Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 78 ... 120 121
Kpenty

Conti en Ulissi in mijn eerste opstelling. Toch maar besloten om vol voor de sprinters te gaan. Nice. Wel Ackermann, Demare en Roglic in ieder geval

04398

AK zal toch voor velen een tik gekregen hebben vandaag.

Threeohthree

Rip Tom.

04398

Meest klassementsmannen zijn op 18 sec geëindigd van Carapaz, op uitzondering dan van Tom en Landa(44 sec)

Drossard Kudus

Helaas geen Carapaz opgesteld en op het laatst Conti vervangen door Consonni obv de oplopende sprints in Turkije. Maarja gegokt op de sprinters en zo wat verloren. Desalniettemin een aardige dag voor mij met Ewan, Ackerman, Roglic, Yates en Lopez.

Laten we maar hopen dat Oomen in de bergen wat klaar kan spelen met vrijbuiten, anders gaat de Dumoulin-Oomen tandem wel een hele dure worden.

marconeuvel

Vlak voor de start van de Giro heb ik in een rare opwelling Carapaz uit mijn team gegooid voor Pozzovivo. Enorm veel spijt van die keuze, nu al

Chesron21

Fantastische dag vandaag met 318 pt tot nu toe, echter.... wat een drama bij sunweb en dat overheerst. Laatste week giro in Italië dan maar juichen voor Mollema en Roglic.
Mijn last minute teamselectie wissel carapaz/nibali uit en Jungels/landa in is nog niet denderend succesvol haha

Papa Bart

En toen deed het spelletje er ineens geen bal meer toe. Ik win een plaats of tweehonderd en vijf procent, maar ik had liever helemaal onderaan gebungeld en Tom niet zien vallen.....

arjenzvob

%#$@%@^!!!Tom!

Wat zuur dit! Maar de GIRO wacht op niemand dus terug naar het spel.

Met Ulissi als captain zelfs gestegen in deze etappe die ons allemaal hoofdbrekens bezorgde. Meevaller! Plekkie 442. Morgen weer lekker sprinten met Viviani die uit is op revanche!

wesselvanoers

vandaag Carapaz, ackermann, mollema en formolo niet opgesteld.

Ewan, Ulissi, Roglic, Demare en yates wel. wat een punten zouden dat zijn geweest.. 7 van de beste 10.
gisteren viviani kopman gemaakt :(

zo zit het niet mee de laatste 2 dagen en zijn we gezakt naar plekkie 734, hopelijk herstellen we de komende dagen

wesselvanoers

vandaag Carapaz, ackermann, mollema en formolo niet opgesteld.

Ewan, Ulissi, Roglic, Demare en yates wel. wat een punten zouden dat zijn geweest.. 7 van de beste 10.
gisteren viviani kopman gemaakt :(

zo zit het niet mee de laatste 2 dagen en zijn we gezakt naar plekkie 734, hopelijk herstellen we de komende dagen

04398

Denk dat het wegvallen van Tom qua scorito punten wel mee zal vallen aangezien bijna 100% van deelnemers Tom in zijn team zal hebben is alleen hoe ga je dat opvangen in de laatste week met andere AK mannen of de goede aanvallers wat dan het verschil kan maken.

Rawolf

Had vandaag 12 renners van de top 16 in mijn ploeg!! En nog voor elkaar gekregen 2 0 punters op te stellen, Lobato en Battaglin.

315 punten goede dag maar er had zelfs nog meer ingezeten

Gladiool

Ben wel tevreden. Gestegen, alleen Ackermann die lekker op 't bankje zat. Zuur van Tom. Dat overheerst.

Gelukkig wel genoeg klassementsmannen meegenomen om op te kunnen vullen. Izagirre vandaag ook +10.30. Dus het mag van Chaves en eventueel O'Connor gaan komen als 8e en 9e man. Hup hup!

Benzardi

Wat een k.tspel is het af en toe, maar dat maakt het ook weer leuk.
Carapaz op het laatste moment gewisseld.

sjoerdvdijk

Iemand al een idee hoe het met landa is? Kwam op 0.44 binnen dus zat niet in de achtervolgende groep....

