Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 118 ... 175 176
Sjas Patatje

Nou, mijn beredenering klopte aardig vandaag. Ewan pakt als kopman toch aardig wat punten en Dylan bleek toch nog niet topfit.
Viviani was sterk en Kristoff heeft mij ook positief verrast!

Alleen wat puntjes gemist door GvA en WvA te selecteren ipv Flip.
327 punten vandaag, totaal nu 1244 punten.

Morgen wordt onvoorspelbaar, leuk!!

Pietje Precies

Eindelijk eens een écht lekkere dag met maar liefst 366 punten. De keuze voor Stuyven pakt zalig uit en verder zijn het de dure kleppers die precies doen wat je van ze verwacht! :)

Net als gisteren ook weer de winnende captain + leuke centjes erop ingezet. Compenseert voor het verlies in de TTT :p

Qua Kristoff: lange etappe, klimmetje erin, tegenwind sprint en hopsakee daar is ie weer gewoon!

Laatst gewijzigd
roburger

Veel verwachte namen vandaag in de top 20! Ben benieuwd naar morgen... al tijd voor vluchters?

Mas Nada

Primeur voor Elia!

Overigens: Chapeau voor de Wielerflitsers. Die poule is relatief sterker dan de algehele poule.

daan_zeelen_811806

Morgen is het voor de vluchters denk ik. Hopen op mannen als Schachmann en Alaphilippe

Hangtieniedanstaatie

Dit loopt spaak,

Laat ik zeggen dat hij een achterstand heeft.

En niet alleen qua scorito punten.

Jasperdewaal11

1e 5 mannen in de daguitslag + nummer 10 en 16. En juiste kopman zowaar een goede dag!

Goossey

Blij dat ik in ieder geval voor één dag in het geel mag rijden in de Wielerflits Forum Poule! Hoop dat Schachmann morgen het in hem gestelde vertrouwen terug gaat betalen. Voor de rest heel blij met mijn keuze voor Stuyven in plaats van Dennis op het allerlaatste moment. Dat scheelt nogal een sloot aan punten.

gesink/dekker

Weet iemand de prijs van Teunissen? Was een mooi koopje geweest tot nu toe.

Henk

Volgens mij was Teunissen 1m

arjenzvob

Teunissen was 750k

Heerlijk dagje met viv als captain. 346 punten. Nu op 88%. Eindelijk wat meer geluk!

Laatst gewijzigd
Ludi

750.000 dacht ik, iemand met hem kan het bevestigen via de totale score of iemand van budget spel met de file nog.

DKrikk

750k inderdaad.

danusz1986

Ik veranderde Viviani voor Ewan en nog 344 punten.

Rawolf

750k, wel verwogen maar niet genomen helaas.

Morgen zit ik te twijfelen of ik sprinters ga opstellen, Sagan, GvA, WvA, Matthews... wie gaat dit overleven?

Hangtieniedanstaatie

Herrada morgen

Laatst gewijzigd
Gerardv

Ik verwacht nog niet dat Deceuninck Quick-Step het geel kwijt wil. Daardoor zijn er verschillende opties. Er rijdt een vlucht weg, waarvan de renners een gevaar vormen voor het algemeen klassement. In dat geval controleren ze vluchters. Een andere optie is dat er een vlucht weg rijdt, waarvan iedereen op gepaste afstand staat. Als laatste kan Flip zelf meespringen, zou dit wel een actie vinden voor hem.

Laatst gewijzigd
Stijn Lemmens

Wat denken jullie, heeft er iemand een glazen bol ?
Doen er klassementsmannen mee morgen?
De mannen van Ineos, Pinot, fuglsang?

Mvg
Stijn

Asguil12

teunissen was 750. heb hem in mijn team als enigste 750 dus ik had 250 over. maar dacht al dat teunissen meer zal opbrengen als alle 1 mil renners. tot nu toe dus zeer tevreden.

welke sprinters denken jullie die het morgen aan kunnen ?

sagan
mattews
trentin
ewan
teunissen

embargo

'@Stijn Lemmens,

Ik heb geen glazen bol maar zie het persoonlijk niet gebeuren.
Ik verwacht eerder dat er een kopgroep van een man of 12 wegrijdt en het ook redt tot het einde.
Denk niet dat het peloton sprint voor plek 13 en dan zijn meestel de Ineos mannen de eersten over de finish

ebel1999

Mooie dag vandaag! Beter dan 99,4%, morgen wordt een zeer lastige dag. Ik vind het namelijk echt een etappe waarbij je net de verkeerde mensen opstelt. Ikzelf twijfel om Rohan Dennis op te stellen, als Tony Martin op dat parcour kan winnen. Dan lijkt het mij dat Dennis vanuit een vroege vlucht wel eens kan gaan verrassen!

Stijn Lemmens

Herrada zal meer voor het hooggebergte zijn denk ik?

WieVis

Ik doe het morgen zo:

Alaphilippe (C)
Thomas
Bernal
Fuglsang
Van Aert
Van Avermaet
Sagan
Matthews
Gesbert

Ben vandaag gezakt van 30ste naar 72ste plaats, hoop hiermee weer wat te kunnen stijgen.

Meer mensen die Gesbert overwegen? Of gaat die pas los in hooggebergte?

Laurenesi

Morgen wordt een lastige dag. Het gaat een combinatie van aanvallers en bijna zekere (team)punten worden. Ik verwacht jongens als Sagan, Bling en Flipje gewoon in de top 20, alleen lukt het hun om in de kopgroep mee te springen?

Ben ook benieuwd of we morgen een nieuwe bollentrui hebben.

Starlynk

Over prijzen van renners gesproken: heeft iemand ergens de prijzen van alle renners opgeslagen? Ik ben het deze Tour vergeten dus hoop dat iemand het wel heeft gedaan? Stuur me ff een berichtje als je dat hebt gedaan :)

1 2 ... 118 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.