In de podcast de Rode Lantaarn werd beweerd dat Izagirre zou gaan knechten omdat MAL de absolute kopman is. De bron zou de perschef van Astana zijn. Ikzelf moet het nog maar zien.
Mollema op 5 kan overigens best, al moet het wel flink meezitten (wat renners die uitvallen en zo).
Dat is wel de eerste keer dat er iets wordt gezegd over Mollema's specifieke ambitie in de Giro. Tot nu toe was dat nogal vaag met dit soort uitspraken: "My preparations have gone well, and I'm confident that I have a strong team around me to help me and push me to my highest level."
Jammer dat Conti een halfjaartje te oud is voor de witte trui, die maakte anders nog wel kans om hem in etappe 1 te pakken.
Bohli en Scotson kunnen goed tijdrijden, maar komen ze hard genoeg de klim op? M A Lopez klimt het beste, maar verliest hij niet te veel in het begin? Veel jonge renners die wel goed kunnen klimmen, maar kunnen ze ook tijdrijden? Tolhoek, Carthy, Kuss, Neilandts, Ciccone, Hart, Oomen, de plus, o connor, knox, sivakov?
Ik heb mijn team redelijk staan op het moment.
Ik heb sinds het begin Laurens erin gehad, maar deze heeft gisteravond plaats moeten maken. Alleen nu spookt er een naar scenario door mijn hoofd:
Wat nu als Roglic de eerste rit nu de roze trui pakt en de plus vol rijdt en met de jongerentrui aan de haal gaat. Dan loop je toch de nodige punten mis de eerste week..
Verder heb ik formolo en majka al 10x gewisseld maar lijkt t toch formolo te worden, aangezien ik bang ben dat majka uiteindelijk toch voor dagzeges gaat en dan niet weet wanneer ik hem moet opstellen
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.