Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 23 ... 175 176
christidoc

Patrick Bevin al 2x top 10 op rij in Zwitserland. Pareltje van dit jaar lijkt me!

Dumoulist

Pfff.. bling er maar in fietsen dan. Was eigenlijk niet van plan om iemand mee te nemen van Sunweb. Kelderman lijkt helaas ook nog niet top.

kevinraar

Helaas doet dumoulin niet v mee heb hem gewisseld voor quintana heb Colbrelli eruit gedaan voor matthews

vevie

Dit zou dan een vrij open Tour moeten worden. Althans, sinds 2012 heeft Sky/Ineos maar 1 Tour niet gewonnen dus Als Thomas fit is wint hij hoogstwaarschijnlijk. Het is echter wel dé kans voor de rest om een Tour te winnen zonder mannen als Froome en Dumoulin aan de start.

JordiBlomvliet

Wie zal er meer top 10 rijden. Pasqualon of Bonifazio?

hartstikkebedankt

Stiekem zal Nibali toch een klein beetje balen dat hij dit jaar niet alles op de Tour heeft gezet. Hij had het niet kunnen weten natuurlijk, maar waarschijnlijk dé kans om nog eens te winnen. Al sluit ik dat nu nog steeds niet uit.

Ook voor Roglic zal het een kleine teleurstelling zijn dat hij hier nu niet fit kan starten, waardoor het voor Kruijswijk automatisch ook dé kans op minimaal een podiumplek wordt.

Uiteindelijk verwacht ik overigens dat Thomas en/of Bernal 'gewoon' wel gaan leveren.

Benzardi

Dit kan een leuk tourtje worden zonder Froome & Tom D.
Nou Thomas nog even afmelden en ik hoef niet meer te kiezen ;-)

Rawolf

Ik zou echt niet weten welke klassementsmannen ik mee moet nemen, Froome is er niet, Dumoulin is er niet, Thomas gevallen, Mas zwak in voorbereiding, Bardet zwak in voorbereiding, Porte valt altijd.... Blijven er nog over of hoe zit het?

Laatst gewijzigd
Tourminator

Gaat de stagiair nu Matthews 4 miljoen maken? ;-)

04398

Denk dat ik dit jaar gewoon geen enkele klassementsman mee neem, behalve bernal dan want die reed de laatste kilometer op de brommer vandaag dus dat komt wel goed in Frankrijk. Verder gewoon alleen maar sprinters en aanvallers kijken hoe ver ik kom

stvvrules

En raad eens welke klassementsman iedereen er nu in zal klikken…
Antwan ?

Kpenty

'@tourminator dat bedrag is die nu wel waard in ieder geval. Die gaat gewoon voor het groen

Ab Normaal

Alejandro Alejandro, Alealejandro Alealejandro

puntenjager

Ik kan niet kiezen tussen onderstaande 3 opties. Waar zouden jullie voor gaan?

1: Quintana, Nibali, Kristoff
2: Fuglsang, Pinot, Kristoff
3: Fuglsang/Pinot, Nibali, Trentin

danusz1986

Zou zelf voor de 3e gaan.

puntenjager

Ja en dan fuglsang of pinot?

Mardai

Pinosang

danusz1986

Ik heb zelf Fugelsang.

puntenjager

Thanks, ga daar nog even over nadenken

Dit loopt spaak

Pinot is een wrak als het gaat om afdalen, dat kost 'm altijd bergen tijd. Maar desondanks blijft 't verleidelijk 'm erin te klikken

CasS

'@dit loopt spaak
Volgens mij is hij echt verbeterd in het afdalen. Had je hem gezien in de afdaling van de Civiglio in Lombardije? Daar verloor hij geen seconde voorsprong en pakte hij geloof ik zelfs tijd op Nibali, ongekroonde koning van die afdaling.

Kpenty

Zag Pinot toch ook in de dauphine in de aanval gaan in een afdaling geloofde ik

mentsjov

Ik zou voor Fuglsnot gaan.

Janz

Altijd Fugeldinges meenemen

Sjas Patatje

Zullen de waardes van een aantal renners gaan veranderen nu Dumoulin niet mee doet? Ik hoop niet dat ik mijn team moet omgooien...

1 2 ... 23 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.