Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 171 ... 175 176
Treenert

Ik zou uit mijn plaat gaan als vandaag Ineos nog van het podium wordt gereden. Dan mag zelfs Ala van mij voor Stevie finishen.

hartstikkebedankt

Heeft iemand enig idee hoe het met de tijdslimiet zit? Stel vandaag gaat aan 31 km/uur, dan is normaal gesproken de tijdslimiet 12 procent. Dan zou iedereen maar 14 minuten mogen verliezen.

Jeffrey81

AK mannen plus Wellens, Bardet, Simon Yates en Quintana als die nog een doel van de bollentrui willen maken.

S. Dauert

Vandaag wordt een teamklimtijdrit naar de streep!

raymankapeens

Denk dat Greg opstellen weinig zin heeft he. Maar ja A Yates en Konrad stellen me ook teleur

kevinraar

wat ben ik dom vergeten een kopman te kiezen daar gaan me punten

Pietje Precies

De mensen met een sterke berg-equipe hebben wat dat betreft vandaag wel een mazzeltje. De kans op een kopgroep is met dit aangepaste parcours vrijwel uitgesloten. Compenseert natuurlijk niet voor de schade van gisteren.

Laatst gewijzigd
nasibal

Kruijs-nattescheet-wijk

Sjas Patatje

Blij met de uitslag van vandaag! Nibali levert mij eindelijk punten op. Toch knap dat hij dit in zijn tweede grote ronde er nog uit kan persen. En wat extra puntjes gepakt met Landa als kopman. Niet heel veel, aangezien Bernal nog 4e werd.

Plaats 96 nu, heel content mee. En morgen natuurlijk nog de laatste sprinters etappe en de eindklassement punten. Dat wordt ook aardig cashen met Bernal, Kruijswijk, Alaphilippe, Buchmann en Landa. Bardet pakt de bollen trui en voor de groene trui heb ik 4 renners van de top 5 (geen Colbrelli). Alleen voor de witte trui heb ik alleen Bernal, alhoewel daar de trui punten in verhouding lager zijn dan voor de gele en groene trui.

Waar ik het heb laten liggen? Af en toe een verkeerde kopman gekozen, maar ik heb ook een paar keer geprofiteerd, bijvoorbeeld met Pinot. Qua teamselectie was het meer dan prima. Dennis leek op voorhand een goede toevoeging, maar daar is niks van terecht gekomen. Bardet had ik hoger ingeschat, maar maakt nog wat goed met zijn bollen trui. En Nibali pakt vandaag nog wat punten voor me, maar met een Uran of Valverde was ik beter uitgekomen. En ja, achteraf is het makkelijk gezegd. Grootste verrassing in mijn team is toch wel Buchmann. Hij doet precies wat ik van hem had gehoopt.

Wat is jullie grootste verrassing en wat is de grootste miskoop? Ik ben benieuwd! En ook benieuwd wie de poule gaat winnen. Iemand met Thomas of zonder?

Laatst gewijzigd
Niels22

Qua miskopen; A. Yates en D. Martin..

Doe dan ook totaal niet mee om welke ereplek dan ook

ditisdavid

Op 98% nu met de nummers 1 t/m 5 en 7 in het AK, sta er alleen minder goed voor in de nevenklassementen dus een bekertje wordt lastig denk ik.

Grootste miskoop: binnen mijn team Dan Martin (net voor Fuglsang, Mohoric, Dennis, Laporte...). Grootste verrassing is zonder meer Alaphilippe, die doet niet waar mensen hem meegenomen voor zullen hebben (maar wie zal er klagen?).

Thomas staat in de topvijf best presterende renners en zal veel opleveren in de eindafrekening, denk dus dat iemand met hem zal winnen.

Harderijder

Mijn teleurstellingen zijn A. Yates en D. Martin. Beide in nagenoeg alle etappes opgesteld en bijna niks opgeleverd. Helemaal omdat ik Lutsenko vaak op de bank liet en die deed het laatste dagen ook goed. Daarnaast Dennis, had gehoopt dat hij voor wat ritten zou gaan.

Ik hoop binnen de 95% te eindigen, en eigenlijk vind ik het best bijzonder dat je met 7 miljoen die bijna niks inbrengt alsnog zo hoog kan eindigen.

Meevaller is Buchmann. Ook in de eindafrekening krijg ik nog veel punten maar daar had ik dan ook op geselecteerd.

bakfiets

Telleurstelling: a. Yates en fuglsang en van garderen.

Meevaller: trentin, lutsenko en ook wel barguil.

Lutsenko is na van garderen mijn slechts scorende renner.

Mas Nada

Teleurstelling is Dan Martin. Hij fietste bij mij maar 18 punten van de 4840 punten totaal bij elkaar. Niet selecteren van de goedkopere, en in beter vorm verkerende Buchmann, is een dure fout. Daarna komt als
misser Fuglsang, ik twijfelde aan hem of Landa. Maar die keuze was vooraf wel te verdedigen.
De rest heeft prima gepresteerd met als uitschieters Colbrelli en Stuyven. Alaphilippe had vrijwel iedereen gekozen, dus die laat ik buiten beschouwing.

