Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 84 ... 120 121
marconeuvel

Masnada en Amador niet opgesteld. Laat die kopgroep maar teruggepakt worden!

Nylz

Heerlijk al dat overgedreven gestress om niet-opgestelde renners in een vluchtgroep.

Jori

Wat dacht je van al je vaste trui punten die je hebt opgesteld en straks niks meer waard zijn?
MAL zal 3 plekken zakken in jongerenklassement (Madouas, Carboni, Peters)
top 5 ak zal er ook heel anders uit zien.

Ik sla me nu echt voor me kop dat ik toch Ackermann niet heb opgesteld, hoewel ik verwachtte dat dit ging gebeuren :p

Gaviria was ook een man die als je hem had, opstellenswaardig was. 6 punten aan trui, straks 8 voor roze en misschien nog 10 voor een eventuele ritzege conti

Laatst gewijzigd
Yskoud

Ik snap echt niets van mensen die wel Oomen of Masnada in hun team hebben maar die dan vandaag niet opstellen. Wanneer stel je ze dan wel op?

Ik bedoel Masnada neem je mee als aanvaller voor dit soort etappes. Dan had je beter dat geld kunnen besteden aan een extra sprinter..

hartstikkebedankt

Van Oomen kan ik nog wel begrijpen dat je die vandaag niet opstelt (bergen niet zwaar genoeg en hij sprint ook niet zo snel) maar als je Masnada mee hebt dan vind je inderdaad waarschijnlijk geen beter etappeprofiel om hem op te stellen

Sloddies

Voor 500 k koop je niet veel sprinter. Ja Moschetti maar die heb ik al. Masnada overigens gelukkig wel opgesteld

Nylz

Dan hoef jij je ook niet aangesproken te voelen Sloddies :-)

Rawolf

Madouas op het laatste moment erin geklikt, dat is een gelukje. Wel Conti op de bank gehouden omdat ik verwachtte dat UAE voor Ulissi zou gaan...

ditisdavid

RIP de truipunten van de klassementsrenners.

Jun Allrich

Masnada op het bankje hier.... Gegokt op De Gendt en Conti als aanvallers + de veilige truipunten. Niet dus...

BarryE1

In dit tempo zullen ze ook nog wel gaan sprinten voor de punten straks.

hartstikkebedankt

Fijn dat de sprinters straks idd misschien nog even 14e-20e worden

DKrikk

Er zijn geen punten meer te verdienen op de streep..

marconeuvel

Kijkend naar de etappe van vandaag en balend van mijn Scorito keuzes, kijk ik ook alweer naar morgen. Dan wel Masnada opstellen? Op zich wel weer een etappe voor hem, maar twee dagen op rij in de kopgroep is niet niks.

Het wordt morgen in ieder geval weer een lastig dagje op Scorito.

arjenzvob

Masnada opgesteld. Hoppa. Ulissi (c) EN Gaviria opgesteld dus dat levert ook nog wel wat op. Weer lekker wat gestegen. Morgen zelfde recept gok ik.

ditisdavid

Zowat iedereen in de toptien door meer dan de helft van de mensen die ze hebben niet opgesteld, bij sommige namen verbaas ik me daar echt over.

Elpiedro

Masnada + Conti opgesteld - had ik ff nodig door het falen van mijn sprinters :)

donkeywong

Masnada in het trui'tje vandaag, goed gegokt dus haha

ditisdavid

Best denkbaar trouwens dat UAE er morgen alles aan doet om de boel bij elkaar te houden voor het roze van Conti en de etappekansen van Ulissi, tenzij ze Ulissi in de vlucht mee kunnen sturen. Verder pakt Masnada de bergtrui als hij morgen als eerste boven is op de klim, dus hij en Ciccone zullen normaal gezien in de vlucht zitten.

Laatst gewijzigd
KissMyAce

Wel leuk dat je hierdoor ook ns wat kan posten:D

arjenzvob

Hoe bedoel je KissMyAce? Posten kan altijd.

Platwalsers

Ik mis de controle en voorspelbaarheid van Team Sky. Wie krijgt er morgen 20 minuten cadeau van het peloton??

Aanklampen

vandaag was het een vluchtersetappe. Morgen effe checken hoe en wat, maar UAE wil sowieso roze houden.. FM dag. Jammer dat ik hem niet kopman durfde te maken.. Gaviria en Ulissi levert gelukkig ook nog wat op.

Sjas Patatje

Kunnen Amador en/of Oomen erg hoog eindigen in het eindklassement? Oomen moet wel beter gaan rijden dan, die oogt nog niet top tot nu toe.

kevinraar

maar 33 punten gehaald echt stom van mij om masnada niet op te stellen

1 2 ... 84 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.