Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 137 ... 175 176
raymankapeens

Waar lees je dat?

Ik lees: De vluchters halen het waarschijnlijk. En zoniet, dan Matthews vs Sagan.

Gids03

Avondetappe

raymankapeens

Meurisse is hier trouwens angstvallig stilgehouden? Mooie 500k parel

ebel1999

Ik heb Rohan Dennis in dit soort heuveletappes al 4x opgesteld. 4x 0 punten, zul je net zien laat ik hem vandaag eruit, wint die! Twijfel toch om hem erbij te doen! Als hij in de kopgroep zit en die red het pakt die punten! Laten we pinot vandaag weer op de bank!?!? Niet geleerd van de fouten gister. Verwacht wel dat het vandaag iets minder zwaar is en dat de kopgroep die bonificatieseconden gaat pakken!

Sjas Patatje

'@EbelGeemen Ik heb dezelfde twijfel! Je besteed een miljoen om hem in te zetten in zulke soort etappes, maar volgens mij is hij niet fit? Eindigt wel erg laag elke keer!

Met Schachmann pak je inderdaad nog teampunten mee, maar voor 1,5 miljoen mag je meer verwachten. Dan had je meer gehad aan Ciccone bijvoorbeeld, waarvan ik niet direct had verwacht dat hij weer zou kunnen schitteren na een zware Giro. Maar wie weet komt het nog bij Schachmann?

Nibali was natuurlijk een gok, maar dat zou Urán voor hetzelfde geld ook zijn geweest. En wie weet komt hij sterk terug in de bergritten die nog gaan komen.

Henk

Volgens mij mikt Dennis niet op de heuveletappes. Hij zal proberen mee te zitten in de kopgroep van een bergetappe. Bijvoorbeeld rit 12 is daar geschikt voor.

ebel1999

Henk, ik verwacht niet dat die etappe 12 mee gaat, met de tijdrit die de dag daarna is. Verwacht hem nog wel een keer maar of dat vandaag is twijfel ik over. Als ik hem niet mee neem zal ik pinot of bernal meenemen, wat eigenlijk een even grote gok is. Want denk eerlijk gezegd dat de klassementsmannen even een snipperdag nemen! Als hij in de kopgroep zit heeft hij echt wel de kwaliteiten om te winnen.

ebel1999

Tompot, als Bora slim is sturen ze schachman mee in de ontsnapping. Dan kunnen ze op 2 vlakken meedoen. Dan hoeft BORA niet op kop te rijden, als andere teams dat wel gaan doen heb je altijd Sagan nog. Ik verwacht niet dat Quick-Step veel moeite gaat doen om de kopgroep in te halen als er geen gevaar voor de gele trui is. Misschien Sunweb die weer met zijn allen op kop gaan rijden voor matthews, die dan weer 2e ofzo wordt!

hartstikkebedankt

Als Alaphilippe doortrekt op dat laatste bergje dan gaat Sagan er niet meer bij komen toch? Alleen maar dalend naar de finish, dus een seconde of 20-30 zou haast al genoeg moeten zijn.

Ludi

Vraag me alleen af of flipke dat ook gaat doen als er nog 5 man voor zit voor plek 6, sagan sprint gewoon voor plek 6, dat maakt het lastig voor me.

8 man staat, laatste keuze is teuns of bernal. Iemand enig idee waarom teuns gisteren tijd verloor? Gewoon achterstand opbouwen voor vandaag? Kan geen interview vinden of zo

Sjas Patatje

'@Kj Dat ze nu vol voor etappewinst gaan! Nibali verloor veel tijd, dus iedereen heeft vrij spel vanaf nu. Nibali, Teuns en Dennis kunnen een etappe pakken als ze in vorm zijn.

