Zojuist de laatste renners geschift! Wat een fantastisch eindresultaat ligt er in het verschiet met deze samenstelling, al zeggen we het zelf.
Als dat geen bekertje wordt... je ziet het niet vaak, dat je vanaf de grond helemaal nieuwbouw pleegt, en dan meteen om de knikkers mee doet. Mooi hoor. Echt een verfrissing voor de poolwereld, dat team Zadelpen.
Nog een dag of twee, dan barst het los!
Over Tom, en andere ak mannen die nu nog niet helemaal volscherp staan. Maar dan denk ik, dat hoeft nu toch ook nog niet? Wellicht is het zelfs niet wenselijk.
Ze hoeven zaterdag maar 2 kl vol gas omhoog te gaan, en dan hebben ze ruim een week de rust. En dan na een dag of 10, dan moeten ze scherp staan. Op een enkel heuvelaankomstje na, waar je wel op moet letten natuurlijk, hoeven ze niet zoveel te doen lijkt mij.
Denk dat Tom er klaar voor is, en dat hoop ik ook.
Vanaf 21:30 : https://video.eurosport.nl/wielrennen/giro-d-italia-live-teampresentatie_vid1189199/video.shtml
schaamteloos gejat van Poeksel, maar niet minder interessant. Soms komen hier nog interessante vragen zoals de doelstellingen voorbij (puntentrui, bergtrui, etappes of klassement, sprint je mee etc.)
Hierbij al mijn team, vanaf morgen een weekend weg. (dus niet hier te vinden).
Ga voor:
Dumoulin
Roglic
Yates
Lopez
Nibali
Jungels
Formolo
Mollema
Izagirre
De Plus
Kangert
Masnada
Battaglin
Ulissi
Viviani
Ewan
Nizzolo
Belletti
Cimolai
Moschetti
Iedereen nog succes met puzzelen de komende dagen, laten we hopen op een geweldige Giro!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.