Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 22 ... 175 176
FrankSteenbergen

'@laupie: Kangert was toch knap 5e afgelopen Giro in de tijdrit. Wel met een klimmetje, maar toch
https://www.procyclingstats.com/race/giro-d-italia/2019/stage-9

Treenert

Kangert rijdt regelmatig prima itt als hij zin heeft c.q. noodzaak er is.

Laatst gewijzigd
Starlynk

'@Tompot: Ik heb liever een GC man die de eerste weken in de top 5 staat want dat is perfect om mijn team aan te vullen in sprintetappes of onvoorspelbare etappes. Dat een kopman moet aanvallen kan eventueel voordelig zijn, maar vaak genoeg is het ook een nadeel en kun je beter renners hebben die hun krachten sparen tot de laatste km.

laupie

'@Frank zeker, ik zeg ook niet dat Kangert een slechte tijdrijder is, maar meer dat de som van die 3 toch wel minder is dan de 3 waar ze nu mee aan de start verschijnen. Misschien niet helemaal duidelijk neergezet.

Apflap

Wat denken jullie dat Herrada kan klaarspelen in de Tour? Toch een lekkere voorbereiding gehad met het winnen van de ronde van Luxemburg en het kloppen van Bardet in de Mont Ventoux Challenge.

Laatst gewijzigd
Yskoud

Herrada zal net als elk jaar wel 2 keer top 10 tijden uit een vroege aanval. Probleem is dat dat dan precies de etappe's zijn waar je hem dan niet hebt opgesteld. Gevolg is dat hij een plekje in neemt van iemand anders die je zekere punten zou hebben opgeleverd.

Kortom Herrada levert je netto negatieve punten op. Net als elke andere 500.000 renner die je meeneemt voor de aanval.

Starlynk

Als Herrada uberhaupt de Tour gaat rijden.

Zie: https://www.zikloland.com/jesus-herrada-descarta-tour-centrarse-la-vuelta/

bennie024

Wat denken jullie van Rui Costa? Reed toch een sterke Tour van Romandië.

wielerfan80

'@bennie024
Bakt er vooralsnog niks van in Zwitserland. Vanmiddag de tv aan om te kijken wat hij in de bergetappe doet.

n3razzurri

Wat verwachten jullie van Teuns? Zou hij al een klassement aankunnen of net als Nibali gaan rittenkapen? Voor 750k is hij een goedkope(re) optie.

Piet Pierewiet

Dat Nibali alleen gaat rittenkapen of voor de trui met bollen gaat kan dan wel in de media staan, maar ik geloof er geen snars van!

Henk

Nibali ziet inderdaad zijn kans om nog eens heel hoog te eindigen in de Tour.
Geen Froome, Thomas en Dumoulin hebben een gebrekkige voorbereiding. Bernal is nog wel heel jong. De rest van het deelnemersveld kan hij hebben. Misschien wel zijn laatste kans.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Zie mijn bericht van 11:20, Piet en Henk.

Stuff

'@poeksel

Alsof Piet en Henk Italiaans kunnen lezen...

Henk

Via translate gaat het wel. Komt er op neer dat ze gaan afwachten hoe de conditie is. Maar op voorhand willen ze geen druk opleggen. Maar Nibali is slim genoeg om te beseffen dat het wel eens een unieke kans kan zijn. Bij mij gaat hij in ieder geval mee. Lukt het klassement alsnog niet, dan kun je hem inzetten als aanvaller.

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Mentale vermoeidheid zou erger zijn dan de fysieke. Als de Haai bloed ruikt dan zit het mentaal meestal wel goed.

danusz1986

Heb momenteel 6 klassementsrenners, 4 klimmers, 3 aanvallers en 7 sprinters. Ik denk dat ik mijn team wel redelijk in balans is. Ik twijfel nog genoeg over deze namen.

Thomas ja/nee?
Nibali ja/nee?
Fugelsang ja/nee?
Woods of Schachmann?
Konrad of Gaudu?
Trentin ja/nee?
Kristoff ja/nee?
Pasqualon ja/nee?
Ewan ja/nee?

Van deze namen heb ik tot nu toe Nibali, Fugelsang, Schachmann, Konrad, Trentin, Kristoff in mijn team.

dwightsel

ik zou Konrad of Schachmann nemen. Ik neem aan Kristoff, omdat je verwacht dat Gav niet meegaat?

Piet Pierewiet

Poeksel dat italiaans lezen gaat me slecht af net als het vertalen. Maar wat ik dan weer weet is, dat als de haai bloed ruikt hij er voor gaat.. denk aan die momenten dat er een gevalletje pech bij concurenten om de hoek kwam kijken, wie demarreerde? Juist Vincenzo.. En dat hij nu bloed ruikt bij onze Tom of de wisselvallige Thomas is net zo simpel als de som 1+1=2. Daar komt bij dat er 2 ritten finishen na een afdaling en laat dit nou net wat voor de haai zijn..
En dan maar 2.500.000
En...
En..

Ja, klik hij zit erbij

CasS

En raad eens welke klassementsman iedereen er nu in zal klikken...

Ludi

Degene die hopelijk iedereen al had?

Poeksel

De wereldkampioen? :)

Ragnar Lolbroek

Niet Enric Mas lijkt mij.

JANTHEMAN

Tom niet naar de tour, is definitief

marconeuvel

Breaking: Dumoulin niet naar de tour helaas..

1 2 ... 22 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.