Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 132 ... 175 176
ivo001

Mag ik de TJ liedjes doorverwijzen naar dit topic?

https://www.wielerflits.nl/wielerforum/topic/plaats-rennernamen-in-bekende-liedjes/page/8/

rbc1912

Yo Tejay pump this party :)
Moet er wel om lachen. Het is toch een soort karikatuur op een fiets met dito naam: Tejay van Garderen.
Heb hem volgens mij nog nooit genomen, maar ditmaal had ik echt vertrouwen in hem. Ik ben dus ook keihard in de 'TJ-val' getrapt

Kpenty

'@ivo001 waarom wil je de liedjes verplaatsen naar een ander topic??

Treenert

Nog even refererend naar mijn bericht van 11.38 uur: Slechter dan dit kun je ze toch niet bedenken, onnietan?

ditisdavid

Viviani captain, zeven op zeven matige tot slechte kopmankeuzes nu...

Jasperdewaal11

Dylan lekker bezig!

hartstikkebedankt

Hier ook Viviani als captain helaas, die viel he-le-maal stil nadat hij uit het wiel van Richeze kwam

Verder wel Groenewegen, Ewan, Sagan, Viviani, Stuyven, Matthews, Kristoff, Pasqualon, Alaphilippe = 316 punten, dus nu 145e overall.

Jori

Juiste keuze om nog te switchen naar Groenewegen, eerste meevallertje.
Verder wreekt zo'n Stuyven zich dubbel in deze etappe met wederom top 10 plek en ook nog 11 bonuspunten door Ciccone, dat wordt een extreem dure misser.

Laatst gewijzigd
jlmr1990

Wtf Laporte....ziek?

user27296

Komt op meer dan 3 minuten binnen

Jasperdewaal11

Allen die f*cking laporte is echt een lapzwans!

Threeohthree

Ik had van te voren nog zo'n grote mond dat ik Laporte zou veranderen voor Nizzolo, maar uiteindelijk toch niet gedaan. Das echt lekker. En Stuyven snap ik echt helemaaaaaaaalll niks van. De ploegleiding neemt Degenkolb niet mee omdat er NIET gesprint mag worden en wat doet stuim? Ga die ploeg ook niet weer serieus nemen dus.

Kpenty

Stuyven en Colbrelli echt jonge. Manman. Hun beste grote ronde ooit al

Gladiool

De ploegleiding neemt Degenkolb niet mee, omdat ie niet verlengt. Stuyven heeft meermaals door laten schijnen te gaan sprinten.

Gids03

Laporte wat doe je me weer aan wat is er met hem aan de hand?

hartstikkebedankt

Ik heb Stuyven ook meegenomen omdat zijn interviews me voldoende vertrouwen gaven dat hij in behoorlijk wat etappes zou meedoen.

Zadelpen

Als de Colbrellis voor de Vivianis finishen... daar valt toch niet tegen aan te poolen?

Team Zadelpen zit in een hele zure zak met as. Wat een treurnis. Moet er even van bijkomen.

Jori

Stuyven zei dat massasprints niet zijn ding waren zo in het begin van de tour met het enorme gedrang en dat hij ongeveer wel 5 etappes zag waar hij voor zijn kans kon gaan.
Pas helemaal op het einde (interview voor tourstart bij wielerkrant) gaf hij aan toch mee te sprinten. Dat interview las ik natuurlijk pas na de start vd tour.

Trentin doet eindelijk ook wat hem gezegd is en sprint niet mee :p

Colbrelli maakte me altijd zo gek door zijn belabberde positioneren en niet aan sprinten toekomen. 1e jaar dat ik dacht me te sparen van de ergernissen en hem niet neem. Dit jaar werkt zijn trein van Mohoric en Garcia wel goed zeg.

Ajvenema

Je zou maar met Laporte zitten terwijl je voor hetzelfde geld nizzolo kon hebben. Nouja, misschien komt ie naar het einde toe wat beter in zn ritme

Threeohthree

Wat Jori zegt dus. Dat interview las ik ook te laat. Niet dat er plek in mijn selectie was geweest voor Stuyven (achteraf wel natuurlijk ipv laporte maar dat was op voorhand niet te raden natuurlijk ook al zou Jasper mee sprinten), maar vind het gewoon heel frappant dat Degenkolb niet mee mag omdat alles op Porte zou gaan maar Stuyven wel gewoon mag doen wat hij wil.

Dit artikel zegt: "Binnen het team wordt gezegd dat alles op kopman Richie Porte wordt gezet in zijn strijd voor het algemeen klassement. Vandaar dat de Duitser, die vandaag aan het vertrek staat van de Ronde van Zwitserland, er niet bij zal zijn" in dit artikel https://www.wielerflits.nl/nieuws/john-degenkolb-wellicht-niet-naar-de-tour-de-france/

Het zal uiteindelijk wel met de transfer te maken hebben maar goed, niet de eerste keer dat Jasper verrast dus had het kunnen weten :).

Gladiool

Haha... op Sporza vragen ze Philipsen direct of hij niet voor zichzelf moet sprinten. Daar zijn ze vlot vergeten dat Kristoff al eens 2e was. Als je de sprint bekijkt is het Philipsen die plots aangaat en Kristoff blokkeert. Die heeft al snel zoiets van 'laat maar'.

Sjas Patatje

Kan iemand vertellen wat er met Dennis aan de hand is? Eindigt als laatste vandaag volgens mij, op 4.25min.

Verder heb ik prima gescoord vandaag met 302 punten. Alleen GvA geen punten gepakt, daar had ik WvA kunnen inzetten. Ach, kan gebeuren.

Wat staat er morgen te gebeuren? Minder voorspelbaar dan vandaag, dat is een ding wat zeker is.

Mas Nada

Die interviews zeggen vaak niks. Of de werkelijke reden wordt achter de schermen gehouden en anderzijds worden er suggestieve vragen gesteld en dat wordt dan maar voor waarheid aangenomen.

Dit loopt spaak

Voor mij is er geen eer meer te behalen, diep droevige vertoning van mijn renners zorgt voor 40.7%
Ik doe mee voor spel en bonen. Baal van wanprestaties en van renners die juist volle bak gaan terwijl ze vooraf zeiden niets te doen of in dienst te rijden van 😒

hartstikkebedankt

Dat loopt aardig spaak dan...

1 2 ... 132 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.