Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 53 ... 120 121
Valvuillerdemoz

En waarom zou Consonni dan nog voor Molano aan de beurt komen om te sprinten?

Jasperdewaal11

Denk dat ze dan allebei mogen sprinten maar als ik op Ronde van Turkije afga zit Consonni net even iets beter in

Derailleurtje

Wat verwachten we nou van Geoghehan Hart?

Cerebral36

En hoeveel sprints houdt onze vriend Consonni over nadat Gav is afgestapt...Vrijwel niks toch ?

steefje9

In de proloog ga ik wel voluit. Een ideale prikkel. In zo’n proloog rijdt trouwens niemand met de rem op. Ik rijd de Giro volledig in dienst van Primoz. De roze trui in Verona is ons enige doel. Het wit van beste jongere interesseert mij niet, maar misschien pak ik die zaterdag per ongeluk voor één dag.'

Dit is wat ik kan vinden over, laurens de plus

Kan dus zomaar de witte trui pakken maar wel weer snel kwijtraken?

Laatst gewijzigd
pkmelee337

Ik denk zelf dat Izagirre moet gaan knechten voor MAL in de laatste weken en gezien het sterke deelnemersveld ook niet heel veel kans maakt op top 10 noteringen dan. Jungels ook niet. Mollema is redelijk in vorm, kan aardig klimmen en heeft een goede tijdrit. Denk dat die ons nog wel eens kan verbazen deze Giro.

Zit zelf nog wel met een ander vraagstuk. Ik zit heel hard te twijfelen tussen Campenaerts en de Gendt. Heb nu Campenaerts omdat er 3 tijdritten zijn waarin hij bijna zeker top 3/5 zal rijden. De Gendt maakt goeie kans op de bergtrui maar moet dit nog wel even doen. Verder denk ik dat ik er uit ben. Wie overtuigd me? :-P

M@thijs

'@wijon 500 is miss overdreven maar hij kan zomaar doorbreken of juist breken

Bidonhouder

'@Henk waarom denk je dat Campenaerts in een klimtijdrit (2e tijdrit) top 5 gaat rijden?

Gerardv

Als Campenaerts bijna zeker top 5 gaat rijden in de 3 tijdritten, zou ik hem er ook in doen. Maar ik verwacht alleen bij de laatste tijdrit een topnotering van Campenaerts, en misschien is hij dan al wel uitgevallen.

arjenzvob

Interview De Plus:

https://www.indeleiderstrui.nl/nieuws/giro-ditalia/228378/de-plus-noemt-crash-gesink-ramp-ik-zal-nu-in-elke-bergrit-moeten-opdraven

Maar dan nog, moet je een keuze maken of je hem wel of niet wilt. Ik weet wel wat ik met hem ga doen!

Cerebral36

Ik ben qua De Plus even het spoor bijster. Als hij in de 1e wit pakt (denk zelf Hart) dan houdt hij hem toch echt wel even vast lijkt me. En als Roglic dan ook nog het rose heeft kan dat aardig wat punten opleveren. Voor de rest zegt hij basically, wit boeit verder niet en offer me totaal op. Ja is het dan wel slim. Hoewel de overige 1 miljoen renners echt volstrekt ruk zijn !

Jori

'@cerebral36: Ik zou Lobato nemen. Niet omdat hij zo geweldig rijdt, maar omdat hij van die fijne slaappillen heeft om je weer wat meer rust te geven ;)

Bidonhouder

Met Gallopin zou je nog wel kunnen scoren, maar verder zie ik geen leuke klimmers/klassementsrenners bij de 1M renners inderdaad.

Cerebral36

'@Jori Lobato gaat nooit van zij n lang zal die leven mee haha :) Op dit moment zit ik te denken om Landa en Gallopin/De Plus te switchen naar Majka/Formolo, maar De Plus of Gallopin exit vind ik een tricky one.

Treenert

Waar ik altijd mijn vraagtekens bij heb; Wanneer stel je die 1-mln-renners op als je al 9 betere hebt? Kun je dan niet beter kiezen voor zoveel mogelijk dure renners aangevuld met enkel 500-K sprintertjes en ploeggenoten?

Jasperdewaal11

Okee laatste twijfel:

Of Hart upgraden naar Carapaz (heb ik eindelijk een movistar)

Of een van mijn 3 500K sprintertjes upgraden naar Consonni/Lobato (moet sowieso in het sprint budget blijven)

Pom titcock

Hart downgraden naar carapaz voor meer geld?
Hart gaat puntjes pakken broer

Platje

Modolo zn resultaten vorig jaar in de giro waren prima met 6 top 10 plekken (en de jaren ervoor 4, 7 en 4).. 2 miljoen is dan een goede investering.. als ik zijn resultaten van dit jaar bekijk met een dnf in onder andere gent-wev, de scheldeprijs en eschborn lijkt het een miskoop te worden.. denk niet dat veel kenners hem mee zullen nemen, daarom denk ik er juist wel aan.. deadline komt in de buurt en dan ga je over iedereen twijfelen

Karperdrol

Hebben jullie van de 3 favorieten een knecht mee? en welke dan?

Cerebral36

'@Karper Op dit moment alleen De Plus. De Plus is nu momenteel mijn grootste twijfel. Geen 2e van Scott zint me ook niet maar krijg er niemand in helaas.

Laatst gewijzigd
Ralph123

Ik heb maar 1 DQS man, geen Movistar en eigenlijk veel verschillende ploegen. De samenstelling voelt goed, maar het fenomeen teampunten verpest het gevoel een beetje. Lastig man.

BarryE1

Jungels lijkt me prima inzetbaar, alleen niet als klassementsman of misschien hooguit je 9e man. Voor die kwaliteiten zou je wellicht anders misschien wel 3 of 4 andere renners mee moeten nemen. Nu kost het je maar 1 plek.

steefje9

Sosa of sivakov? Heb nog plek voor 1 van deze 2 talenten? Verder staat mijn team!
7 klassement
3 klimmers
6 sprinters
2 aanvallers
2 knechten

Sjonge Jonge

Mag jij er 21 opnemen in je selectie steefje?

pkmelee337

'@Bidonhouder en @Gerardv - Daar hebben jullie een heel goed punt. Dat maakt mijn keuze een makkie dan. :-)

1 2 ... 53 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.