Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 46 ... 120 121
Jasperdewaal11

Wie wordt de lead-out voor Gaviria Consonni of Molano ?

Kalikula

Geen idee hoe Zakarin er voor staat. Is voor mij een enigma.
Je weet wel waar ik naar toe ga. Voor dat geld heb je ook Carapaz.

Karperdrol

Ik heb Zakarin er tot nu toe nog niet in gehad... tot een uurtje terug ofzo.
Carapaz heb ik ook.

hartstikkebedankt

Dat weet je nooit zo goed met Zakarin maar in LBL en Romandie aardig in orde en zeker met weinig korte, steile klimmetjes en een loeizware 3e week zou ik hem niet meteen afschrijven

Derailleurtje

Ik hoor weinig over Pozzovivo voorbij komen, terwijl hij de afgelopen jaren in de Giro toch aardige resultaten bij elkaar fietste... Vanwaar dat zijn naam bij zovelen ontbreekt?

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Zijn recente crash niet gezien ?? Bloedend bekkie etc

Gids03

Wat denken we van p bilbao vorig jaar 6e en heeft een goeie aankomst dacht ik wat denken we dit jaar van hem ?

user26790

In de Wieler Revue: Domenico Pozzovivo verwacht dat hij gewoon fit aan de start zal staan van de Giro d'Italia. Ondanks de verwondingen aan zijn hoofd. Niet te geloven!. Wie gelooft er nog in? Vorig jaar wel 10x top tien gereden!
Verder blijft het koffiedik kijken.
Klassementsrenner 7 € 26.000.000
Klimmer 4 € 5.750.000
Tijdrijder 0 € 0
Aanvaller 2 € 1.500.000
Sprinter 5 € 11.750.000
Knecht 2 € 1.000.000
Totaal 20 € 46.000.000

De Revelatie

Ik heb de afweging gemaakt tussen Bilbao en Izagirre. Hierbij schat ik laatstgenoemde domweg wat hoger in. Betere tijdrit en van hem weet ik dat hij aardig in vorm is. Van Bilbao niet echt een idee? Zal ook wel prima in vorm zijn. Deels gevoelskwestie dus. Zoals zoveel een gevoelskwestie is, als ook een kwestie van geluk.

Ab Normaal

Als je kijkt naar de resultaten van Zakarin dit seizoen tot nu roe en die vergelijkt met zijn resultaten voorafgaand aan zijn goede Giro’s dan zijn z’n resultaten dit seizoen iets beter.

Zou dus zomaar een prima Giro kunnen rijden. Maar een garantie is het allerminst.
Wat ik tegen Zakarin heb is dat hij in groepjes niet meesprint tenzij het voor de etappezege is.

De Revelatie

Nou, dan gooi ik ook nog maar eens een dilemma. Knox (gokje, potentieel pareltje, wellicht teampunten Viviani & Jungels, jongerenklassement) of Nieve (Redelijk zekere teampunten Yates).

Ik hoor het wel.

Threeohthree

'@Gids: Etappe 2 heeft op 30km voor de meet nog de Il Castra met 5.8km met 6.8%. Betwijfel of de sprinters daar over heen komen. Etappe 8 zou goed kunnen ja, maar dat laatste stukje (Monte Bartolo) zit echt vol met bochten, hellingen en afdalingen. Erg tricky dus en de kans dat het peleton split en een oplettende renner er vandoor gaat acht ik zeer groot. Bovendien gaan hier echt ongelukken gebeuren dus who knows wat de uitkomst is. Sprint zou ook kunnen dat klopt.

Treenert

Ik zie telkens voor meer dan de helft v/h budget aan klassementsrenners voorbij komen.
Dan kom je elders serieus tekort lijkt mij zo.

Rawolf

Etappe 2 is echt zwaar ja, maar de sprinters zijn ook nog fris de eerste dag. Het word een gokje.

Misschien probeert Roglic al druk uit te oefenen met zijn ploeg op dat klimmetje om de concurrenten te testen want hijzelf steekt in een prima vorm

Bergbeklimmer

Twijfel tussen:

Dumoulin en Sbaragli of Nibali en De Gendt.

Wat verwachten jullie van de Haai?

Treenert

'@Random: Maar wint hij ook de 'proloog'?

@Bergbeklimmer: = geen vergelijk

EDIT: Of zelfs wel cynisch bedoeld?

Laatst gewijzigd
Bergbeklimmer

Want?

Veltini

Inderdaad lastig kiezen tussen Bilbao en Izagirre.
Daarom op dit moment allebei in mijn team ten koste van Mollema. Kijken of het stand houdt.

Treenert

Totaal verschillende renners, je kunt ze ook alle 4 hebben voor verschillende etappes.

Wat betreft Nibali, het is en blijft een klasbak en Italiaan, dat helpt ook in eigen land koersen.

Laatst gewijzigd
Starlynk

Dumoulin en Sbaragli kosten 6,5 miljoen samen. Nibali en De Gendt 4,25 miljoen. Als je deze twee opties echt serieus overweegt en ongeveer gelijkwaardig acht, dan zou ik toch voor de optie gaan dat je 1,25 miljoen overhoudt ;)

Gerardv

Het is niet te vergelijken, omdat optie 6,5 miljoen kost en optie 2 kost 4,25 miljoen.

Bergbeklimmer

Ik snap dat het totaal verschillende renners zijn, maar daar heeft de twijfel niks mee te maken.

Ben er wel uit, denk ik. :-)

FritsvanHoefelen

Geld is niet alles. Er moet ook een positieve flow zijn

Wijon

Ik ben ook altijd super positief over mn team hoor ;)

hartstikkebedankt

'@Starlynk, lekker gerekend jonguh

1 2 ... 46 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.