalde puncher nog in het spel voorbij gaat komen . Dus net zoals bij bijna iedereen zal er nog wel paar keer wat veranderen ,
'@gerardv: Klopt. Geschke was echt perfect opvullertje geweest. Een Foliforov zou ook nog wel populair zijn geweest.
Nu is het vooral zoeken bij de kopmannen en schaduwkopmannen.
@gids03: procyclingstats -> campenaerts of van emden -> ctrl + f -> itt -> alle itt wk's en etappes in nieuwe tabbladen openen -> bekijk de profielen en resultaten.
Of bekijk van beiden lengte en gewicht en vergelijk wie het dichtst in de buurt komt van de berggeiten en hoeveel het verschilt.
'@ Kevin raar , hangt ook van je andere sprinters af , want je moet ook voorkomen dat je gehele sprint ploeg past na etappe 12 , heb op dit moment 4 sprinters en 2 knechten ( lead out en iemand die ik verwacht positie 10-20), waarvan 2 toppers naar verwachting na etappe 12 zullen afstappen
Heb ook 3 mannen voor de punch / heuvel etappes en een aanvaller met een aardige tijdrit en veel budget gebruikt voor klassement renners .
Maar je blijft altijd renners hebben die je erin wilt krijgen , alleen moet je dan een andere weer laten vallen , Bilbao en Chaves kunnen beide heel goed uitpakken maar ook zomaar tegenvallen , heb er nu niet in maar ben wel benieuwd naar ze .
Als er geen ploeg is die de wedstrijd controleert zoals Sky met Froome Thomas , ga ik uit dat de 6 bergetappes eindigen met de klassement renners in de top 10 en zelfs in de heuvel etappes ze top 20 rijden , maar kan er zomaar naast zitten
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.