Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 56 ... 120 121
Nylz

Ik denk dat 6 man voor de sprints genoeg is dus ik zou kiezen voor optie 1.

Jasperdewaal11

Nee vorig seizoen had hij inderdaad een veeeeeel beter voorjaar. En Zakarin zit er tot nu toe ook lekker in wil je zeggen ?

Ab Normaal

Ik las op Sporza dat Lotto Soudal er juist alles aan wil doen om etappe 2 in een sprint te laten eindigen.
De vlakke sprinters zullen er af liggen.

Mijn grote vraag is hoe goed Ackermann heuveltjes over gaat.

fringale

Heb aan Jeroen Van Belleghem (via een collega van mij die er beste maatjes mee is) om zijn visie gevraagd mbt een aantal knopen : ik hou het uiteraard voldoende cryptisch maar dit wat zijn antwoord

- voor 3.000.000 : Landa versus X --> Landa
- voor 1.500.000 : Chaves versus Y --> Y
- Extra tip : overweeg ook Masnada en Sivakov

kwestie van nog wat twijfel te zaaien, hoe dan ook hou ik het zelf (voorlopig) op een ploeg zonder Landa, Masnada of Sivakov

Laatst gewijzigd
BerryKrabbel

Heren, mijn laatste twijfel.

Wie zouden jullie kiezen? Hart of Formolo?

Wijon

'@markiemark

De plus zegt dat hij misschien de witte trui pakt in etappe 1, maar dat die geen prioriteit (niet verdedigt) heeft en de hele Giro in dienst van Roglic rijdt.

arjenzvob

'@Markie: indeleiderstrui

@Berry: Formolo

Treenert

Ja heel cryptisch.
Een andere dan Jungels is er niet van 3 mln behalve sprinters
Chaves verliest het van iedereen van 1.5 mln
Masnada en Sivakov zijn dus beide vraagtekens als je ze zou moeten overwegen in plaats van nemen

Treenert

Neeee, gooien ze er op de laatste dag Guy Niv in.

kooltje

6 kilometer aan bijna 7% gaat geen 1 sprinter bijhouden als men vol gaat rijden en daarna nog 10 kilometer aan 3% doet ook flink zeer.
Het enige wat ik mij afvraag wie het tempo zo hoog wil gaan leggen. Wellicht AG2R, Dimension Data of Katusha

Jori

Je vraagt advies om er vervolgens niet naar te luisteren? Das altijd een fijne eigenschap ;)

JimKro

Ik denk eigenlijk dat etappe 2 voor de meeste sprinters goed te doen moet zijn. Laatste klim is redelijk lastig maar wel heel geleidelijk. De echt lastige klim is te ver van de finish. Ik zie ook niet zoveel belangen om hier vol te gaan rijden. Hooguit teams met iets duurzamere sprinters, maar ik denk dat het verschil vrij nihil is tussen de sprinttoppers. Uiteraard kan een mindere dag zeker betekenen dat je er afgereden wordt.

Laatst gewijzigd
Stuff

'@Jori

Advies is niet per definitie goed advies.

Veltini

Frankfurt ging hem goed af.

Jori

'@stuff:

tja, als je moeite doet om het te vragen en het oprecht advies is van iemand die je hoger aanslaat en het dan nog in de wind slaat, dan vraag ik me af waarom je het in eerste instantie nog zou vragen?

Laatst gewijzigd
Cerebral36

Welke vraag heb ik nou gemist want zie even niet waar naar gerefereerd wordt :)

user26790

Gaan we er van uit dat we weer een dominerend Team Ineos zullen zien? Ik begin te twijfelen met zoveel onervaren misschien wel zich zelf overschattende jonge renners. Misschien wel goed voor een heel veel punten. Kijk hoe het vorig jaar Yates verging. Die ging uiteindelijk aan overschatting ten onder maar wel met aanzienlijk meer punten dan Froome.

Gladiool

Yates had uiteindelijk wel het niveau om een grote ronde te winnen. Ook de Giro, alleen had ie daar te veel met zijn krachten gesmeten. Dat zie ik de jongetjes van Ineos nog even niet doen.

Pom titcock

Is Ad vies?

wielerspike

Hoe zal Bauke het gaan doen? voor 1,5 mil een koopje wanneer die top 10 gaat rijden.. Of toch gaan voor izagirre/bilbao?

bartje

1400 reacties voor een rondje dat nog moet beginnen. Nou begin dan! Wat heb ik er zin an zeg. Veel succes allemaal met de spelletjes, mijn team staat, en heb voor morgen slechts twijfel over het laatste plekkie van de dagopstelling en is wat mij betreft echt een luxe keuze, dus jullie mogen het voor mij uitmaken, de meeste stemmen gelden:
Nibali of Amador?

VVCEendT

Mocht iemand nog in de whatsappgroep van FlitsWiel willen, stuur dan een PB.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Ik zou Amador zeggen, maar Nibali gaat waarschijnlijk ook wel achterin de top 20 rijden, niet allebei? :0

Zou je Mollema of Lopez erin zetten voor de dagopstelling? 9e man

Lassayd

Mogen we ook bellen voor tips?

Lassayd

Ik zou Mollema doen. Die kan beter tijdrijden dan MAL en klimt prima

1 2 ... 56 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.