Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 69 ... 120 121
kevinraar

8 namen staan vast voor vandaag twijfel nog tussen
Bataglin en ulissi wie van de twee zouden jullie doen?

iLLan

Bedankt Arturo

@kevinraar, ik zou Ulissi doen met kans op roze. Jumbo vindt het denk ik niet erg de trui af te staan. En wellicht kans op teampunten met Gaviria.

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

'@Kevin: Ulissi. Die kan nog teampunten krijgen van Gaviria.

Jommelb

Hm, ik twijfel of ik Jungels opstel. Kan eventueel teampunten van Viviani scoren, maar als die het niet haalt zie ik ze ook wel Jungels uitspelen. Maar ja Roglic levert sowieso een punt of 14 op...

kevinraar

bedankt ik neem ulissi die had ik gisteren helaas niet opgesteld kost me 8 punten had toch nog 388 punten

Laatst gewijzigd
Deffect

Heeft iemand een linkje voor mij waar ik kan zien hoeveel punten er per etappe wordt toegekend voor een tussensprint en het te verdienen aantal punten voor bergklassement? Heb zelf al wel gezocht, helaas zonder resultaat.

Laatst gewijzigd
kevinraar

ik heb 6 printers en zekere punten van de plus en roglic kunnen ze niet allebei in mij team helaas

M@thijs

AK
Roglic: topfavoriet met geweldige tijdrit
Dumoulin: twijfelgeval maar met 1 tijdrit en erna 10 dagen sprint is hij niet te missen
Yates: de beste bergop in mijn opinie en meest explosief
Lopez: zal net onder doen tegen yates maar zelfde type renner en <25
Nibali: allround geweldige renner goede daler en tijdrit en heeft een grote gnfactor, heb hem altijd nog genomen
Landa: Klassementsman in de making die wel eens door kan breken
Hart: goed bergop maar erg jong. dit is de joker
Mollema: top 10 renner maar niet meer, leuke prijs voor een renner als mollema

Meesterknecht
Oomen: meesterknecht voor dumoulin die zelf ook een top 15 en top 5 jongeren in zijn benen heeft.
De plus: meesterknecht voor roglic die zelf er ook lang bij zal zitten en een leuke tijdirt heeft.

AANVAL
de Gendt: met 1 aanvaller in mijn team moet het wel de gendt zijn, rasaanvaller die geregeld punten gaat pakken
SPRINT
Masnada: agressive italiaan ie voor italiaanse pro continentale ploeg rijdt. wat wil je meer? (voor 500.000)

SPRINT
Viviani: Topfavoriet voor mij, gezien gaviria niet in vorm lijkt gezien het voorjaar
Demare: De beste sprinter die heeft aangegeven de giro uit te willen rijden, hopelijk raakt hij weer in vorm.
Ackerman: Jonge knaap misschien de snelste op het vlakke. rijdt geen tour dus mogelijk de giro uit als hij het aankan aangezien dit zijn 1e ronde is
Modolo: Als topper afstappen samen met nizzolo topfavoriet, zal vaak 5-10 sprinten en zijn punten waard zijn.
Gibbons: Goede sprinter die makkelijk 1500 had mogen kosten, helaas heeft hij een sprinter voor zich. maar ik houd hoop voor 750.000
Moshetti: leuke 500.000 sprint filler voor zijn prijs
Gavazzi: leuke 500.000 sprint filler voor zijn prijs
Simion: leuke 500.000 sprint filler voor zijn prijs

Mollemaaktmenietuit

Hoeveel bergpunten kunnen er worden gehaald deze rit?

dvansteenis

Voor al die vragen over mogelijke (berg)punten, zie de voorbeschouwingen op de klassementen van wielerflits. Daar wordt alles enorm duidelijk in beschreven.

bakfiets

Ik hoop dat ulissi geen (des) ilussi wordt😉

Bidonhouder

'@Jorissomo Bedankt voor je bijdrage. Leuk dat je met je eerste post even laat weten dat je een goede score hebt gehaald. Nu nog volhouden en goede keuzes blijven maken.

Rawolf

Dumoulin
Roglic
Yates, 3 topfavorieten die qua potentieel onvervangbaar zijn.

Lopez, Goede klimmer, aanvallend, sterkste ploeg, jongerentrui. Niet opgesteld in de eerste etappe helaas

Jungels, 2e qs man, kan je in bijna elke etappe opstellen.

