Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 129 ... 175 176
marconeuvel

Flip vanochtend uit mijn team gehaald. Bernal vanochtend kopman gemaakt ten koste van Pinot. Slechte last-minute keuzes dus opnieuw. Na 6 dagen is het voor mij nog altijd wachten op een kopmankeuze waar ik geen spijt van krijg. Noem het pech of noem het onkunde..

Zou Alaphilippe ooit voor een klassement kunnen gaan?

Rawolf

Dat is niet perse strategie, Poels is al jaren slecht in de eerste week. Hij piekt naar de 3e week, daar worden de prijzen verdeelt en is de meeste steun nodig.

Rawolf

'@Tompot, https://www.procyclingstats.com/race/tour-de-france/2018/stage-6

Vorig jaar werd hij in een heuvelrit op 2 minuten gereden :p, zal echt niet vol gegeven hebben vandaag nadat hij gelost werd.

Morgen is toch gewoon voor de sprinters? waarom zou je alaphillipe kopman maken

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Wij worden helemaal de vernieling in gereden. Al mijn renners rijden in principe redelijk, en zitten er goed bij. Alleen punten binnen halen, dat zit er niet in.

Hier ontwikkelt zich een catastrofe van immense omvang. Dit heeft werkelijk niemand aan zien komen, zeker niet na het onverdienstelijk gefaal in de giro.

Het gaat toch altijd anders dan hoe men verwacht he. Poeh, team Zadelpen helemaal achteraan... dat is geen fraai gezicht. 64% is ons deel.... Uiteraard zijn we wel zeer content met hoe het gaat vanaf nu. Komen mooie dagen aan voor ons. Het is nog niet gedaan....

Laatst gewijzigd
Ludi

Laatste uurtje nog konrad -> flip gedaan ivm zijn toch wel heel stellige woorden over de trui en hoe veel het voor hem betekende. Mooi :)

Pinot kopman ook goede keuze

Teuns niet opstellen, ach. Kan de beste overkomen in een etappe als deze. Die wil ik wel incasseren.

Threeohthree

Benoot er toch ook wel hard doorgezakt vandaag. Had nog even het idee dat hij het misschien wel zou kunnen, maar helaas. Ook prima, etappes dan maar.

KissMyAce

Benoot zat net als De Plus van achter tijdens een afdaling toen er breuken ontstonden. Daarna niet meer kunnen terugkeren. Neem aan dat ie daarna niet meer heeft aangedrongen. Dus dat hard er doorzakken waag ik zeer te betwijfelen

vevie

De leukste analyse komt weer van Team Zadelpen. Forza Team Zadelpen.

Sjas Patatje

Keep your head up people!! De Tour is nog lang, het was pas de eerste echte bergetappe. Kruijswijk zakte er op het laatst doorheen, maar wordt waarschijnlijk alleen maar beter. Misschien heeft Bardet nu ook zijn slechtste dag gehad.

Landa oogde nog best sterk, ondanks dat hij nog terugzakte. Ik denk alleen wel dat de Giro en Tour rijden te veel is voor Nibali.

95%, iets gedaald, maar nog vele punten te pakken!

Laatst gewijzigd
Sjas Patatje

*Delete

Laatst gewijzigd
kevinraar

slechte dag maar 153 punten gescoord gezakt van 1947 naar 2743 komt omdat ik bernal kopman had en alaphlippe niet heb opgesteld
kan alapjlippe top 10 klassement rijden?

Sjas Patatje

'@kevinraar Dat lijkt me niet! Misschien wel als hij zich een keer echt richt op een klassement in de Tour, Giro of Vuelta. Het is een onbekende klasbak.

De mensen zonder Alaphilippe in hun selectie ("hij is best duur, ik pak een 1M aanvaller om een betere AK man te kiezen") zullen wel flink balen!

De juiste AK mannen kiezen was nog wel de moeilijkste opgave. En ik denk stiekem dat minimaal 1 van de mannen die vandaag tegen vielen, de volgende echte bergetappe wel sterk is. Hopen dat het geen volledige Ineos controle zal worden...

Sjas Patatje

*Onbekende klasbak, haha. Autocorrectie is niet altijd fijn.
Hij is natuurlijk een ongekende klasbak!

