Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 45 ... 120 121
kevinraar

ik denk dat ze voor beletti gaan heb hem ook in mij team

Pom titcock

Vrienden!
Izzagire of Chaves?
Jungels of hart?
En nizzolo in or out? Presteert nog niet heel best dit seizoen maar blijft een italiaantje he. Kan ook een gokje nemen door Gibbons te pakken...

kevinraar

Ik heb de e 5 favoriete voor het klassement en heb de 4 favoriete voor de sprint etappes ben tevreden met mij team

Laatst gewijzigd
ronvisser

Vrind!
Izzagire: leuke tijdrit en punch, en heeft meer vorm (wellicht al te veel?) laten zien.
Jungels
Out: Dimension Data is drama dit seizoen. Gibbons kan je op de gok er prima bij hebben.

Rawolf

Nizzolo mogelijk wel kandidaat voor de puntentrui

Wijon

Eens met Ron, maar wel 2 aanvullingen:
Izagirre staat er na de eerste rit (en alle tijdritten) er beter voor dan zijn kopman, die ook nog wel eens wil vallen. Jungels is meer zekerheid, maar als je een gok wil nemen dan heeft Hart ook potentie. En om te winnen moet je durven gokken.

Wijon

"The goals are top five on the GC with Bauke, and secondly to win a stage, either with Bauke or the others," explained Trek-Segafredo directeur sportif Kim Andersen.

top 5. Dat is wel erg ambitieus..

Karperdrol

zijn er echt topfavorieten voor de eerste witte trui?
die zal hem vast wel een tijdje om de schouders hebben hangen...kom er helaas niet echt achter.

Starlynk

'@Karperdrol: nee geen echte topfavoriet. Ligt er ook een beetje aan wie er voor gaat. De Plus zou het moeten kunnen of een van de jongens van Ineos. Eventueel Oomen, Carthy, Knox als ze goed zijn en volle bak gaan rijden. Maar blijft een grote gok.

hartstikkebedankt

Ik denk dat er 4 waarschijnlijke kandidaten zijn voor de eerste jongerentrui waarvan 2 favorieten maar ja geen garanties

Laatst gewijzigd
Poeksel

In de podcast de Rode Lantaarn werd beweerd dat Izagirre zou gaan knechten omdat MAL de absolute kopman is. De bron zou de perschef van Astana zijn. Ikzelf moet het nog maar zien.

Mollema op 5 kan overigens best, al moet het wel flink meezitten (wat renners die uitvallen en zo).

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

Hart, de Plus, maar of die echt topfavoriet zijn? Zelfs Lopez maakt misschien nog kans gezien zijn klimcapaciteiten.

Larsdj

Ewan & vuillermoz

Of

Akermann & sosa

In wat voor vorm steekt sosa gezien zijn resultaten?! wat moeten we van hem verwachten ?

Eerste etappe wit = Bohli of hart

hartstikkebedankt

Dat is wel de eerste keer dat er iets wordt gezegd over Mollema's specifieke ambitie in de Giro. Tot nu toe was dat nogal vaag met dit soort uitspraken: "My preparations have gone well, and I'm confident that I have a strong team around me to help me and push me to my highest level."

Laatst gewijzigd
bakfiets

Teamoverzicht
Klassementsrenner 8 € 27.000.000
Klimmer 3 € 4.250.000
Tijdrijder 0 € 0
Aanvaller 2 € 1.500.000
Sprinter 5 € 12.250.000
Knecht 2 € 1.000.000
Totaal 20 € 46.000.000

Voor het eerst tevreden over mijn team.

Masterw

Gavazzi of moschetti? Jullie voorkeur voor 1 van de 2?
Dan staat t team eindelijk!

Wijon

Ondertussen staan hier boven al 8 genoemd en nu nog een 9e door mij ;) Misschien kan Hamilton nog wel wat betekenen voor de eerste witte trui.

BasV

'@Vinyi
Cimolai & MAL
of
Demare & Carapaz

Lijkt me duidelijk optie twee.
*Carapaz zal niet heel veel onder doen voor MAL,
Demare pakt de puntentrui, en Cimolai is niet opgewassen tegen de concurrentie in de Giro

pirazzi

Bohli? De eerste tijdrit is niet vlak.

Gerardv

Ik vraag me af wat betreft de witte trui, hoeveel tijd zou Lopez verliezen op de eerste vlakke 6 km? En zou hij dit tijdsverlies goed kunnen maken op de klim? Ik denk namelijk dat dit best mogelijk is.

Laatst gewijzigd
Ajvenema

Eventjes tussendoor: De hele selectie al plaatsen lijkt me een beetje voorbarig, maar wat moeten we in godsnaam met die nikszeggende budgetverdelingen?:)

ivo001

Jammer dat Conti een halfjaartje te oud is voor de witte trui, die maakte anders nog wel kans om hem in etappe 1 te pakken.

Bohli en Scotson kunnen goed tijdrijden, maar komen ze hard genoeg de klim op? M A Lopez klimt het beste, maar verliest hij niet te veel in het begin? Veel jonge renners die wel goed kunnen klimmen, maar kunnen ze ook tijdrijden? Tolhoek, Carthy, Kuss, Neilandts, Ciccone, Hart, Oomen, de plus, o connor, knox, sivakov?

JimKro

Haha dat vraag ik me ook al een tijdje af

user27310

Ik heb mijn team redelijk staan op het moment.
Ik heb sinds het begin Laurens erin gehad, maar deze heeft gisteravond plaats moeten maken. Alleen nu spookt er een naar scenario door mijn hoofd:
Wat nu als Roglic de eerste rit nu de roze trui pakt en de plus vol rijdt en met de jongerentrui aan de haal gaat. Dan loop je toch de nodige punten mis de eerste week..
Verder heb ik formolo en majka al 10x gewisseld maar lijkt t toch formolo te worden, aangezien ik bang ben dat majka uiteindelijk toch voor dagzeges gaat en dan niet weet wanneer ik hem moet opstellen

Jori

'@Jiri11: Of wat als je hemt wel hebt en je ziet zoiets bij de start:
https://www.cyclingweekly.com/news/racing/giro-ditalia/belgian-rider-tries-to-get-a-date-330923

Laatst gewijzigd
1 2 ... 45 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.