Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 98 ... 120 121
Rawolf

Dit is de eerste keer deze Giro dat ik de goede 9 van mijn team heb gekozen. Dat resulteert in een stijging naar 98 %, jeej

@Drossard, Madouas is toch geen optie om op te stellen in sprintetappes mag ik hopen? Dan mist er wel wat balans :p

@mr10b, daar ben ik het niet mee eens. Zo'n vlakke etappe hebben we nog niet gehad en dat is in het voordeel van Viviani die de heuvels mindergoed verteert.

Laatst gewijzigd
Mr10B

Als Formolo/Majka een optie was dan is Madouas dat nu ook lijkt me. Madouas pakt ook nog zekere punten met plek 2 als jongere.

Rawolf

Bora renners pakken meer zekere punten door puntentrui Ackermann en Ackermann>Demare tot nu toe

Morgen kan Demare de puntentrui weleens gaan pakken trouwens

Laatst gewijzigd
Mr10B

Etappe 5 was ook een sprint met een compleet peleton (incl Mareczko) daar was Ackermann duidelijk de beste. Maar goed dat was de etappe dat Viviani inhield nadat hij niet meer kon winnen.

Jori

Als de organisatie beetje rechtlijnig is, wordt Guarnieri tot winnaar uitgeroepen. Enige man die zijn lijn houdt :p

Mr10B

'@ Random Wielerliefhebber. Ja daarom zei ik ook vanaf nu ;). Voor morgen lijkt me Madouas net zo legitiem als Formolo. Misschien zelfs legitiemer.

Rawolf

O ja dat nu had ik even gemist :p, maar drossard had het wel over vandaag natuurlijk.

Zit zelf ook nog te twijfelen of ik Madouas of Majka inbreng

Cerebral36

Wat huid kwijt, andere schaafwonden en wat kneuzingen is de update aangaande Ackermann. Vervelende is dat het met kneuzingen alle kanten op kan. Wil hij paars houden morgen moet hij sowieso voor Demare eindigen en of dat hem lukt in de huidige staat. Ik zit dus ook met Formolo en Majka die ik normaal standaard kon gebruiken, maar dat wordt nu wat ingewikkelder. Wordt dus serieus een Mollema voor 3 puntjes.

Drossard Kudus

Ik heb bij de sprintetappes de sprintploeg van 7 en dan nog 2 opvulplaatsjes, waar ik idd de afgelopen dagen Madouas voor meenam vanwege de jongerenpunten + eventueel een verrassing met Demare. Vandaag heb ik hem weer omgerolen voor Roglic. ;)

Rawolf

a oke, ik heb maar 5 sprinters maar veel te kiezen als opvulling met ook Conti en Ulissi en van elke sprintersploeg heb ik 1 of meer ploeggenoten

rkmmr

Hier ook Ackermann (c) , Moschetti en Consonni en ook Gibbons, maar kon niet goed zien of die er ook bij lag. Als bij al een matig dagje.. Ackermann als captain gekozen om dezelfde reden als Mr10B, zal altijd maximaal sprinten, ook als het niet meer voor de zege is, terwijl Viviani dan best zou kunnen laten lopen..

arjenzvob

Met kneuzingen sowieso paars voor Ackermann.

De 'domme 'keuze voor Viviani als captain pakt goed uit. Morgen gewoon weer, wellicht dom maar Lefevre is er en reken maar dat hij op scherp zet!

Cerebral36

'@Arjen Zie je Ackermann morgen meteen voor Demare finishen dan met zijn huidige lichamelijke gesteldheid? Zit maar 1 punt tussen.

arjenzvob

Kneuzingen.... paars.... blauwe plekken.... snap je?

Cerebral36

Haha hoe bedoel je teveel met het spel bezig :) Touche my friend :)

arjenzvob

Haha... Heerlijk dat fanatisme Cerebral36

Jeffrey81

Gibbons stond erbij? Je bedoelt bij de valpartij?

Gids03

Weet iemand of haller en simion er ook bij zaten vij de valpartij?? En hoe het met moschetti gaat ?

rkmmr

Zag wel een Bardiani man vallen, dus denk wel dat dat Simion was, ook als een van de latere binnen gekomen maar wel op 0.00, net als Haller, dus die zal er ook bij gelegen hebben of opgehouden zijn. Moschetti naar het ziekenhuis voor röntgenfoto's (https://twitter.com/TrekSegafredo/status/1130863064436207617)

Gerardv

Moschetti is naar het ziekenhuis voor röntgenfoto's, nog geen verdere informatie over bekend. Simion veroorzaakte de valpartij van Moschetti (of andersom). Hij heeft wat schrammen op zijn knie en elleboog. Schade lijkt mee te vallen. Haller is niet gevallen, maar werd wel opgehouden door de valpartij.

Bron: Twitter van de destbetreffende ploegen

Cerebral36

Halleraardigst leek het prijskaartje van 500k. Nu is het gewoon 500k weggegooid. Gevallen of niet, die vent sprint toch niet mee. De rest was al benoemd zie ik :)

Laatst gewijzigd
Cerebral36

Moschetti is abandon helaas.

kevinraar

Had ackerman als kopman ben daarvoor gezakt van 581 naar 1097

Valvuillerdemoz

Hoezo Viviani de foute keuze? Hoe kun je dat nou zeggen? Hij zint nog altijd op wraak vanwege zijn dubieuze diskwalificatie. En vandaag of morgen pakt ie hem. Dat had ook vandaag kunnen zijn. Ik maak hem dus morgen weer captain.

Sebelius

Nog nadere berichten over Consonni?

1 2 ... 98 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.