In de proloog ga ik wel voluit. Een ideale prikkel. In zo’n proloog rijdt trouwens niemand met de rem op. Ik rijd de Giro volledig in dienst van Primoz. De roze trui in Verona is ons enige doel. Het wit van beste jongere interesseert mij niet, maar misschien pak ik die zaterdag per ongeluk voor één dag.'
Dit is wat ik kan vinden over, laurens de plus
Kan dus zomaar de witte trui pakken maar wel weer snel kwijtraken?
Ik denk zelf dat Izagirre moet gaan knechten voor MAL in de laatste weken en gezien het sterke deelnemersveld ook niet heel veel kans maakt op top 10 noteringen dan. Jungels ook niet. Mollema is redelijk in vorm, kan aardig klimmen en heeft een goede tijdrit. Denk dat die ons nog wel eens kan verbazen deze Giro.
Zit zelf nog wel met een ander vraagstuk. Ik zit heel hard te twijfelen tussen Campenaerts en de Gendt. Heb nu Campenaerts omdat er 3 tijdritten zijn waarin hij bijna zeker top 3/5 zal rijden. De Gendt maakt goeie kans op de bergtrui maar moet dit nog wel even doen. Verder denk ik dat ik er uit ben. Wie overtuigd me? :-P
Ik ben qua De Plus even het spoor bijster. Als hij in de 1e wit pakt (denk zelf Hart) dan houdt hij hem toch echt wel even vast lijkt me. En als Roglic dan ook nog het rose heeft kan dat aardig wat punten opleveren. Voor de rest zegt hij basically, wit boeit verder niet en offer me totaal op. Ja is het dan wel slim. Hoewel de overige 1 miljoen renners echt volstrekt ruk zijn !
Modolo zn resultaten vorig jaar in de giro waren prima met 6 top 10 plekken (en de jaren ervoor 4, 7 en 4).. 2 miljoen is dan een goede investering.. als ik zijn resultaten van dit jaar bekijk met een dnf in onder andere gent-wev, de scheldeprijs en eschborn lijkt het een miskoop te worden.. denk niet dat veel kenners hem mee zullen nemen, daarom denk ik er juist wel aan.. deadline komt in de buurt en dan ga je over iedereen twijfelen
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.