Ludi

Ja dat las ik inderdaad, bedankt. maar ik weet niet of teuns echt mega slechte benen had of nog last van donderdag zodat hij in de grote bus zat, of dat hij zo veel tijd wilde verliezen zodat hij met die beruchte 15 minuten ontsnappingen ook geen bedreiging vormt. Mja, als ik em vandaag niet opstel, en kies voor 4 punten voor bernal plus misschien een top 20 in een erg onwaarschijnlijk scenario, dan had ik beter een halve sprinter extra mee kunnen nemen. :/

Hoop weer eens op zo'n rare sagan ontsnapping, dat is altijd wel leuk, maar met de komende 2 etappes zal hij dat vast niet doen.

Jeffrey81

'@Tompot:

Denk dat het nog net te vroeg is voor top3, met pas één bergetappe achter de rug, en ook niet per se eentje die exemplarisch is voor de andere bergetappes.

Maar als je zou vragen wie een sterke of zwakke indruk vind maken:

Sterk: Thomas, Bernal, Uran, Pinot, Yates. Met name op basis van hun optreden op de Planches en het steeds kort eindigen in de heuveletappes.

Zwak: eigenlijk alleen Bardet. En verder is het AK voor Nibali ook wel klaar lijkt me.

Over Mas, Kruijswijk, Porte, de Movistars, Buchmann, Fuglsang kan ik nog niet veel zeggen.

Jori

Yates valt idd voor begin wel tegen.
TTT was niet best en op PBF zat hij toch verder achteraan, terwijl je met zijn punch hem daar al verder naar voren verwacht

DKrikk

Laatste klimmetje lijkt me te makkelijk voor Flipje en niet te moeilijk voor Sagan. Safe bet met Sagan als kopman.

Eigenlijk verwacht ik vandaag wel een groep vluchters die de streep haalt. Sagan zal dan wel voor de resterende puntjes sprinten.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Ik heb vandaag Matthews kopman, komt die klimmetjes beter over dan Sagan. Met gister in de benen hoop ik dat hij vandaag de beste sprinter is.

JimKro

Ik vind zowel Yates als Uran nog niet heel overtuigend ogen. Normaalgesproken rijden die korter bij een aankomst als PBF. Mannen als Quintana, Porte en Buchmann lieten hoopgevendere dingen zien. Maar is inderdaad te vroeg om er iets zinnigs over te zeggen.

Vandaag kan wel eens een duur dagje voor mij worden. Er lijkt een hele sterke en grote kopgroep te zijn gevormd en ik heb geen enkele renner.

Laatst gewijzigd
Jori

hier toch wel balen. Gister al Herrada als kopman en vandaag wou ik hem eigenlijk weer doen, nadat ik las dat Cofidis hem vandaag in de break wou krijgen. Maar met gister nog in achterhoofd, dacht ik dat Sagan de veiligere keuze was.

Verder frustrerend dat die Bettiol in elke ontsnapping mee was vandaag, behalve de beslissende....
Pasqualon helaas ook niet meer, die ging er ook nog wel voor. Verder niet heel verkeerd met Sagan + teampunten met Buchman en Konrad en qua DQS Alaphilippe + Viviani en dan ook nog Matthews nog opgesteld.

En die Stuyven, ohohoh...

kevinraar

ik heb helaas niemand in de kopgroep zitten had gehoopt dat wellens erbij zou zitten

fringale

Laat men in de voorbeschouwing nu eindelijk eens ophouden met Schachmann naar voren te schuiven. Die heeft er duidelijk geen zin in deze tour. Grote miskoop.

Mas Nada

Interessante kopgroep zo, ik heb er 2 renners bijzitten.

user26790

Gaat het eindelijk gebeuren met Herrada? Mijn man voor vandaag.

Valvuillerdemoz

Hee daar is Herrada dan eindelijk een keer mee. Net nu je dacht dat wordt hem deze week in ieder geval niet meer. En misschien ook de hele Tour wel niet. Dus: mijn enige deelnemer aan de kopgroep vandaag: op de bank! .

Rawolf

Ik heb ook niemand uit de kopgroep, hopelijk worden er nog een paar ingerekend :p

ebel1999

Wil iemand schachman toevallig hebben? Gratis af te halen?

1 2 ... 137 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.