04398

Ook voor mij teleurstellende Tour, te veel gegokt op de gunfactor voor bepaalde renners die uiteindelijk totaal tegenvielen. Al had ik dan wel weer de winnaar vanaf seconden 1 in mijn team zitten, toch wel een leuke winnaar(ondanks dat hij redelijk ingetogen is en beetje saai lijkt) het is wel een klasbak die gewoon dit jaar overal waar hij aan de start stond mee deed voor de overwinning. Daar kunnen mannen als Thomas, Froome, Quintana, Yates etc. nog wat van leren. Benieuwd of hij dit niveau echt nog meer als 10 jaar gaat volhouden of dat het net als Quintana na 2 a 3 jaar opeens achteruit gaat fietsen, zoals Ducrot dat altijd zo "fenomenaal" kan omschrijven.

leonstar

Ik sta nu op 96%.
Mijn berg team Was super. Precies de juiste mannen.
Heb nr 1 tm 5, 7 en 9.
Alleen pinot helaas weggevallen.
Vooraf niet gekozen voor : yates. Nibali, quintana, bardet, mas. Dat pakt heel goed uit. Miste alleen landa

Enige teleurstelling was dan martin.

Had gekozen voor een berg team
En minder sprinters.

Viviani had ik bewust niet (je kunt niet alles hebben....)

Missers in mn team:
Dan martin
Rohan dennis
Laporte
Wout poels (verwachtte veel eerder geel en reed pyrineen zwak)
Ook kristoff valt wat tegen....

Renners die ik t meeste miste waren
Viviani (keuze vooraf)
Mathews, trentin en colbrelli (reden allemaal boven mijn verwachting)
En stuyven. (Beste investering deze tour)

Ik hoop nog net op 99% te komen maar wordt lastig.

david078

Sta nu op 98 procent,heb vijf renners die uitgevallen zijn (tj,wva,schachman,fugelsang en pinot)
Grootste tegenvallers:Daniël Martin ,tj ,fugelsang en van schachman echt veel meerval verwacht(fout v mij ,was niet in vorm en moest knechten)
Zeer tevreden over ala,wva,buchman,pinot ,bernal ,ewan en Greg .
Ik vind het puzzelen in het begin het leukste(al had deze tour geen goedkope pareltjes).
De tour volgen met scorito vind ik minder,teveel bezig met mijn eigen team terwijl ik meer vd koers moet genieten.Ben benieuwd of ik hier de enige in ben.
Ook genoten van deze forum👌

david078

Hartstikke bedankt:succes morgen misschien een paar plaatsen stijgen (2 of 3)

kevinraar

Ik op 88 procent hopelijk haal ik de 90 procent nog vandaag dom gedaan geen kopman gekozen kost me 26 punten

raymankapeens

'@leonstar

Greg voor 1.000.000 en 232 is ook een goede koop hoor ;-)

Morgen toch Flipje opstellen? In de hoop dat ie nog even iedereen voorbijrijdt, fuck etiquette :P

HF2013

Flipje opstellen voor teampunten Viviani dan eerder.

Best tevreden over m'n gekozen team. Helaas Pinot en Van Aert in goede posities uitgevallen.
Dan Martin grootste schlemiel.

Zie hier iemand Poels als misser noemen, maar heeft mij meer dan voldoende punten opgeleverd laatste dagen als 9e klimmer na invallen voor Martin en uitvallen Pinot.

Sjas Patatje

Zo heeft iedereen wel een paar miskopen in zijn/haar team.
Vandaag laatste ronde, laatste kansen. Mijn gebruikelijke sprinters equipe staat klaar, twijfel alleen aan mijn laatste pion. Gaat GvA voor de fun nog meesprinten vandaag? Als dat niet zo is kan ik beter kiezen voor een Kruijswijk of Buchmann, met zekere trui punten.

Ralph123

Even ter controle. Moet je voor de eindafrekening ook daadwerkelijk de INEOS mannen en Bardet opstellen om die punten te krijgen, of krijg je die sowiso?

Ludi

Eerste keer de tour de france via scorito meegedaan, nu net buiten de top 100, hopelijk vanavond nog kleine verbetering. Niet gek voor een eerste tour, we zijn tevreden!

Tevredenheid over mijn renners, van hoog naar laag:

Extreme overperformance:
Alaphilippe

Ver boven verwachting:
Viviani
Bernal
Van Aert

Zeer goed:
Sagan
Buchmann
Ewan
Matthews
Kruijswijk

Goed, maaar:
Pinot (dikke pech)
Pasqualon (had net iets meer verwacht)
Uran (niet opgesteld i tijdrit
Teuns (niet opgesteld toen ie won)
Groenewegen (gevallen en eigenlijk het geld niet waard door betere goedkopere alternatieven achteraf. Niemand verwachtte dit van colbrelli neem ik aan)
Poels (pas laat team truien, pas laat in vorm en relevant)
Konrad (goed genoeg maar meer van verwacht. Verwachtte niet dat muhlberger beter zou klimmen bijvoorbeeld)
Kristoff (zie groenewegen)

Gokjes->Miskoop:
Schachmann (beter stuyven kunnen kiezen)
Fuglsang (beter landa kunnen kiezen)

Zekerheid->miskoop:
D martin (totaal niks, altijd puntenpakker geweest bij alle spellen die ik heb gespeeld, balen)

kevinraar

Gaat van avermaet mee sprinten of niet?

1 2 ... 171 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.