Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 138 ... 175 176
DKrikk

De hype van Schachman is wel de mooiste van dit jaar haha.

Herrada mag deze etappe wel pakken!

Platje

Herrada voor het eerst op het bankje.. (op de echte sprintetappes na uiteraard), was natuurlijk te verwachten

jlmr1990

Schachmann en Laporte, de twee mannen die ik er op het allerlaatste moment in heb geklikt ipv vAert en Nizzolo. Pff, die doen pijn.

Mas Nada

Schachmann pakt tenminste punten toch? Teampunten en een troostpuntje voor de witte trui.

Rawolf

Ja, paar mensen willen gewoon graag op Schachmann kakken. Zo'n miskoop is het ook weer niet

Zadelpen

Onze dagopstelling kreeg vandaag het motto ‘vluchten kan niet meer’ mee. En zie daar.... een hele kudde met vluchters...

Alles gaat hier als een afgeschoten gorilla de mist in. Afschuwelijk!

Mas Nada

'@ Random wielerliefhebber: volledig mee eens. Natuurlijk zijn er - achteraf dan - betere alternatieven.
Ik hoop overigens dat Benoot zijn geld gaat terug verdienen. Stuyven mag ook nog wel een sprintje trekken ;)

pirazzi

Ik hoop dat Impey de etappe wint, dan heb ik tenminste nog teampunten met de opgestelde Trentin.

pirazzi

Et voila!

Mas Nada

Ja in de sprint Impey of Benoot? Rara.

Rawolf

Ik kom vandaag amper boven de 20 punten, de teampunten van Schachmann redden me!

Sjas Patatje

Laatste moment Benoot ingezet, dat bezorgt mij nog wat puntjes vandaag. Ik denk niet dat veel mensen boven de 100 punten komen vandaag.

Maak ik eindelijk Flip kopman, ten opzichte van de afgelopen paar etappes waarin hij telkens hoog eindigde, krijg je zo'n grote kopgroep.

DKrikk

Het lijkt mij sterk dat jullie Schachmann hebben meegenomen voor 6 teampuntjes per dag en een eindafrekening. Zijn zeker een paar etappes waar een groot deel Schachmann al had verwacht en er gaan nog zeker een aantal etappes komen waar hij zich mag bewijzen, maar toe nu toe kan hij gerust bestempeld worden als miskoop van 1.5m

Hij mag me verrassen.

Mas Nada

Wat een strijd om de 16e plek hè?

pirazzi

Waarom krijgt Alaphilippe nul punten? Dat zou toch 10 moeten zijn voor de eerste plaats in het AK?

Jeffrey81

Geduld, my padawan...geduld...

Rawolf

'@DKrikk, wat is jou team dan? Geen enkele miskoop?

DKrikk

Laporte is zeker een miskoop. En voor Dylan van Baarle had ik ook graag GvA gehad. Dus zeker miskopen.

Maar we kunnen het er dus over eens zijn dat Schachmann of te veel gehyped is, of onder zijn niveau presteert tot nu toe.

Rawolf

Waarom is een renner perse gehyped als hij tegenvalt? Schachmann heeft in de Giro vorig jaar meer dan 600 punten gescoord, heeft aan het begin van dit seizoen geweldige dingen laten zien. Hij valt tegen voorlopig, ja maar gehyped? Absoluut niet

Laporte is niet gehyped dan? Heb hem geen seconde overwogen, als je in de Baloise Belgium tour niet aan sprinten toekomt ga je in de Tour de France al helemaal geen uitslag rijden. Maar dat ga ik niet van tevoren aan de grote klok hangen

Laatst gewijzigd
kielabokki

Die jongen heeft toch gewoon al behoorlijk wat laten zien? Ik zie de hele hype niet. Maar hij stelt wel teleur ja.

arjenzvob

Precies Dkrikk. Tot nu toe. Nog genoeg etappes te gaan. Mensen die nu zo blaten dat Schachmann een miskoop is hebben hem ongetwijfeld overwogen... Ik denk dat hij zijn etappe nog gaat pakken en in de tijdrit top 15

Laatst gewijzigd
Mas Nada

Misschien te veel gehyped. Maar Schachmann pakt vooralsnog meer punten dan andere dure ‘miskopen’. Als je zo gaat redeneren brengt Benoot, ‘mijn miskoop tot nu toe’, me vandaag plots de top 50 in. Miskopen kun je pas na de tour bestempelen (vind ik persoonlijk). Sowieso zijn renners van rond de 1,5 mln geen cruciale gok toch?

Laatst gewijzigd
Gladiool

Ik heb scorito's gespeeld waar ik een 10e klassementsrenner voor 2 miljien had, omdat er toch wel eentje uitvalt of tegenvalt.

Dat gezegd hebbende waren er voor een Schachmann wel logischere opties gezien zijn interviews. Uiteindelijk maakt ie zijn prijs wel waar alleen al op teampunten. Maar of je punten in de itt mag verwachten twijfel ik zwaar aan.

DKrikk

'@Random: ellenlange pagina’s op dit forum over must have Schachmann. In de giro geen type Sagan voor hem gehad natuurlijk. Nogmaals: hij mag me verrassen.
We kunnen uitgebreid stil gaan staan bij de definitie van hype, maar blijkbaar verschillen we daarin van mening.

@arjen: nee ik ‘blaat’ juist omdat ik hem totaal niet heb overwogen en zijn doelen in interviews duidelijk waren.

Heren, we gaan het allemaal zien over 2 weken. Van mij kant totaal geen aanval op keuzes of overwegingen van teams. Het verbaasde mij alleen dat mensen tevreden waren met 6 teampunten voor Schachmann. Alles mooi meegenomen op zo’n dag als vandaag natuurlijk.

Laatst gewijzigd
Sloddies

Schachmann zeker geen hype. Zou al heeel veel punten gescoord hebben als hij niet bij BORA had gezeten MET Sagan. Sagan is de absolute baas daar, net wat sneller en moet in de heuvelaankomsten scoren voor groen. Zou altijd Schachmann kiezen (ook in Giro met veel plezier gedaan) , maar niet met Sagan als kopman.

1 2 ... 138 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.