Mollema, Goedkoop en enige kopman bij zijn ploeg

Majka, Haalt altijd veel punten en is minder een gok dan bv Hart. Ook helaas niet opgesteld in de eerste tijdrit

Gallopin, voor de tijdritten en minder zware aankomsten. Kopman bij zijn ploeg voor maar 1 mil

Izagirre, ook voor de tijdritten, viel tegen gisteren. Nu al een miskoop

Madouas, vrije rol, gokje

Ulissi, punchetappes, heeft dit jaar eindelijk weer wat laten zien

Battaglin, punchetappes en opvulling voor vlakke ritten. Altijd goed in de giro

Campenaerts: Verwacht ik in de top 10 in de 2e tijdrit en top 3 in de 3e tijdrit

Conti: Vrije rol, leuk voorseizoen, voor die prijs kan hij niet tegenvallen

Viviani: Italiaan, rijd waarschijnlijk uit. Quickstep

Ackermann: Gaat proberen uit te rijden, zou weleens kunnen verrassen de eerste 2 weken. Hoeft qua snelheid voor niemand onder te doen en komt een heuveltje over

Ewan: Kopman voor enkele etappes, prima leadout

Demare: Beste leadout dit jaar, rijd waarschijnlijk uit, ervaren, kan ook een drempel over

Cimolai: goedkope aanvulling, beste van de sprinters onder de 2 mil

Lobato: Voor ewan etappes een gevaarlijke klant, hopelijk mag hij ook in vlakke etappes sprinten

Grootste pijnpuntjes: Had graag Nibali, Hart en de Plus gehad.

Laatst gewijzigd
Niels22

'@dvansteenis ; in de voorbeschouwing klopt alleen bij de 3e categorie beklimmingen al de puntenverdeling niet, Ciccone volgens de site van de Giro al 9 punten, in de voorbeschouwing staat maximaal 7 punten..

Derailleurtje

Viviani vandaag, of toch Ewan?

vevie

Of toch Gaviria?

TOURFC

demare

ditisdavid

Ik speel toch met het idee om een type Battaglin of Ulissi kopman te maken voor vandaag, in de regen en de kou kon het vandaag wel eens te lastig zijn voor veel sprinters...

jorissimo

Ik fiets liever zelf dan te reageren, maar als ik nog een keer de bijna perfecte score heb, kom ik wel weer even langs... ;)

Ralph123

Dit kan viv echt wel aan hoor

Sebelius

Had Amador gisteren een off Day of pech in de beklimming? normaalgesproken toch goed voor de top 15

Kalarie

'@Sebelius

Twee jaar geleden wel ja;)

hartstikkebedankt

Vandaag:

- Roglic: mocht men de roze trui houden
- Ulissi: denk dat hij het gaat proberen vandaag, staat nog kort. Daarnaast kans op teampunten Gaviria
- Battaglin: durfde ik er niet uit te houden, kan of kort eindigen vanuit de vlucht of als er veel sprinters zijn afgevallen meesprinten
- Viviani (c): grootste kans op winst vandaag wat mij betreft
- Ackermann: zou er nog bij moeten kunnen zitten
- Démare: idem
- Cimolai: idem
- Belletti: idem
- Haller: Eschborn-Frankfurt zat hij er nog bij, ook oke op Hatta Dam etc.

Niet in de selectie vandaag: Hart, Yates (voor beide geldt, als het heel zwaar wordt zouden ze hoog kunnen eindigen in de sprint), Moschetti (geslachtofferd)

Laatst gewijzigd
Marsthinaikos

Mijn team zonder Tom :).

Roglic - Voor mij de verwachte winnaar
Yates - Zal lang mee kunnen maar net de nummer 2
Lopez - Voor mij altijd een zekerheidje
Nibali - Laatste kunstje, alles gericht op de Giro
Jungels - Hardrijder en teampunten voor Viviani
Landa - Neem ik altijd als eerste, mooie renner, fan van.
Zakarin - Zware gok, pakt verkeerd uit vrees ik
Formolo - Lijkt me mee te gaan doen voor top 5
Mollema - Kopman en koopje
Gallopin - Kan hij de vorm doorzetten?
Chaves - Moet beloifte inlossen dit jaar
Izagirre - Tijdrit en punten MAL
Battaglin - Zal blijven aanvallen
Ulissi - Zie Battaglin
Viviani - Voor mij nummer 1 sprinter
Ackermann - Grote belofte, misschien zelfs op het echte vlakke de snelste
Demare - Voor zware sprint
Gibbons - Voor zware sprint
Tolhoek - Enkel teampunten
Moschetti - Belofte, pakt misschien goed uit

ditisdavid

Kansen gespreid vandaag. Uiteindelijk toch een sprinter kopman gemaakt, mocht het mislopen dan gaan de meeste anderen ook het schip in. Hoop ik. Want mijn kopmankeuze is alsnog afwijkend.
Ackermann (C) - zou in dit weer en na de hellingen genoeg over moeten hebben als het inderdaad een sprint wordt
Viviani - kan dit op papier ook aan, maar is imo net iets risicovoller
Ewan - de hellingen zijn niet in zijn nadeel, het weer wellicht wel
Cimolai - klimt over het algemeen beter dan de meeste sprinters
Ulissi - wellicht teampunten Gaviria, of een dichte uitslag bij zwaardere koers
Battaglin - sprint in de Giro vrijwel altijd mee in zo'n etappe
Dan nog truipunten van Roglic, Yates en MAL. Heb Haller, Senechal, Belletti en Hart geslachtofferd.

1 2 ... 69 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.