Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 119 ... 175 176
tak

Morgen wordt de dag van Herrada!

Rawolf

'@Starlynk, ik heb zoveel gepuzzeld, weet ze nog wel hoor :p. Wie wil je weten?

Sloddies

Prima resultaat voor de Sloddies. Juiste renners opgesteld en gunstige uitslag met Viviani en Kristoff en geen Colbrelli. Sagan (c) 4e, maar dat is nu eenmaal het tactisch plan. Met Viviani had ik 14 puntjes meer kunnen hebben.

Morgen heel moeilijk voorspellen, maar ik ben ervan overtuigd dat DQS geen grote groep laat wegrijden. Die willen het geel houden. Schachmann staat 60 op 3.03, al deze heren zullen geen goedkeuring krijgen vermoed ik, of Flipje moet zelf meegaan. Vermoed dus een kleine kopgroep man of 5 a 6 met daarbij Wellens die punten voor de bollen kan scoren. Staat nl al op ruim een kwartier.

Vervolgens is de vraag of er heel hard gereden gaat worden om Sagan en Matthews te lozen. Vermoed dat de AK mannen dat niet gaan doen, want overmorgen Planche DBF. Tempo zal wel zodanig hoog zijn dat Ewan, Kristoff en consorten gelost worden. Net als in etappe 3. Blijft er een groep van 35 a 40 man over die de laatste 19 km richting Colmar suizen. Naar een vlakke eindsprint. Eens heel goed nadenken welke 9 ik daar ga opstellen en wie ik kopman ga maken.

Laatst gewijzigd
kevinraar

Maar 298 punten gescoord gezakt van 96.2 naar 94.4

Zeker in mij team voor morgen
Alaphlippe
Sagan
Matthews
Van aert
Van avermaet
Bernal
Kruiswijk

Nog 3 plekken over twijfel tussen deze 4 renners
Fuglsang
Pinot
Bardet
Wellebs

Laatst gewijzigd
Ludi

De meeste kosten weten we denk ik nog wel, de 750 die niemand heeft gekozen zullen het vaakst fout als 500k ingeschat worden. Ik denk dat degen die de budget pool heeft georganiseerd wel een overzicht heeft.

Pietje Precies

Ik zou mijn forumnaam onwaardig zijn, als ik ze niet allemaal genoteerd zou hebben staan.

Starlynk

Thanks guys! Het gaat niet om de prijs van één specifieke renner, maar van alle renners :) Hou het al vanaf Vuelta 2014 bij in alle spellen en nu had ik dus de deadline gemist ;) Denk dat ik de meeste 1m+ wel goed heb ondertussen maar gaat vooral om de 500k/750k twijfelgevallen.

Maar als het goed is krijg ik ze zo van Pietje op de mail dus problem solved! :)

wielerpurist

Wat verwachten jullie morgen van mannen als Kwiatkowski, Bilbao en Henao? Zouden ze mogen rijden voor eigen succes, of moeten ze in dienst blijven van hun kopman?

Starlynk

Kwiatkowski > knechten
Bilbao > vermoed ook knechten, maar bij Astana krijgen knechten af en toe ook een kans, dus wie weet....
Henao > doet die mee?

Rawolf

Wat Starlynk zegt, UAE doet een wedstrijd zo onzichtbaar mogelijk mee te doen ofzo ene Rui Costa schijnt ook mee te doen en de normaal zo herkenbare Aru heb ik ook amper gezien.

Astana heeft met Lutsenko en Fraile 2 betere pionnen voor morgen dus al krijgt Bilbao al vrijheid zal dat voor een andere dag zijn.

Starlynk

En ze hebben ook nog Sanchez, Cort en Izagirre die dit net zo goed of beter kunnen dan Bilbao.....

Pietje Precies

Ik vind Lutsenko en Fraile de mooiste Astana namen voor de etappe van morgen. Maar van Fraile betwijfel ik of hij van de ploeg mag en Lutsenko mag eigenlijk niet van Quickstep.

snoek1974

Morgen een mix

GVA
Sagan
V Aert
Ala
Herrada
Teuns
Kruiswijk
Pinot
Bernal

kevinraar

Ik ben eruit dut us mij team voor morgen
Alaphlippe
Sagan
Matthews
Van aert
Kruiswijk
Van avermaet
Bernal
Mas
Wellens

Op de ban onder ander
Fuglsang
Bardet
Pinot

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

Kevin: hij heeft hem wel: Ala =Alaphlippe=Alaphilippe

Jesper-PSV

Hopen dat we morgen kunnen scoren, maar het wordt een lastig te voorspellen etappe.
Ik ga het doen met de volgende namen:

Mas
Fuglsang
Kruijswijk
Bernal
Alaphilippe (C)
Schachmann
Lutsenko
Sagan
Matthews

Laatst gewijzigd
Dit loopt spaak

'@Hangtienietdanstaatie OK, dat kon ik er niet uit opmaken, maar is prima, bedankt 👍🏻
Trouwens, kwa Scorito punten doet hij het bovengemiddeld 😉

kevinraar

Zouden jullie iemand uit mij team eruit dien voor pinot of me team lekker zo laten

pedalengebruiken

Persoonlijk zou ik Mas eruit halen voor Pinot, kevin. Pinot eindigde kort in etappe 3, Mas erg ver (in vergelijking met de andere klassementsmannen). Overigens is het niet te voorspellen wie morgen korter zal gaan eindigen, gewoon je eigen ding doen.

Dit loopt spaak

Mas wel teampunten voor Flip

danusz1986

Ik moet er 1 kiezen uit Fugelsang, Dan Martin, Buchmann of Uran. Ik ga er vanuit dan Trentin de bergen over kan. Ik neig naar Fugelsang, maar Buchman kan weer teampunten scoren. En het zint me nooit om Dan niet te nemen.

Flip
Sagan
Matthews
WvA
Trentin
Bernal
Pinot
Lutsenko

Gids03

La porte en pasqualon blijf ik vanaf zou colbrelli er nog bij zitten ? Anders gooi ik pinot erbij

kierewietje

Fugl

Papa Bart

Ik ga denk ik voor een stuntje en neem Uran mee. Als kopman wel te verstaan. De etappe is toch niet te voorspellen, dus gokken is de dood of de gladiolen in deze..

soj

klassement mannen wachten tot donderdag

1 2 ... 119 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.