Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 164 ... 175 176
Pietje Precies

Ai, Fuglsang out en Matthews die waarschijnlijk toch gaat sprinten. Word je gestraft voor het goed doen van je huiswerk.

DKrikk

Zo leek het verstandig te zijn Matthews op de bank te laten plaatsnemen in deze etappe, zo zijn de teamplannen van Sunweb alweer gewijzigd.

Jammer van de val van Fuglsang en Bol. Hopelijk voor beide niet te veel schade. Fuglsang moet wel afstappen..

Starlynk

Ja joh dat kon er ook nog wel bij :p

EDIT: positief bekeken, dan schuift Barguil iig op naar de 11e plek! :D

Laatst gewijzigd
Pantano

Fuglsang er ook al uit...pfff

Ragnar Lolbroek

En de vogel is gaan vliegen. Haj hai toch

Jeffrey81

Verrassend... Die valt anders nooit...

Rob94

Tuurlijk. Bonifazio slachtofferen met het oog op waaiers, rijdt meneer weer naar de 5e plaats. Soms heb je van die renners die pas echt gaan rijden wanneer je ze niet opstelt. Heb zo deze Tour al zeker minimaal 100 punten gemist, vrij zuur.

Pietje Precies

Au, de nummer 6 niet opstellen is wel pijnlijk. Zeker als 52% van de deelnemers (dus een gigantisch deel van de mensen die hem überhaupt hebben) heb wel doodleuk opgesteld heeft.

Vervolgens op zijn plekkie nog gauw Mas opgesteld, die nipt de Viviani punten misloopt. Shit happens. Helaas slechts een krappe stijging vandaag.

Morgen heb ik nog even een topdag nodig om vervolgens de schade te gaan beperken de laatste dagen. Na het uitvallen van Fuglsang zal ik Benoot en Teuns nodig gaan hebben.

Ragnar Lolbroek

Dan laten we Pasqualon een keer banken omdat hij toch niets klaar krijgt. Wordt hij 10e. Daar kunnen de 8 garante puntjes van Pinot ook niet veel helpen. Doekje voor het bloeden.

Rawolf

Ewan niet selecteren komt me duur te staan zo haha, selectie voor morgen is ook bagger. GvA maar kopman maken, dit word zijn dag.

Ajvenema

Lekker dat Ceesie Bol het niet redt, beloond mn vertrouwen in Matthews iig 1x.

Wat voor dag wordt het morgen, jongens? Sprinters? Vlucht? Waarschijnlijk weer een mengelmoesje...

arjenzvob

Vlucht wint morgen. Greg kopman. Ik stel greg, bettiol op als aanvallers, daarnaast enkele sprinters en klassementsmannen.

Over vandaag: lang getwijfeld wie ik kopman zou maken. Uiteindelijk toch helaas voor Dylan gegaan. Pasqualon niet opgesteld... Ik schommel rond de 82%. Fuglsang nu ook weg, dus of ik de gewenste 90 haal?? We zullen zien.

Edit: je presteert geweldig hartstikkebedankt! Ik gun het je van harte!

Laatst gewijzigd
user27296

Proficiat, aan hartstikkebedankt!!!!

Ik hoop dat je wint!!!!!!!👍👌

Mas Nada

Ewan is sterk bezig. Lotto Soudal zit gebakken zo. Sunweb heb ik het niet meer over, misschien moeten ze Roche maar laten sprinten. Ziel en moraal is de uit de ploeg zo.

Op scorito vlak tegenvaller met niet selecteren Matthews, 4 plekken verlies daarme op de rank. En in de bergen minder potentie met uitvallen Fugl. Maar ach wel een mooie TDF tot nu toe, daar draait het om.

@ hartstikkebedankt: Goed bezig, 1 plekkie nog ;)

Nul verstand

Wat te denken van Dan Martin morgen? In zijn huidige vorm is dit misschien zijn laatste kans op een etappezege?

S. Dauert

Morgen onderweg 31° en een amper voelbaar windje mee met ‘nietszeggende’ colletjes dus óf inderdaad een vroege vlucht voor de kleinere teams, of gewoon een sprint voor Matthews/Sagan!

raymankapeens

Zou de haai samen met Greg op pad gaan morgen ;-)

S. Dauert

Nibali gaat overmorgen gezien de klim en afdaling :-)

kevinraar

Ben helaas weer gezakt van 2592 naar 3139

Mij team voor morgen
Sagan
Matthews
Van avermaet
Alaphlippe
Kruiswijk
Bernal
Pinot
Wellens
Mas

Op de bank
Bardet
Martin
Buchmann

Zouden jullie wat wisselen mij team zo laten?

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

'Gelukkig' dat Bol uit koers is, voor de Champs Elysees kunnen we dan gewoon weer Matthews opstellen. 't Is me ook wel een ploeg, dat Sunweb. Ook jammer van de pechfügl uiteraard.

En thanks voor de support, morgen wordt weer een interessant en lastig dagje. Hopelijk zien we Teuns en Benoot niet aan het front.

Ludi

Lekker zo laten staan kevin, dan kun je daarna ook zelf concluderen of het de juiste keuze was. Je zou wellens weg kunnen laten, maar zal je net zien dat ie in de ontsnapping zit. Of mas, maar blijft een gok om zekere punten weg te laten voor een bardet ofzo..

S@NDER1984

Na 3 dagen met een dikke 300+ score nu op 93,4%, plaats 2339, best tevreden mee!

Helaas wel Fuglsang kwijt, dus wordt weer Sagan of andere sprinter opstellen als 9e man helaas in de komende 3 etappes! Worden een paar mooie dagen!

Morgen GvA maar kopman, daarom is hij tenslotte mee!

nasibal

Mijn hart schreeuwt Stuyven als kopman morgen, mn hoofd fluistert Sagan.

Het zal wel dat laatste worden

snoek1974

Twijfel zelf tussen Sagan en Gva als kopman , denk dat renners in vluchtgroep er alles aan doen om Sagan en Matthews er af te rijden door vol op de laatste klim te gaan mits die mee zijn .

Maar het wordt ook een combi paar sprinters , paar aanvallers en paar klassement renners .

Teuns , Herrada , Gva en Mollema als aanvallers .

jlmr1990

Morgen:

GvA
Teuns
Sagan
Matthews
Thomas
Kruijswijk
Buchmann
Alaphilippe
Viviani

Puntjes sprokkelen en hopen op Teuns/GvA

1 2 ... 164 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.