Au, de nummer 6 niet opstellen is wel pijnlijk. Zeker als 52% van de deelnemers (dus een gigantisch deel van de mensen die hem überhaupt hebben) heb wel doodleuk opgesteld heeft.
Vervolgens op zijn plekkie nog gauw Mas opgesteld, die nipt de Viviani punten misloopt. Shit happens. Helaas slechts een krappe stijging vandaag.
Morgen heb ik nog even een topdag nodig om vervolgens de schade te gaan beperken de laatste dagen. Na het uitvallen van Fuglsang zal ik Benoot en Teuns nodig gaan hebben.
Vlucht wint morgen. Greg kopman. Ik stel greg, bettiol op als aanvallers, daarnaast enkele sprinters en klassementsmannen.
Over vandaag: lang getwijfeld wie ik kopman zou maken. Uiteindelijk toch helaas voor Dylan gegaan. Pasqualon niet opgesteld... Ik schommel rond de 82%. Fuglsang nu ook weg, dus of ik de gewenste 90 haal?? We zullen zien.
Edit: je presteert geweldig hartstikkebedankt! Ik gun het je van harte!
Ewan is sterk bezig. Lotto Soudal zit gebakken zo. Sunweb heb ik het niet meer over, misschien moeten ze Roche maar laten sprinten. Ziel en moraal is de uit de ploeg zo.
Op scorito vlak tegenvaller met niet selecteren Matthews, 4 plekken verlies daarme op de rank. En in de bergen minder potentie met uitvallen Fugl. Maar ach wel een mooie TDF tot nu toe, daar draait het om.
@ hartstikkebedankt: Goed bezig, 1 plekkie nog ;)
'Gelukkig' dat Bol uit koers is, voor de Champs Elysees kunnen we dan gewoon weer Matthews opstellen. 't Is me ook wel een ploeg, dat Sunweb. Ook jammer van de pechfügl uiteraard.
En thanks voor de support, morgen wordt weer een interessant en lastig dagje. Hopelijk zien we Teuns en Benoot niet aan het front.
Twijfel zelf tussen Sagan en Gva als kopman , denk dat renners in vluchtgroep er alles aan doen om Sagan en Matthews er af te rijden door vol op de laatste klim te gaan mits die mee zijn .
Maar het wordt ook een combi paar sprinters , paar aanvallers en paar klassement renners .
Teuns , Herrada , Gva en Mollema als aanvallers .
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.