Jeffrey81

Je weet dat je je berichten gewoon kunt bewerken Jack? ;)

Keshi

'@Jack
Tuurlijk, sommigen zullen nog wel verbeteren. Soms zelfs beter dan te vroeg te pieken. Meest opvallende vond ik dat Thomas en Bernal vrij vroeg met zijn tweeen zaten. En dat zie ik niet zo snel veranderen. Jouw angst voor een volledige Ineos controle, het beeld van vandaag lijkt anders te wijzen.

Sjas Patatje

'@Jeffrey81 Weer wat geleerd vandaag!

Sjas Patatje

'@Keshi Vind je? Ik ben bang dat straks 1 van de 2 kopmannen van Ineos (Bernal of Thomas) de gele trui pakt en dat dan de controle komt. Ik hoop dat jij gelijk hebt en dat Bernal en Thomas snel alleen komen te zitten, want daarmee krijg je meer spektakel!

Ludi

Eerlijk gezegd snap ik echt niet waarom dat spelers bardet voor 3.5m hebben overwogen. Ik vond hem echt een stuk te duur, voor 3m had ik em ook niet overwogen. Er waren minimaal 4 3m klimmers eigenlijk gelijkwaardig of interessanter naar mijn mening. En voor 2.5m wil ik uran en martin nog steeds liever bij scorito. Slechte tijdrit, slecht team, slechte ttt, geen interessante tweede renner, geen jongere renner, kortom geen team of truipunten en weinig opstelmogelijkheden. Vorig jaar werd ie 7e maar had ie nog maar 150 punten of iets dergelijks, waarvan een groot deel van wit van latour.

Op naar morgen, ik hoop dat dylan zich weer nog wat fitter voelt en in ieder geval morgen podium kan rijden.

skylimit

Thomas en Bernal komen niet snel alleen te zitten. Er zal er altijd nog wel eentje van Ineos overblijven voor de laatste klim.
Vandaag mocht Kwiat het werk doen en zag je dat Poels het al vroeg mocht laten lopen en tekens van de ploegleider om
geen poging te doen nog terug te komen. Bij Ineos lijkt de taakverdeling zeer duidelijk. Net als bij Mitchelton waar Simon Yates duidelijk aan het sparen is.

Sjas Patatje

'@Kj makkelijk praten nu, haha! Wat ik al zei; dit was pas de EERSTE echte bergetappe. Er volgen er nog wel een aantal... En misschien heb je gelijk hoor, maar ik vind je conclusie voorbarig.

kevinraar

Mij team voor morgen
Groenewegen
Sagan
Ewan
Matthews
Kristoff
Laporte
Pasqalon
Alaphlippe
Mas

arjenzvob

Vandaag net boven gemiddeld gescoord. Bernal was mijn kopman, Flipje meegenomen. Sta nog op 87,6% dus doe nog redelijk mee. Ben nog steeds blij met m'n team, waar m'n mannen nog veel mooie dingen kunnen laten zien.

Morgen twijfel ik tussen Viviani of Groenewegen als captain. Maar eens wat interviews en voorbeschouwingen lezen, maar het blijft gokken of Dylan weer de oude is. Viviani lijkt de veiligere keuze.

Laatst gewijzigd
Platje

'@KJ het voordeel van Bardet tov Uran en Martin is dat Bardet bij tegenvallende resultaten (of een redelijke achterstand door tt/ttt en daardoor ervandoor mag) vol voor de etappes gaat en daar nog een verschil kan gaan maken en je ook captain zou kunnen maken. Ik vond uran en martin vooraf (en nog steeds niet) geen zekerheidjes, bij de ttt waren er veel betere opties en martin opstellen in de tt zou ik ook niet doen. Ik zeg niet dat Bardet een goede keuze is maar wel verdedigbaar

Laatst gewijzigd
Kpenty

Voor morgen Kristoff kopman. Moet toch ergens verschil gaan maken wil ik eventueel nog gaan stijgen, maar heb het al opgegeven eigenlijk

Rawolf

Ik speel morgen op veilig, Sagan kopman. Dat vind ik jammer wel bij Scorito als je kopman wint of 2e/3e word het scheelt niet heel veel punten

1 2 ... 129 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.