Nou, mijn beredenering klopte aardig vandaag. Ewan pakt als kopman toch aardig wat punten en Dylan bleek toch nog niet topfit.
Viviani was sterk en Kristoff heeft mij ook positief verrast!
Alleen wat puntjes gemist door GvA en WvA te selecteren ipv Flip.
327 punten vandaag, totaal nu 1244 punten.
Morgen wordt onvoorspelbaar, leuk!!
Eindelijk eens een écht lekkere dag met maar liefst 366 punten. De keuze voor Stuyven pakt zalig uit en verder zijn het de dure kleppers die precies doen wat je van ze verwacht! :)
Net als gisteren ook weer de winnende captain + leuke centjes erop ingezet. Compenseert voor het verlies in de TTT :p
Qua Kristoff: lange etappe, klimmetje erin, tegenwind sprint en hopsakee daar is ie weer gewoon!
Blij dat ik in ieder geval voor één dag in het geel mag rijden in de Wielerflits Forum Poule! Hoop dat Schachmann morgen het in hem gestelde vertrouwen terug gaat betalen. Voor de rest heel blij met mijn keuze voor Stuyven in plaats van Dennis op het allerlaatste moment. Dat scheelt nogal een sloot aan punten.
Ik verwacht nog niet dat Deceuninck Quick-Step het geel kwijt wil. Daardoor zijn er verschillende opties. Er rijdt een vlucht weg, waarvan de renners een gevaar vormen voor het algemeen klassement. In dat geval controleren ze vluchters. Een andere optie is dat er een vlucht weg rijdt, waarvan iedereen op gepaste afstand staat. Als laatste kan Flip zelf meespringen, zou dit wel een actie vinden voor hem.
Mooie dag vandaag! Beter dan 99,4%, morgen wordt een zeer lastige dag. Ik vind het namelijk echt een etappe waarbij je net de verkeerde mensen opstelt. Ikzelf twijfel om Rohan Dennis op te stellen, als Tony Martin op dat parcour kan winnen. Dan lijkt het mij dat Dennis vanuit een vroege vlucht wel eens kan gaan verrassen!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.