Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 99 ... 120 121
kevinraar

Heb na morgen nog maar 2 sprinters over Beletti en ackerman Hoe goed is hij na de val?

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Niet goed denk ik zelf kevin, dus je kopmankeuze lijkt me duidelijk

Cerebral36

Gewoon opstellen maar inderdaad geen cap maken :) Ik heb zo weinig vertrouwen in Haller dat ik wellicht gewoon Formolo erbij knal en hoop op het wondertje van Ackermann of Formolo die zelf weer rond de 17e plek rijdt.

kevinraar

Mij kopman was vandaag dus ackerman morgen word dat viviani gelukkig gaan we na morgen de bergen in

Platje

Edit:las het bericht van Kevin verkeerd.. (miste 'na morgen' )

Laatst gewijzigd
Cerebral36

Oh in dat geval neem ik morgen Demare als joker mee :)

kevinraar

Platje goed lezen na de etappe van morgen heb ik dat

Platje

Heb mezelf verbeterd idd en denk dat ewan ook afstapt dus dan blijven er maar 2 over.. 1 voordeel: volgende sprintetappes heb je wellicht de nummer 1 tm 5 van het klassement in je team als opvulling en is de kans dat ackermann wint (als hij doorgaat) wel erg groot zodat formolo weer extra punten krijgt

Laatst gewijzigd
joern00

Na morgen nog maar 2 dan Kevin. Ewan kapt er ook mee
Edit: Wat Platje al zegt dus

Laatst gewijzigd
rkmmr

Consonni lijkt mee te vallen (bron: https://twitter.com/TeamUAEAbuDhabi/status/1130867619119161344)

kevinraar

formolo heb ik niet kan best dat ik de top 5 van het klassement kan hebben meer voor de top 10 heb ik niet of oomen gallopin en o connor mij dark horse moeten mij verassen

wielerfan80

Vandaag heb ik gelukkig de schade beperkt gehouden door Viviani als kopman te kiezen. Het telkens (met geluk) kiezen van de juiste kopman heeft me nu op 99.7% gebracht. Morgen niet al te ver zakken en dan gaan we gelukkig de bergen in waar ik nog 12 renners over heb die daar punten kunnen pakken. Alleen Moschetti en Dumoulin zijn tot nu toe uitgevallen, dat valt nog mee vergeleken met andere teams.

hupske

https://twitter.com/bardiani_csf Simion lijkt opzich nog wel mee te vallen. Staat op hun Twitter iig rustig nog de pers te woord. Heeft verder alleen wat schaafwonden op het oog.

wielerfan80

Schaafwonden op het oog kunnen anders best pijnlijk zijn ;)

TrEb

Bij de etappe van gisteren was Viviani 84 % gekozen in de etappe selectie. 91% heeft hem in z'n team. Best raaarrr om hem dan niet in een sprintetappe te selecteren.🤔

Laatst gewijzigd
Platje

Niet iedereen speelt het heel fanatiek en vergeet weleens een team te selecteren, zo ook iemand uit mijn vriendengroep. Hij kreeg wel automatisch de selectie, inclusief kopman, van de dag ervoor maar daar heb je niet altijd wat aan.

snoek1974

Denk dat iedereen wel een klein sprint team heeft na etappe van vandaag , alleen degene met Ackerman en Demare in het team zullen tevreden zijn al moeten die natuurlijk voor puntenklassement wel nog de bergen overleven .

Als idd na vandaag Ewan en Viviani afstappen heb ik na uitvallen Gaviria en Moschetti alleen nog Cimolai en Gibbons over voor de laatste sprint etappe en Ulissi en Battaglin als heuvel sprinters en voor punten klassement .

Uiteindelijke keuze voor Gaviria boven Ackerman of Demare is niet goed uitgevallen en Izagirre , Jungels en Zakarin vallen erg tegen in de tijdritten waardoor mijn voorkeur bepaald is en deze 11 miljoen had ik dus moeten stoppen in Ackerman , Demare , Lopes en heb dan nog geld voor renner van 1 miljoen .

Maar ja keuzes vooraf waren te verdedigen , vallen jammer genoeg tegen , ben benieuwd naar Chaves en O Conner in de bergen die mijn opvullers zijn in de berg etappes .

Rawolf

Ik heb voor rit 18 nog Demare, Ackerman, Cimolai, Lobato en Battaglin

rkmmr

Ik baal dat ik Ewan ipv Demare heb gekozen, achteraf en misschien ook wel vooraf een domme keuze. Toch geleid doordat ik Demare altijd wat lager inschat dan de topsprinters en in dit geval ook door de twijfel die er gezaaid werd of hij nu wel of niet ging uitrijden. Als hij niet zou uitrijden zou ik nog steeds voor Ewan zijn gegaan (vooraf), maar nu hij wel 'gewoon' uitrijdt is Demare toch de betere keuze..

hartstikkebedankt

Hier na vandaag nog Ackermann (hopelijk), Démare, Cimolai, Belletti, Haller (tja), Battaglin (?)

Jasperdewaal11

Na Vandaag nog een sprintersequipe van: Ackermann, Cimolai, Gavazzi, Simion (?), Battaglin (?)

dazzler2120

Vandaag nog Ackerman, Viviani, Demare, Cimolai, Beletti en Battaglin.
Daar valt Viviani dus vanaf. Battaglin is iedere etappe de vraag wat die doet

Jori

nog wat stemmingmakerij op de vroege ochtend:
In Monday morning's Gazzetta dello Sport, Viviani vowed to stay on the race until he won a stage.
"There's a chance tomorrow and there's a chance in Santa Maria di Sala so the Giro isn’t finished,"
Viviani said, though he knows he is fast running out of road.

Doe dus maar een mooie 2e plaats voor Viviani. Nizzolo dan maar voor de winst, lijkt hij ook niet een complete miskoop, ondanks zijn lekke band, vastgelopen sprint en verkeerde positioneren :p
Haller heb ik opgegeven, al is hij de laatste man op aarde dan eindigt hij nog steeds buiten de top 20 in een sprint...

Laatst gewijzigd
dazzler2120

Linkje van dat artikel, Jori? Zou mooi zijn als die dan alleen maar 2de plekjes pakt, blijft die ten minste rijden :)

Gerardv

Haller heeft ook wel behoorlijk wat pech gehad. Zelf gevallen of opgehouden door een valpartij. De enige keer dat hij kon meesprinten, liet hij Biermans sprinten. Battaglin, Kuznetsov en Biermans zijn allemaal gevallen gisteren. Dus wat dat betreft zou je zeggen dat Haller de man in de sprint is vandaag. Ik blijf (tegen beter weten in) vertrouwen houden, omdat er ook niet echt andere opties zijn. Ik kan Mollema wel opstellen, maar 3 punten zet ook geen zoden aan de dijk.

1 2 ... 99 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.