Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 142 ... 175 176
Platje

hoe lang is dat stuk van 12%? Heb dat nergens gelezen..

Laatst gewijzigd
pedalengebruiken

Barguil staat nog veel te kort. Ik weet niet of ik daar nou blij mee moet zijn of bezorgd moet zijn dat hij gaat proberen top 10 klassement te rijden.

pirazzi

Groenewegen meest gekozen captain, niet zo erg die nul punten dan.

Rawolf

Hahaha Wout van Aert niet opgesteld vandaag, rip

Starlynk

Hier ook geen Van Aert opgesteld :p

Elpiedro

Hopeloze Scorito dag, maar wel mooie koers! De zoveelste keer dat ik winnaar op het bankje heb :O

Jeffrey81

Wat een koers! En wat een held die Van Aert....

Het maakt ook geen zak uit als Dylan er niet bij zit. Volgende keer wint Kruijswijk gewoon de massasprint. Hoppa!

Rob94

De tour van de foute keuzes.

Zo zie je maar weer, je kunt een goed team hebben. Maar als je ze niet goed opstelt, kun je heel wat punten mislopen. V Aert onderhand iedere sprint etappe erbij gezet, nu niet en dan wint hij natuurlijk. Net als Teuns, altijd leuk dat soort mensen in je team :D

Sjas Patatje

What the.... Wat gebeurt hier!! Van Aert? Super knap, balen dat ik hem niet heb opgesteld.

En dan de klassementsrenners die tijd verliezen. Wie had dat verwacht? Ik denk dat iedereen de pijn voelt. Of is er iemand ongeschonden uitgekomen? Ik heb Landa en Pinot in mijn team.

Jeffrey81

Zelden heb ik zo hard gelachen dan om de koppen van Viviani en Matthews op de streep..... HAHAHAHA

hartstikkebedankt

Geen Van Aert in mijn team en geen Van Avermaet opgesteld wegens het gebrek aan een stoeltje, maar wel Ewan als captain gelukkig. Colbrelli en Trentin zitten helaas dan net ook wel weer in de eerste waaier dus voorlopig gedaald van 26 naar 53.

Ook zuur: zowel Landa, Fuglsang, Uran als Pinot in mijn team..

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Poeh, dit is wel balen. Tot dusver scoorde ik in de sprints ver bovengemiddeld (top 100 - 1000 in dag-uitslag). Vandaag helaas niet door deze gekkigheid. Raar dat Kristoff er niet bij zit en Dan Martin wel. En moest Stuyven babysitten?

Rituitslag kost mij denk ik een klein procentje. Lange termijn effect is echter pijnlijker, doordat Thomas nu opeens wel een fijne opvuller is geworden en Pinot/Fuglsang/Uran veel tijd verliezen.

Jeffrey81

En idd...voor mij wel balen van Pinot en Uran op zich.

Maar Ik heb Yates, Kruijswijk, Thomas, Martin en Bernal wel voorin. Dus al met al had het erger gekund.

Jori

Met een deftig sprintteam en het nieuws dat de wind niet gunstig genoeg is voor waaiers, verwachtte ik toch een andere uitslag. Helaas laten de heuvelsprinters (Colbrelli, Trentin, Van Aert) wederom zien een betere koop te zien dan het gros van de wat puurdere sprinters (Nizzolo, Kristoff, Groenewegen). Uitzondering was natuurlijk Pasqualon, tja, het is niet echt mijn tour :p

Qua tijdverchillen, gemixte gevoelens. Fuglsang en Uran in mijn team, maar geen Pinot, Porte, Landa. Ook staan nu mijn Ineos mannekes er goed voor qua truipunten. Maarja, morgen heb ik dus 8 sprinters en 3 opvullers van 12,11 en 10 vaste punten, die opvullers had ik graag paar etappes eerder gehad (en ook dus mis gepland :p)

Rawolf

De nummer 1 in scorito voorlopig had Ciccone opgesteld en Alaphillipe en Wout van Aert op de bank gelaten, laat nog maareens zien wat voor gelukspel het ook is.

hartstikkebedankt

Hoezo je hier Ciccone zou opstellen boven Alaphilippe is me wel een raadsel maar oke.

Rawolf

Dat bedoel ik, als dat de slimste keuze voor je lijkt is het wel geluk dat je 1ste staat :p

Pietje Precies

Tja, waarschijnlijk is dit voor jou (Tompot) een gunstigere uitslag dan voor mij.

Verder vind ik dit ook wel zonde voor de spanning om eindwinst. Ineos was al zwaar favoriet en nu de meest serieuze bedreiger ook nog eens flink tijd verliest... (+ enkele outsiders) ziet dat er wel vervelend uit.

Hopelijk smeden die outsiders een collectief plannetje in plaats van tegen elkaar te gaan koersen voor plek 7. Maar ik vrees ervoor. De échte winnaars ontbreken immers.

Laatst gewijzigd
JimKro

Waarschijnlijk is diegene op vakantie gegaan toen Ciccone nog in het geel reed ;)

Jori

'@tompot: Mijn renners krijgen geen rust, maar nog een extra dag hoogtestage en werken aan de sprinttrein. Deze slappe hap wordt niet weggestoken met wat Zadelpen proza. Gebrek aan talent zal gecompenseerd moeten worden met werklust

Laatst gewijzigd
Mas Nada

Wat een rit! Scorito-technisch redelijk gescoord, maar Van Aert na veel basis nu op de bank ( ik ben niet de enige hoor ik zo).

@ hartstikkebedankt: op de ranglijst scheelt het nog maar 3 punten, zie ik toevallig in de ranking ;)

Ajvenema

Mooi. Van aert opgesteld, en met pinot, landa en Uran mooi 3 aanvallers erbij 😂
Ik voel me nu dus echt bedonderd door mn mannen, hoewel ik me kan voorstellen dat ze het zelf nog kutter vinden

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Ik heb al zo'n hekel aan opperfransoos Barguil, gooit ie de ruiten van mijn pupil Landa in die nota bene de waaier had overleefd.

@Mas Nada haha lol idd. Jij gaat ruim van mij winnen trouwens want je hebt Thomas

Laatst gewijzigd
Jori

En daarna Valverde aan kop van peloton tempo maken, top team dat movistar ;)

blik van Viviani vat wel mijn tourpouletje samen:
https://sporza.be/nl/2019/07/15/wuyts-die-blik-van-viviani-hoe-is-dat-nu-mogelijk/

@Mas Nada: en nog flink teampje klaar staan zelfs, Thomas en dik ak team nog erachter. Dat kan een flink eind gaan!

Laatst gewijzigd
vevie

Idd zo zonde voor Landa. En ondanks dat het een geweldige koers was, is het tijdverlies van Fuglsang, Pinot, Uran, Landa en Porte natuurlijk wel funest voor de koers. Vooral omdat men in de Tour het meest doet aan plekjesbehoud en dus jammer genoeg nooit echt de krachten bundelt om het Ineos moeilijk te maken. Die rijden er straks in de bergen als schapen achteraan om zich in de laatste kilometers te laten slachten.

1 2 ... 142 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.