Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 136 ... 175 176
Milanjacks

Zekerheidjes voor morgen:

Matthews
Sagan
GVA
Bernal
Buchman
Alaphillipe

Moet nog 3 namen uit de volgende lijst vind morgen echt lastig

Kruiswijk
Bardet
Dennis
Quintana
Yates
Landa
Martin
Teunissen
Terpstra
Groenewegen
Ewan
Kristoff

Iemand tips?

Jori

lekker hoor Hartstikkebedankt!
Hier nog maar een extra dramaatje met Herrada die niks klaar speelt, terwijl hij er nog zo goed uitzag bij de start en daarom de captain rol had gekregen. Bettiol bewijst andermaal dat hij echt niet de GvA rol kan overnemen.

Pinot vond ik dubieus qua GT prestaties in verleden, maar wordt ook een dure misser.
Deze tourpoule loopt parallel met de prestatiecurve van Simon Yates, mss nog verbetering in week 3?

vevie

Tja, ik klikte Pinot er vanmorgen uit... Hele pijnlijke misser. Iig op naar morgen

ivo001

Ik had ook Pinot op de bank xD

wesley1983

'@Jori: na zo'n reactie over Pinot mag ik hopen voor jou dat je geen Fuglsang of Porte in je team hebt. Pinot is gewoon een heel goede klimmer en ronderenner hoor.
Edit: ook hier niet opgesteld, had 9 betere opties voor vandaag dacht ik maar als 10e was hij ook mee.

Laatst gewijzigd
Jori

Porte idd niet, Fuglsang wel.
Die heeft 2 jaar geleden zijn tour in rook op zien gaan door een valpartij en vorig jaar zag ik ook de val in etappe 9 icm dieetproblemen als problemen. Dit jaar stak hij er natuurlijk wel redelijk bovenuit.

Pinot heeft toch vaak echt problemen gehad waarvan ik dacht dat dit enkel pinot kon overkomen (of Porte).
Zo'n afdaling waar hij 2x valt, de druk van het Franse volk die hij niet aan kon, de giro waar hij er op het eind volledig doorheen zakte. Nu wederom weer in Frankrijk als de hoop van de natie

Echter onderschat ik de ironie niet van Fuglsang die uiteraard nu weer onderuit is gegaan. Maar zeker in een tour moet je vaak op bepaalde argumenten en verwachtingen strepen omdat er simpelweg teveel kandidaten zijn

Rawolf

Fuglsang heeft echt veel meer die problemen dan Pinot, Pinot had eerst wat moeite met alle druk maar toen was hij ook nog jong. Heel FDJ werd om een 25 jarige heengebouwd, dat kan geen enkele andere renner zeggen.

Eerst was hij een vreselijke daler maar daar heeft hij aan gewerkt met succes en z'n ploeg lijkt ook zeer sterk.

Je kan wel zeggen dat het bij Fuglsang door pech komt maar hoe jammer het ook is, je hebt ook pech deels zelf in de hand. Bij die valpartij deze tour is Tratnik scherp genoeg om eromheen te sturen, Fuglsang is net wat minder alert en dan lig je.

Mannen als Nibali rijden in hetzelfde peloton en toch vallen ze stukken minder.

fringale

Ik kom wat troost zoeken en vinden...Pinot, Thomas en Bernal op het bankje en Schachmann kopman ipv Alaphilippe of Sagan of Matthews of Trentin of...

ps : is er een troffee voor "worst last minute change" ? Ruilde vorige week om 12u24 GVA voor niemand minder en vooral niemand meer dan Alberto Bettiol...

wesley1983

'@Jori: Fuglsang 2 keer top 10 in een grote ronde en Pinot 5 keer top 10 in een grote ronde is het verschil. Neem dan nog mee dat Fuglsang 5 jaar ouder is dan Pinot en je weet genoeg. Maar Fuglsang ook knecht geweest dus die vergelijking gaat eigenlijk niet op, ik snap ook wel dat je hem in je team hebt want rijdt een heel goed jaar. Wel benieuwd naar de laatste week als hij het gaat volhouden of niet. Ach was voor iedereen kiezen, je kon ze niet allemaal nemen natuurlijk.

