Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 128 ... 175 176
Jeffrey81

B., want D, dus C ;-)

Kpenty

Greipel vandaag net niet opgesteld gvd😂

Jeffrey81

Derde? Dan was het zijn beste sprint dit jaar! :-)

Dit loopt spaak

Hahaha Jeffrey xD!

Laatst gewijzigd
Mas Nada

Één na beste sprint dan. In Rwanda (!) was die winnaar van een sprint..

Kpenty

'@tompot en @jeffrey hahahahah

Rawolf

Tot zover de eigen punten van Poels..... Ik had jullie nog gewaarschuwd haha

Kpenty

Zie je je kopman nu al op kop rijden. Mooi klaar mee hoor. Doei scorito. Tot volgend jaar.

arjenzvob

Benieuwd wie er ook dit jaar in de aloude TJ-val getrapt zijn...

nasibal

Tejay in topvorm

04398

Ja hoor daar gaat ie weer Onze TJ heeft ons weer lekke veel zout in de ogen gestrooid, hoeveel mensen zijn er toch weer in getrapt?

Mas Nada

Wat moest die Meurisse kosten?

Rob94

Teuns Teuns Teuns, zodra ik je niet opstel ga je rijden.

Rawolf

Ik ga Scorito niet winnen in elk geval, als Thomas op z'n fiets blijft wint hij de tour. Wat een tentoonsteling.

Degene die Alaflip op de bank hebben gehouden kunnen uithuilen haha

ditisdavid

De laagst scorende eerste aankomst bergop in de Tour ooit?

Blij met Thomas en Alaphilippe, niet blij met de meeste anderen in mijn team. Vooral Martin (gezien de aankomst), Kruijswijk en Konrad had ik meer van verwacht.

Laatst gewijzigd
Sjas Patatje

Knap van Teuns! En daarnaast is Alaphilippe een echte klasbak... Die man kan zoveel.

De beste keuze gemaakt met Pinot als kopman, tov de rest.. die vooral voor Bernal ging. Thomas blijkt vandaag sterker.

JimKro

Helaas een beetje ongelukkig met Teuns die ik uiteraard op de bank had zitten haha. Gelukkig maakt Ala wat goed. Mas onderaan de top 20 zoals verwacht. Barguil hoopgevend voor de rest van de Tour!

Mas Nada

'@ randomwieler: Flip op de bank was een misser.. uithuilen en opnieuw beginnen dus.

Morgen maar Stuyven opstellen. Knap van Teuns overigens!

Pietje Precies

Ik had deze ronde al zeer vlot spijt dat ik op de plekken van Yates, Kragh en Pasqualon geen Buchmann, van Aert en Laporte/Nizzolo had gepakt. Na vandaag nog meer :p

Veelbelovende start dit voor mannen als Quintana en Buchmann die hier normaliter juist tot de verliezers behoren.

Helaas niet naar mijn gevoel geluisterd en Bernal i.p.v. Pinot captain. Gelukkig wel mooie weddenschappen pro Pinot en anti Nibali. Teuns was vandaag mijn nummer 10 en dus op het bankje... pijnlijke dingen. Wederom een maffe koers van een hoop ploegen...

Gladiool

Heel blij met een goede Thomas en een ontzettend krakende Bardet.

Voor de rest huilen. Flip en Teuns op de bank, Bernal als captain. Had makkelijk 150 punten meer kunnen hebben. Het is wat het is. Ik kijk uit naar week 3 met mijn INEOS trein.

Jeffrey81

Ik denk dat veel mensen Flip op de bank hadden. Ook ik heb hem weer onderschat....vanochtend maakte ik hier nog grappen over Viviani opstellen voor de gele truipunten. Achteraf scheelt het maar 6 seconden of hij had ze gehad, haha....

Met Flip op de bank slechts 155 punten vandaag.

Anyhow, mijn ambities voor het algemene Scorito klassement zijn definitief klaar, voor zover ze dat niet al waren. Op zich heb ik wel zeven AK mannen die het goed deden vandaag, maar het gaat nooit genoeg zijn om van 42,6% nog terug te komen tot een respectabele score (laten we zeggen 90+). De focus gaat op het winnen van het vriendenpoultje. Daar zie ik nog wel kansen. :-)

Laatst gewijzigd
Elpiedro

Altijd jammer om de winnaar te banken. Maar verder tevreden met al mijn renners en gelukkig flip wel opgesteld! Thomas lijkt toch wel echt in vorm! Teuns mag morgen dan maar wat trui punten scoren

Ragnar Lolbroek

Nu ga je zien dat Kevin Alaphilippe heeft opgesteld vandaag en Pinot kopman.

Rawolf

Ik had Pinot kopman en Alaphillipe opgestelt maar toch een slechte score, mijn klassementsmannen stellen teleur. Mannen als Kruijswijk en Uran zijn ook meer van de lange adem, laten we hopen.

hendrik58

Godsamme. Ala en Teuns op de bank. Alsnog 214 punten, maar dat hadden er dus 310 kunnen zijn. Het zit dit jaar niet mee met mijn keuzes voor etappes, maar dat is het spelletje.

1 2 ... 128 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.