Heb aan Jeroen Van Belleghem (via een collega van mij die er beste maatjes mee is) om zijn visie gevraagd mbt een aantal knopen : ik hou het uiteraard voldoende cryptisch maar dit wat zijn antwoord
- voor 3.000.000 : Landa versus X --> Landa
- voor 1.500.000 : Chaves versus Y --> Y
- Extra tip : overweeg ook Masnada en Sivakov
kwestie van nog wat twijfel te zaaien, hoe dan ook hou ik het zelf (voorlopig) op een ploeg zonder Landa, Masnada of Sivakov
Ik denk eigenlijk dat etappe 2 voor de meeste sprinters goed te doen moet zijn. Laatste klim is redelijk lastig maar wel heel geleidelijk. De echt lastige klim is te ver van de finish. Ik zie ook niet zoveel belangen om hier vol te gaan rijden. Hooguit teams met iets duurzamere sprinters, maar ik denk dat het verschil vrij nihil is tussen de sprinttoppers. Uiteraard kan een mindere dag zeker betekenen dat je er afgereden wordt.
Gaan we er van uit dat we weer een dominerend Team Ineos zullen zien? Ik begin te twijfelen met zoveel onervaren misschien wel zich zelf overschattende jonge renners. Misschien wel goed voor een heel veel punten. Kijk hoe het vorig jaar Yates verging. Die ging uiteindelijk aan overschatting ten onder maar wel met aanzienlijk meer punten dan Froome.
1400 reacties voor een rondje dat nog moet beginnen. Nou begin dan! Wat heb ik er zin an zeg. Veel succes allemaal met de spelletjes, mijn team staat, en heb voor morgen slechts twijfel over het laatste plekkie van de dagopstelling en is wat mij betreft echt een luxe keuze, dus jullie mogen het voor mij uitmaken, de meeste stemmen gelden:
Nibali of Amador?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.