Mijn team staat ook. Ik zie geen mogelijkheid op verbetering meer. Ga het wel zonder Jungels en Movistar doen. We zien het wel, heb echt zin in de komende drie weken.
Klassementsrenners €25.000.000
Klimmers €3.500.000
Tijdrijders €0
Aanvallers €1.500.000
Sprinters €14.000.000
Knechten €2.000.000
Btw, voor diegene die er overnadenken om Dumoulin thuis te laten, dat wil je toch niet, dan ga je straks ook nog hopen dat hij slecht presteert. Beetje chauvinisme hè.
Bilbao rijdt de tour, lijkt me dat hij minder diep gaat dit jaar. Verder is Ion leuk voor heuvel aankomsten (Bilbao ook natuurlijk). Maar hij zal ook tijdje hoog in het klassement staan voor wat puntjes. En voor mij persoonlijk nog een reden: Ik ga er van uit dat MAL crasht in die eerste week.
Bovendien lijkt me dat Astana gewoon 2 man hoog in het klassement wil hebben staan in die derde week. Dat is vrijwel de enige kans om te kunnen winnen lijkt me.
Mijn team:
Tom
Yates
Nibali
Landa
Jungels
Zakarin
Majka
Sosa
Hart
Sivakov
Bilbao
Gaviria
Mareczko
Nizzolo
Modolo
Belletti
Gallopin
Masnada
Bohli (ijzersterk in proloog)
Simion (sprinter Bardiani)
Roglic is te vroeg in vorm dus die neem ik niet.
Eigenlijk wil ik Campenaerts en Kuznetsov nog graag, maar daar heb ik geen geld meer voor.
Voor de proloog:
Tom (cpt)
Bohli
Gallopin
Sivakov
Hart
Majka
Zakarin
Jungels
Yates
Arjenzvob waarom de vijandigheid? Ik probeer de goede broeders van dit forum alleen aan het denken te zetten over hun al dan niet goede en minder goede keuzes. Geniet van het zand en de tips en wellicht zal ooit iemand jou eren met jouw naam in een andere vorm. Arjenzsoa bijvoorbeeld lijkt mij een leuke optie
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.