Prima resultaat voor de Sloddies. Juiste renners opgesteld en gunstige uitslag met Viviani en Kristoff en geen Colbrelli. Sagan (c) 4e, maar dat is nu eenmaal het tactisch plan. Met Viviani had ik 14 puntjes meer kunnen hebben.
Morgen heel moeilijk voorspellen, maar ik ben ervan overtuigd dat DQS geen grote groep laat wegrijden. Die willen het geel houden. Schachmann staat 60 op 3.03, al deze heren zullen geen goedkeuring krijgen vermoed ik, of Flipje moet zelf meegaan. Vermoed dus een kleine kopgroep man of 5 a 6 met daarbij Wellens die punten voor de bollen kan scoren. Staat nl al op ruim een kwartier.
Vervolgens is de vraag of er heel hard gereden gaat worden om Sagan en Matthews te lozen. Vermoed dat de AK mannen dat niet gaan doen, want overmorgen Planche DBF. Tempo zal wel zodanig hoog zijn dat Ewan, Kristoff en consorten gelost worden. Net als in etappe 3. Blijft er een groep van 35 a 40 man over die de laatste 19 km richting Colmar suizen. Naar een vlakke eindsprint. Eens heel goed nadenken welke 9 ik daar ga opstellen en wie ik kopman ga maken.
Thanks guys! Het gaat niet om de prijs van één specifieke renner, maar van alle renners :) Hou het al vanaf Vuelta 2014 bij in alle spellen en nu had ik dus de deadline gemist ;) Denk dat ik de meeste 1m+ wel goed heb ondertussen maar gaat vooral om de 500k/750k twijfelgevallen.
Maar als het goed is krijg ik ze zo van Pietje op de mail dus problem solved! :)
Wat Starlynk zegt, UAE doet een wedstrijd zo onzichtbaar mogelijk mee te doen ofzo ene Rui Costa schijnt ook mee te doen en de normaal zo herkenbare Aru heb ik ook amper gezien.
Astana heeft met Lutsenko en Fraile 2 betere pionnen voor morgen dus al krijgt Bilbao al vrijheid zal dat voor een andere dag zijn.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.