Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 59 ... 120 121
Rawolf

Ik heb Gallopin en geen dePlus 😋

Ralph123

Mijn team staat ook. Ik zie geen mogelijkheid op verbetering meer. Ga het wel zonder Jungels en Movistar doen. We zien het wel, heb echt zin in de komende drie weken.

Klassementsrenners €25.000.000
Klimmers €3.500.000
Tijdrijders €0
Aanvallers €1.500.000
Sprinters €14.000.000
Knechten €2.000.000

Btw, voor diegene die er overnadenken om Dumoulin thuis te laten, dat wil je toch niet, dan ga je straks ook nog hopen dat hij slecht presteert. Beetje chauvinisme hè.

hartstikkebedankt

Je kunt ook vanuit de winwin gedachte denken: dan maar een Nederlander die goed presteert hoewel je hem niet in je team hebt opgenomen

Threeohthree

Onder dat mom verdedig ik mijn keuze Ion vs Bauke. Denk ik.

Platje

Wat is de reden dat zoveel mensen I. Izagirre overwegen? Heeft uiteraard een goede tijdrit maar is maar 1 keer 9e geworden in een grote ronde (als kopman) en verder nooit in de top 20. Nu is hij knecht.. Bilbao werd vorig jaar 6e als knecht, is hij niet een veel betere keuze?

Threeohthree

Bilbao rijdt de tour, lijkt me dat hij minder diep gaat dit jaar. Verder is Ion leuk voor heuvel aankomsten (Bilbao ook natuurlijk). Maar hij zal ook tijdje hoog in het klassement staan voor wat puntjes. En voor mij persoonlijk nog een reden: Ik ga er van uit dat MAL crasht in die eerste week.

Bovendien lijkt me dat Astana gewoon 2 man hoog in het klassement wil hebben staan in die derde week. Dat is vrijwel de enige kans om te kunnen winnen lijkt me.

Threeohthree

Zijn er overigens andere mensen die geld overhouden? Gewoon nieuwsgierig.

Masterw

nee het is elke maand krap rondkomen :-)

fringale

Weet iemand hoe bepaald wordt wie de bergtrui pakt ? Is dat chrono vanaf de voet ? En zit die fietswissel daar dan nog bij of niet ?

Laatst gewijzigd
canard de toilette

Ruim 3 miljoen over. Als het team goed staat moet je er niets aan veranderen .

canard de toilette

Wie het snelste klimt wint de bergtrui

user26796

Mijn team:
Tom
Yates
Nibali
Landa
Jungels
Zakarin
Majka
Sosa
Hart
Sivakov
Bilbao
Gaviria
Mareczko
Nizzolo
Modolo
Belletti
Gallopin
Masnada
Bohli (ijzersterk in proloog)
Simion (sprinter Bardiani)

Roglic is te vroeg in vorm dus die neem ik niet.

Eigenlijk wil ik Campenaerts en Kuznetsov nog graag, maar daar heb ik geen geld meer voor.

Voor de proloog:
Tom (cpt)
Bohli
Gallopin
Sivakov
Hart
Majka
Zakarin
Jungels
Yates

nasibal

masnada er trouwens toch maar weer uitgeklikt hier.

user26796

Hmm Lobato + Sbaragli of Simion + Modolo is nog wel een leuke afweging

canard de toilette

Yates er trouwens toch maar weer uitgeklikt hier

M@thijs

Knoop is door tommeke en de plus er maar weer uit voor jungles en ewan. denk dat jungels niet veel onder doet tegenover tom en ewan dat verschil meer dan goedmaakt.

canard de toilette

Je gaat met Superman , Nibali en Landa 3 renners hebben die de eerste weken niets gaan doen. 10,5 mil staat dan gewoon twee weken stil

Rawolf

datzelfde geld voor alle klassementsrenners lol bij sommige op een tijdrit na

nasibal

datzelfde geld voor alle klassementsrenners lol bij sommige op een tijdrit na

Iets om over na te denken dus ;)

arjenzvob

Wannabe WCEENDT (vertaal canard de toilet maar eens) denkt weer twijfel te kunnen zaaien met zijn opmerkingen, gelukkig weet men wel beter hier. Slim genoeg!

Laatst gewijzigd
Papa Bart

Met bibberende vingers Hirt er uit geklikt nadat ik hem zo'n beetje als eerste had gekozen voor 'erbij'. Ik vind dat zo'n taaie, die rijdt consistent elke bergetappe top 10-15, let maar op. Jammer voor je Jan, ik heb die 300.000 knaken van je nodig om mijn team te perfectioneren.....

canard de toilette

Arjenzvob waarom de vijandigheid? Ik probeer de goede broeders van dit forum alleen aan het denken te zetten over hun al dan niet goede en minder goede keuzes. Geniet van het zand en de tips en wellicht zal ooit iemand jou eren met jouw naam in een andere vorm. Arjenzsoa bijvoorbeeld lijkt mij een leuke optie

Melkboer

Weet iemand of er bonificatieseconden te verdienen zijn?

Kalarie

'@Bartje

Hirt had ik vorig jaar meen ik, was geen groot succes. Is in de pikorde dit jaar ook nog een plekje gedaalt nu Izagirre mee rijdt, lijkt me.

Ondanks groot vertrouwen in Miguel Angel Lopez gaat hij bij mij niet mee;)

Wimbo

Serieus, Melkboer?

1 2 ... 59 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.