Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 126 ... 175 176
Rawolf

Team Random moet met 19 door, de eerste afvaller is in dit kamp te vinden helaas

Jeffrey81

'@KJ: juist....;-)

Pom titcock

Wie is die afvaller dan @ Random?

Ludi

Bevin

Jeffrey81

'@Random: wij delen in je malaise :-(

Gladiool

Hier ook met alles Ineos wat ik heb.

Bernal
Thomas
Moscon
Mas
Úran
Kruijswijk
Buchmann
Landa
Yates

Ludi

Wij gaan met

Bernal
Pinot
Fuglsang
D Martin
Kruijswijk
Uran
Buchmann
Poels
Konrad

wie de kopman wordt, hm, een van de eerste 4, waarschijnlijk een van de eerste 2.

Lekker team, sodeknetter! @Gladiool!

Laatst gewijzigd
leek

Zit nog te twijfelen tussen Benoot, Dennis en Van Garderen. Benoot lijkt het beste in vorm momenteel. Of heeft Dennis bewust tijd verloren zodat hij in de aanval kan?

van Stralen

Team voor vandaag.

Bernal
A. Yates
Fuglsang
Uran
Barguil
Buchmann
D. Martin (C)
Kruijswijk
Pinot

dazzler2120

Ik verwacht dat dit te zwaar is voor alle 3, @Leek

Voor mij gaat het worden
Bernal
Pinot
Yates
Mas
Kruijswijk
Fuglsang
Landa
Nibali
Uran

Captain keuze lijkt mij Bernal.

ivo001

Mijn team vandaag:
Fuglsang (C)
Bernal
A Yates
Pinot
Valverde
Landa
Buchmann
V Nibali
D Martin

Konrad en alaphilippe op de bank. ( kan zijn dat ik me vergis en ik flipje ipv Landa heb, weet niet meer zeker of ik Landa in mijn team heb gekregen, kan niet op scorito vanaf het werk xD)

Jasperdewaal11

Teampje:

- Bernal (c)
- Pinot
- Fuglsang
- Kruijswijk
- Landa
- Buchmann
- D Martin
- A Yates
- TJ (ja ja!!)

Gladiool

'@Kj: Groenewegen offerde ik met liefde op hiervoor op, maar het kostte me ook Van Aert. (En Pinot en Nibbels die ik graag had gehad)

B101

Wat is wijsheid? Herrada als "outsider", of met Kwiat een derde Ineos, naast Poels en Bernal? Of Kwiat voor Poels; lastig inschatten wat Poels gaat doen voor mij

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

Zal ik Urán gewoon ff kopman maken? Durf ik het aan?

Jeffrey81

Neh...toch maar niet. Risk-reward is me te klein...

Ludi

Groenewegen wilde ik ook nog wel offeren, maar dan had ik een beetje een vreemd team (vooraf gezien) qua verhoudingen, aangezien ik zowel Trentin als Colbrelli niet aandrufde (slim achteraf.. :) ) en ik waarschijnlijk toch de verkeerde 1.5M sprinter zou kiezen (laporte ofzo). Van Aert was voor mij echt een no-go offer, heb toch een TT kopman nodig en het was een hedge dat Groenewegen gewoon een paar keer niet zou meesprinten doordat hij al zou moeten lossen (etappe 1?, 3, 5, 8, 9, 16?) en van Aert wel. Als van Aert zou meesprinten verwachte ik die toch wel iedere keer top 10. Als Groenewegen dan wel ging meesprinten zoals in etappe 4 verwachtte ik hem ook als verreweg de sterkste en pakt van Aert toch nog 10 punten. Maarja nu die gevallen is, is dit toch net anders, maar ik mag niet klagen.

Pinot ging bij mij ook zeker mee, maar die had je nog kunnen nemen in plaats van Landa 1 op 1, dus daar hebben we alleen een andere keuze gemaakt.

jelle013

Zo de cortizone tabletten liggen klaar, de bloedzakjes zijn op, de EPO zit er ook weer in; conclusie: klaar voor het echte werk! De heren in de selectie hebben lekker geslapen, ogen fit en staan met vuur in de benen te wachten op het startschot! Laat de koers maar beginnen! Helaas zijn er een paar renners teleurgesteld omdat ze de selectie voor vandaag niet gehaald hebben. Ik heb het hier al eerder gelezen maar Matthews was inderdaad onredelijk toen hij hoorde dat hij vandaag op de bank moest plaatsnemen. Ook Herrada begon te vloeken en te tieren en gaf aan dat zelfs Vasseur een betere ploegleider is dan ik. Nadat hij een berisping heeft gekregen van de ploegbaas werd hij gelukkig wel wat kalmer. Daarnaast is een hartig woordje gesproken met Adam, er wordt vandaag het e.e.a. verwacht van hem, dit is de kans om je in de definitieve selectie te fietsen is gezegd! Adam heeft me beloofd met het mes tussen de tanden te gaan koersen!

Geniet allemaal van de mooie eerste etappe en schreeuw je mannen de plancha op!

De selectie voor vandaag bestaat uit de volgende namen:
- Fuglsang
- Bernal
- Bardet
- Yates (Adam)
- Daniel Martin
- Buchmann
- G Martin
- D. van Baarle
- Kruijswijk

raymankapeens

Pinot of Bernal capt mensen?

9 vd 10 nemen Bernal gok ik

jlmr1990

Konrad of Sagan voor de punten. Niet echt zin om een andere klassementsrenner thuis te laten.

dazzler2120

Zou ik konrad pakken, scheelt je 2 zekere punten, voor potentieel meer punten.

Mas Nada

'@ wielerliefhebber: zoals je zegt met Pinot als captain ben je origineler.

Ik ga voor de volgende namen:
Kwiat, Bernal, Thomas (c), Pinot, Kruijswijk, D. Martin, Fugl, Uran, Konrad

Pom titcock

Gaat flip nog ergens punten vandaan toveren? Of gaat mijn troef Rohan Dennis een plekkie in de selectie krijgen?

Ludi

Ik denk niet dat 90% Bernal als kopman kiest vandaag eigenlijk. Bernal is een goede en vooral veilige keuze, hij zal vast wel bij de eerste X zitten, maar gezien de extreme stijle stukken zie ik hem niet als grootste favoriet voor de winst. Als Bernal wint verwacht ik dat hij eerder moet demareren dan in de laatste 2 km, en dat is niet echt team skyneos. Eigenlijk heeft Bernal binnen zijn team al iemand zitten die in principe nog meer geschikt is voor deze finish naar mijn mening. Als Ineos lang op kop blijft rijden en beide kopmannen niet redelijk vroeg aanvallen denk ik dat een Valverde, D.Martin, Pinot, Fuglsang, Thomas, Bardet eigenlijk niet minder kans maken dan Bernal als ze er nog bijzitten. -> Als <- inderdaad.

Ikzelf twijfel vooral nog tussen Bernal en Pinot.

Harderijder

Is het heel dom om Kruijswijk op de bank te laten? Wat ik begreep is hij in de eerste week vaak minder en het laatste stuk wel erg steil. Dus dan gok ik op tijdverlies en een lagere finish. Of is het slimmer één van onderstaande mannen eruit te laten omdat we hem alsnog wel top-10 verwachten?
Dan kom ik op onderstaande mannen:
- Bernal
- Pinot (c)
- Uran
- Martin
- Buchmann
- Sagan (punten voor groen)
- Alaphilippe (punten voor geel)
- Barguil
- Yates

Laatst gewijzigd
1 2 ... 126 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.