Ik had deze ronde al zeer vlot spijt dat ik op de plekken van Yates, Kragh en Pasqualon geen Buchmann, van Aert en Laporte/Nizzolo had gepakt. Na vandaag nog meer :p
Veelbelovende start dit voor mannen als Quintana en Buchmann die hier normaliter juist tot de verliezers behoren.
Helaas niet naar mijn gevoel geluisterd en Bernal i.p.v. Pinot captain. Gelukkig wel mooie weddenschappen pro Pinot en anti Nibali. Teuns was vandaag mijn nummer 10 en dus op het bankje... pijnlijke dingen. Wederom een maffe koers van een hoop ploegen...
Ik denk dat veel mensen Flip op de bank hadden. Ook ik heb hem weer onderschat....vanochtend maakte ik hier nog grappen over Viviani opstellen voor de gele truipunten. Achteraf scheelt het maar 6 seconden of hij had ze gehad, haha....
Met Flip op de bank slechts 155 punten vandaag.
Anyhow, mijn ambities voor het algemene Scorito klassement zijn definitief klaar, voor zover ze dat niet al waren. Op zich heb ik wel zeven AK mannen die het goed deden vandaag, maar het gaat nooit genoeg zijn om van 42,6% nog terug te komen tot een respectabele score (laten we zeggen 90+). De focus gaat op het winnen van het vriendenpoultje. Daar zie ik nog wel kansen. :-)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.