Ludi

Behalve de gele, die krijgt geen ruimte meer. Maar als je zo sterk bent hoeft dat misschien niet per se..

kevinraar

zozo ben gewoon gestegen van 3262 naar 2622 dat zonder zonder bernal en kopman van aert

mij team voor morgen
sagan kopman
van avermaet
van aert
Matthews
alaphlippe
mas
pinot
bernal

nog 1 plek over keuze uit

buchmann
fuglsang
kruiswijk
bardet
martin
wellens

Laatst gewijzigd
Mas Nada

Gezakt van plek 120 naar plek 223. Van Aert als kopman was drama gekozen haha. Ik denk dat de reservebank meer punten gescoord zou hebben..

Laatst gewijzigd
DKrikk

Mooi kunststukje van De Gendt. Heb eigenlijk geen hoge pet van hem op met dat eindeloze gevlucht van hem, maar hij maakt het mooi af met die grote motor.

Keurige dag. Klein gokje met Pinot pakt goed uit en Flipje als kopman. 96.4% nu.

Laporte is na vandaag wel een dure. Achteraf is makkelijk praten, maar Nizzolo en Stuyven waren natuurlijk wel erg aantrekkelijk voor deze prijscategorie.

Zal dan morgen eindelijk de dag zijn van grote vlucht? Of gaat Bora het peloton weer lam leggen voor Sagan. Zal Ewan gespaard hebben om die heuveltjes morgen wel net over te komen? Teuns die zich herpakt?

kevinraar

Mij laatste renner voor morgen word denk Buchmann kopman twijfel ik tussen sagan en Alaphlippe

christidoc

Pinot en Thomas op de bank. Gelukkig wel Alaphilippe als kopman.

Jasperdewaal11

256 puntjes gescoord en gestegen naar 85% de stijgende lijn zit er lekker in. En de voorspelling over joujou kwam volledig uit :-)

kevinraar

morgen is de Franse feest dag ga ik voor een Fransman als kopman dat is Alaphlippe

Laatst gewijzigd
Sjas Patatje

Man man, rare etappe vandaag !
Pinot had ik echt niet verwacht en ik had eigenlijk Flip gewoon kopman moeten maken... Nu loop ik wat mis door GvA als kopman.

Wie is jullie grootste miskoop tot nu toe?
Ik heb er twee; Dennis en Nibali. Die spelen nog niks klaar tot nu toe.

Ik sta nog wel boven de 95%.

kevinraar

mij miskoop is laporte en tot nu toe nog bardet komt nog wel goed bardet gaat in de top 5 eindigen dit word top 5 eindklassement
1 Bernal
2 kruiswijk
3 pinot
4 Thomas
5 bardet

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

Miskopen?, Dennis, Kragh, Valverde, en Herrada, nog 0 punten. Maar,: ik verwacht van de laatste twee nog wel wat en de eerste twee gaan in de ITT nog wel wat pakken. Nibali en Schachmann vallen ook nog wat tegen. Schachmann maak ik me wel wat zorgen over, want als ie nu nog niets heeft laten zien, waar dan wel? En Nibali, hangen en wurgen, gaat ie de Giro bekopen? Of komt ie er nog door?

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Deze bourgondische rittenreeks blijkt een collectie van aanfluitende teleurstellingen. Wat een afgrijselijk aanzicht hoe wij, bij leven, onderdeel voor onderdeel volledig gedemonteerd worden.

Het is un grande debacle. Het lijkt wel een stille tocht, dit team Zadelpen.

Daarintegen blijken onze ak klappers als geheel in topvorm te steken. Dit biedt enorme kansen voor de nabije toekomst en daarom blijven wij een zeer gevaarlijke outsider. De echte bergen komen dichter en dichter, en dan zullen wij vanuit een keurige 60% positie alsnog onze slag slaan.

Op een punt of 300 na gaat het verder wel hoe wij voorspeld hadden, dus zo slecht gaat het niet. We zitten nog half vol.

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Ik vind het trouwens een fantastische tour tot nu toe. Mist alleen een topfitte Tom om het af te maken. Verder genieten tot zo ver. Spelletje blijft wel bijzaak, maar wel een hele leuke, :-).

Ludi

Teuns is bij mij maar weinig punten, maar is geen miskoop. Schachmann haalt toch aardig wat punten binnen door gewoon in bora te zitten. De rest is prima, had liever wel stuyven ofzo gehad, maar dikke prima zo.

Dit loopt spaak

Hmm bij mij vallen Dennis, Valverde, D Martin & De Marchi (ondanks aanvalslust vandaag) me flink tegen. Voor de rest is het afwachten hoe het gaat in de bergen.

Gids03

Die thijs zonneveld zegt dat t morgen te zwaar voor de sagans enz is ???

1 2 ... 136 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.