Gisteren ondanks het tegenvallen van Poels en TJ toch prima gedaan. Ondanks de schade op Fuglsang gegokt, had slechter gekund. Quintana bevestigt voor mij, ook Buchmann pakte gisteren prima uit.
Vandaag geen verrassingen. We gaan weer ride or die met Groenewegen, WvA en Kruijswijk aangezien ik niemand van de top 5 heb. Verder Viviani, Lampaert, Trentin, Kristoff, Matthews en Sagan.
TJ had ik meer van verwacht, dat zeker. Maar totaal panikeren is toch ook niet nodig?
Als hij de tijdrit prima is en de 2e/3e week nog beetje gaat klimmen of juiste ontsnapping uitzoekt en je stelt hem juist op, is het prima investering. TJ zat bij mij al afgelopen etappe op het bankje, omdat ik het te steil en te moeilijk vond. Zelfs al was hij goed, zou hij ws niet bij de top 15 rijden, dan zijn truipuntjes qua opvuller vaak al interessanter
Over EF gesproken; Woods was wel sterk gisteren, maar dat was ook een aankomst die hem bijzonder ligt. Zonde dat hij nu weer afgefakkeld naar de Vuelta moet. Vorig jaar was het beste er ook al af in Spanje, terwijl dat de ronde is die hem het beste ligt met de in km's wat kortere beklimmingen tot een meter of 1.400 met bizarre stijgingspercentages (getuige ook zijn 7e plek in 2017).
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.