Dit is de eerste keer deze Giro dat ik de goede 9 van mijn team heb gekozen. Dat resulteert in een stijging naar 98 %, jeej
@Drossard, Madouas is toch geen optie om op te stellen in sprintetappes mag ik hopen? Dan mist er wel wat balans :p
@mr10b, daar ben ik het niet mee eens. Zo'n vlakke etappe hebben we nog niet gehad en dat is in het voordeel van Viviani die de heuvels mindergoed verteert.
Wat huid kwijt, andere schaafwonden en wat kneuzingen is de update aangaande Ackermann. Vervelende is dat het met kneuzingen alle kanten op kan. Wil hij paars houden morgen moet hij sowieso voor Demare eindigen en of dat hem lukt in de huidige staat. Ik zit dus ook met Formolo en Majka die ik normaal standaard kon gebruiken, maar dat wordt nu wat ingewikkelder. Wordt dus serieus een Mollema voor 3 puntjes.
Hier ook Ackermann (c) , Moschetti en Consonni en ook Gibbons, maar kon niet goed zien of die er ook bij lag. Als bij al een matig dagje.. Ackermann als captain gekozen om dezelfde reden als Mr10B, zal altijd maximaal sprinten, ook als het niet meer voor de zege is, terwijl Viviani dan best zou kunnen laten lopen..
Zag wel een Bardiani man vallen, dus denk wel dat dat Simion was, ook als een van de latere binnen gekomen maar wel op 0.00, net als Haller, dus die zal er ook bij gelegen hebben of opgehouden zijn. Moschetti naar het ziekenhuis voor röntgenfoto's (https://twitter.com/TrekSegafredo/status/1130863064436207617)
Moschetti is naar het ziekenhuis voor röntgenfoto's, nog geen verdere informatie over bekend. Simion veroorzaakte de valpartij van Moschetti (of andersom). Hij heeft wat schrammen op zijn knie en elleboog. Schade lijkt mee te vallen. Haller is niet gevallen, maar werd wel opgehouden door de valpartij.
Bron: Twitter van de destbetreffende ploegen
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.