Kalarie

'@sjoerdvdijk

Die is schijnbaar na de grote valpartij nog gevallen bij een rotonde. Geen idee hoe erg het is, maar aan het tijdsverlies te zien valt dat waarschijnlijk wel mee.

Voor degenen met die Carapaz nog gewisseld hebben, dit komt compleet uit de lucht vallen. Zelfs als je hem in je team hebt is de kans erg klein dat je hem zal hebben opgesteld vandaag. Dus niet getreurd;)

Jori

Iedereen moet de scherven bijeen rapen, zal het bericht zoveel mogelijk aanvullen.

Bij mitchelton is Yates gevallen, iets last heup en knie, maar wel ok
bij Dimension Data is iedereen ok.
Sunweb heeft Dumoulin, niks gebroken, maar de knie lijkt niet goed.
Katusha heeft Navarro abandon, kuznetsov en hollenstein gevallen en ok. Haller schrammen op de hand, maar in x ray niks verkeerd en kon hem normaal bewegen.
Astana heeft iig ion izagirre gevallen, knie iets geschaafd maar ok
Bij DQS zijn Jungels en Knox gevallen zonder erg. Honoré gaf fiets aan Jungels, achtervolging en slechts 18 sec tijd verlies
Bij INeos heeft Puccio enkel wat huid op de schouder verloren bij de val
Movistar is iig Landa gevallen op een rotonde (door Yates?), claimt dat hij zich slecht voelt, maar tijdschade tov Yates valt mee. EDIT: Mikel Landa over finish lijn met geschaafde kont and geschaafde plekken op zijn heup en linker arm
Bahrain heeft een gehavende Pozzoviv, enkel blauw plekken/kneuzingen, geen breuken
Bij UAE lijkt er geen schade te zijn, enkel wat opgehouden renners zoals Gaviria
FDJ is Madouas in het gras gevallen, maar kon snel weer op de fiets klauteren en weg vervolgen, Ludvigsson nog onbekend. Ook ludvigsson en Le gac gevallen, maar ok en iedereen van FDJ zal morgen gewoon kunnen starten

Haga is ok, die is geholpen door Benedetti (die leek ook ok) en Bouwman
Campenaerts twitterde al over de gemiste kans van Ewan, lijkt me ook niet verkeerd

Navarro heeft het echt zwaar: Gebroken sleutelbeen, 3 gebroken ribben, geperforeerde long

Laatst gewijzigd
Soprox

Ook hier 2 dramatische dagen gisteren door viviani als kopman eerst super daarna flink gezakt.
Vandaag wederom een rare dag .
Maar we staan er nog niet te slecht voor.

ditisdavid

Bij Bahrein Merida is alleen Pozzovivo gevallen. 'We are evaluating his conditions', dus niet ondenkbaar dat hij afstapt morgen.

Verder zijn in ieder geval Haga, Campenaerts, Benedetti en Ludvigsson gevallen maar kan daar verder niks over vinden.

Laatst gewijzigd
bakfiets

Ik had er 11 bij de eerste 20 vandaag. Ook 2 0 printers opgesteld. Maar met zo'n valpartij is deze rit helemaal niet te voorspellen. Jammer van Tom. Maar dat hoort er helaas ook bij.

hartstikkebedankt

8 bij de beste 15 opgesteld vandaag, maar dan de nummer 1 en 4 op het bankje. Dat is een beetje jammer maar oke

Jori

Over ackermann, dit zeiden ze gisteren: "Tomorrow’s stage doesn’t quite suit Pascal, with its uphill finish, however we’ll have another attempt to take a victory on the stage afterwards. He is currently in good form and I am confident that we will be able to notch up another win.” Christian Poemer, Sports Director

Mr10B

Ja dat is de reden dat ik hem op de bank gezet had. Had hieruit begrepen dat ze McCarthy of Formolo zouden uitspelen vandaag :/

kevinraar

256 punten gehaald had lopez Mollema Nibali en galopen niet opgesteld ben toch gestegen 1381 naar 946

In de ad poule stond ik gisteren 51 en nu helaas gezakt naar 394

Mij team voor morgen
Viviani
Garvira
Ewan
Ackerman
Beletti
Moschetti
Ulissi
Roglic
Yates

Kopman word garvira

Laatst gewijzigd
1 2 ... 78 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.