Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 55 ... 120 121
Rawolf

Senechal is gewoon het waggonetje voor Sabatini, snap sowieso niet waarom Morkov/Richeze niet mee zijn maar blijkbaar geeft Viviani zelf de voorkeur aan Sabatini

vevie

'@random: dus Sabatini is de laatste renner voordat Elia zelf gaat? Zoja, dan moet ik Senechal switchen voor Sabatini

canard de toilette

Of door Knox, toffe gast die goed gaat rijden voor Viv. Of door Serry ook altijd hetzelfde shirt aan als Viv. Of door Honore, die zit ook aan tafel in het hotel als Viv. Keuze genoeg

Rawolf

Ja Saba laatste man normaal

Franky122

Zo, na een aantal weken te hebben gezwoegd om het perfecte team samen te stellen ben ik er heel dichtbij!

Voornamelijk Jungels was een pijnpunt in mijn team.. Heeft altijd bewezen goed te rijden maar gezien het drukke voorjaar dit keer toch net te duur om uit te kunnen. Ik kon hem gelukkig ruilen voor Landa waar ik gek genoeg erg veel vertrouwen in heb, getuige zijn recente optreden met Carapaz. Daarom heb ik ook Carapaz + Majka ipv MAL + 500k renner. Ik denk niet dat MAL het dit keer waard zal zijn.

Veel puzzelplezier gewenst de laatste paar dagen! Ik slaap er slecht van soms..

canard de toilette

Ik snap nooit zo goed dat mensen lead outs nemen, waarom doen jullie dat?

Poeksel

Een leadout die zelf in verschillende etappes bij de favorieten hoort lijkt me een prima keuze.

Teampresentatie is trouwens ook via Youtube te zien: https://www.youtube.com/watch?v=E2q4ondTkO4

Laatst gewijzigd
Twaburov

Voordeel van Senechal is dat hij zelf ook aantal etappes uitkiest. Terwijl Sabatini alleen maar treintje kan doen en misschien 1 keer top 15 eindigt.

Derailleurtje

Hoe zal Ackermann het gaan doen in zijn eerste grote ronde denken jullie?

Laatst gewijzigd
Papa Bart

Ik had precies 0€ uitgegeven aan tijdrijders, en met drie tijdritten bleef dat knagen. Campenaerts toch even opgezocht. De tijdrit in Jeruzalem was nou ook niet bepaald een plat weggetje. Ik denk dat Campenaerts zo maar drie keer podium rijd en dan is hij wel heul erg goedkoop! Kortom hij gaat er in!

FrankSteenbergen

Het valt me op dat alle bookies Sosa toch hoger inschatten dan Hart en Sivakov... Maakt me toch een beetje nerveus moet ik zeggen...!

Laatst gewijzigd
Cerebral36

De eerste 2 die ik bekijk hebben toch echt Hart en Sivakov gelijke odds en nog voor Sosa.

steefje9

En wie van de 2 achten jullie sterker hart VS sivakov.

Kalarie

Er is een groot verschil tussen een lead-out en een willekeurige ploeggenoot.

Een lead-out meenemen is (bijna) altijd een slecht idee. De keren dat die top 10 rijden zijn er vrijwel niet (en top 20 schaars). Daarnaast moet de sprinter van dienst wel héél ruim favoriet zijn wil je op ploeggenootpunten spelen. Vaak heb je wel een alternatief in je team met wat zekerdere punten.

Kalarie

Hart en Sivakov vind ik om het even. Neig op het moment meer naar Hart, terwijl ik Sivakov op lange termijn wat meer kansen toedicht.

steefje9

De plus is me ook een dingetje. Kan zomaar de witte trui pakken in de 1e rit maar hoe lang houdt hij hem vast. Zegt zich leeg te rijden voor roglic en zich te sparen de 1e week maar bij de proloog volle bak gaat.

Quickstep Cha-cha-cha

Ik heb geen Nederlanders, en ook geen Belgen. Wel 9 gelaarsde Antillianen.

Papa Bart

Poeksel, dank voor de link, die Italianen weten er toch altijd weer een bijzondere Show van te maken!

jsprunk

Hmm.. Ewan geeft aan dat de etappe van zondag wellicht "too hilly" is. Wordt toch wel een interessante etappe zo.

Karperdrol

Geloof ik niet zo in. Ik denk dat het gewoon een massasprint gaat worden.
De benen zijn nog fris.

Jori

Tja, als hij roept dat het perfect op maat is en dat hij in geen 100 jaar deze kans laat liggen, zal het peloton direct alle controle bij LS dumpen en zullen Gaviria, Viviani etc. hetzelfde excuusje gebruiken om het team/de trein zoveel mogelijk te sparen.

Shimmy88

'@steefje waar haal je vandaan dat De Plus de proloog wel voluit gaat? ik kon het niet uit dat geluidsfragment halen..

law93

Het voelt toch altijd niet goed om nog budget over te houden maar misschien moet het maar. Momenteel 6 man voor de sprints en 8 a 9 man die een top 10 AK notering kunnen neerzetten.

Nu aangekomen bij het laatste dilemma, toch nog een sprinter erbij of een extra AK man... Wat gaat het meeste punten opleveren van onderstaande twee?

Zakarin + 2 van Gallopin/Sabatini/Campenaerts
Modolo + 2 van Gallopin/Sabatini/Campenaerts

Jasperdewaal11

Resultaten in het verleden (vorig jaar) wijzen op jouw 2e optie. Ik denk dat Modolo meer kansen op punten heeft dan een Zakarin.

Bidonhouder

Ik zou voor optie 1 gaan, aangezien Modolo een dramatisch jaar heeft tot nu toe.

1 2 ... 55 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.