Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 131 ... 175 176
Drossard Kudus

Gisteren ondanks het tegenvallen van Poels en TJ toch prima gedaan. Ondanks de schade op Fuglsang gegokt, had slechter gekund. Quintana bevestigt voor mij, ook Buchmann pakte gisteren prima uit.

Vandaag geen verrassingen. We gaan weer ride or die met Groenewegen, WvA en Kruijswijk aangezien ik niemand van de top 5 heb. Verder Viviani, Lampaert, Trentin, Kristoff, Matthews en Sagan.

Rawolf

Maar 6 sprinters, geen Alaphillipe en Tejay in je bergteam. Hoeveel geld had je over Drossard :p

Sjas Patatje

60% kiest voor Groenewegen vandaag, wat jammer, ik ook!
Ik wilde nog voor Ewan kiezen als gok, maar de aankomst is perfect voor Dylan. Als hij weer niet 💯 is, dan verwacht ik Viviani weer.

mschuts

TJ en Mike op de grond.

Mas Nada

Gisteren gestegen in de hoofdpoule en gedaald in de WF subpoule. Nu maar inzetten op stijging voor beide ;)
Helaas geen Groenewegen. Dus dan maar Viviani, Stuyven, Kristoff, Ewan, Matthews, Sonny, Pasqualon, Sagan en Flip (ipv Wout)

Ludi

De "Kies nooit TJ ookal lijkt hij toch weer goed in de voorbereiding" regel vind ik weer een fijne dit jaar.

Sebelius

TvG goedkoop is duurkoop.

ebel1999

Wat is de subpoule van wielerflits? Kan ik daar nog bij?

Pieter_Pannenkoek

Maar TJ was toch 1M, ik vond het best de gok waard iig, helaas verkeerd gegokt en stelt hij wederom teleur.

Jori

TJ had ik meer van verwacht, dat zeker. Maar totaal panikeren is toch ook niet nodig?
Als hij de tijdrit prima is en de 2e/3e week nog beetje gaat klimmen of juiste ontsnapping uitzoekt en je stelt hem juist op, is het prima investering. TJ zat bij mij al afgelopen etappe op het bankje, omdat ik het te steil en te moeilijk vond. Zelfs al was hij goed, zou hij ws niet bij de top 15 rijden, dan zijn truipuntjes qua opvuller vaak al interessanter

Abdoe

Wat gaat het worden?

A. God is a Tejay
B. Last night a Tejay saved my life
C. Hang the Tejay
D. Anders, namelijk...

nasibal

What do you say to the Tejay?

Drossard Kudus

'@Random Ik kan het nooit laten met Tejay. Zit in een soort van slecht huwelijk met hem. Wat ik iig nooit meer zal doen is twijfelen aan Alaphilippe, dat is al keihard in mn gezicht teruggeslagen ;) Maar we geven de hoop niet op!

Ludi

Come Mr Tejay song pon the replay?

Jeffrey81

Joh, Uran wint de Tour, Bettiol morgen de etappe en TJ zelfs straks top 5 in de tijdrit. Sloten met punten are to be had people! Sloten!!

Mas Nada

Positief blijven!
Dus antwoord D. Tejay Turn it Up

hartstikkebedankt

Over EF gesproken; Woods was wel sterk gisteren, maar dat was ook een aankomst die hem bijzonder ligt. Zonde dat hij nu weer afgefakkeld naar de Vuelta moet. Vorig jaar was het beste er ook al af in Spanje, terwijl dat de ronde is die hem het beste ligt met de in km's wat kortere beklimmingen tot een meter of 1.400 met bizarre stijgingspercentages (getuige ook zijn 7e plek in 2017).

Rawolf

Hoezo weer? Woods heeft de Tour-Vuelta combinatie nog nooit gedaan.

Dat hij dat dit jaar wel doet is ook nog niet zeker

hartstikkebedankt

Vorig jaar was hij ook niet in goede conditie in de Vuelta, dat bedoel ik.

Kpenty

Daddy Tejay, please take me to the party

Jori

YesTeJay, all my troubles seemed so far away...

Laatst gewijzigd
JimKro

Wout Poels was dus ziek eergisteren en heeft gisteren een snipperdagje genomen. Die is duidelijk in topvorm!

Edit: lol @ Tejay songteksten 😂

Pick me, Tejay, one more time (for your Scorito team)

Laatst gewijzigd
Treenert

Dans Tejay dans

https://m.soundcloud.com/djmentaltheo/dansdjdans-mental-theolaurens

Laatst gewijzigd
Drossard Kudus

Cause baby tonight a Tejay got us falling in love again

Kpenty

'@abdoe mooi iniatief. Hebben we nodig bij zulke etappes.

1 2 ... 131 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.