Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 24 ... 175 176
danusz1986

Gaviria misschien geneens mee. Keuze snel gemaakt. Nibali, Kristoff

Timber

Pinot sneuvelt toch altijd als het erg warm is? Zelfde geldt voor Adam Yates.

Soto

Fugeldinges slikt nog wel eens een bij in Janz

M@thijs

3e met fugl

Nylz

'+1 voor Fuglmans

Aadjenr11

Op dit moment een team staan zonder Thomas. Hopelijk pakt dit goed uit. Voor 6 mil kun je meerdere interessante renners selecteren.

@ puntenjager heb zelf niemand uit jouw rijtje, maar als ik ik die keuze moest maken zou ik voor optie 2 gaan.

@ Bous Gaviria is in normaal een pnt pakker, maar heeft last van zijn knie. Gaat misschien niet mee dus even afwachten. Zal ook bepalen wat de rol van Kristoff wordt denk ik.

Laatst gewijzigd
Dit loopt spaak

'@CaSs nee niet gezien ik moet bekennen dat ik die rondes niet kon bekijken.
Maar wat Kpenty zegt verbaasd me niets, dat is voor mij serieus een struikelblok... Die afdaling.

Dit loopt spaak

Dames en heren, stel dat de keuze zou zijn:

Pinot
Quintana
Yates
Landa
Nibali

Wat is dan de beste keus, Pinot afdaling zwak, Quintana geen vorm, Yates?, Nibali en Landa de Giro in de benen.

Ragnar Lolbroek

'@ puntenjager. Ik heb momenteel optie 2 + Trentin.
Ik ben niet zo voor renners te nemen die al een giro in de benen hebben. Meestal loopt het slecht af. Vorig jaar mss niet. Toen zat er wel minstens een week meer tussen giro en tour. Quintana lijkt mij momenteel redelijk kut.

wielerfan80

Bij unibet is na vandaag Bernal ineens favoriet voor de eindoverwinning. Na de prestaties van vandaag kun je eigenlijk ook niet meer om hem heen.

CasS

'@dit loopt spaak
Je had de afdaling dus niet gezien. Ik vond toen dat hij het echt geweldig deed. Maar zei kpenty niet dat Pinot in de aanval ging in een afdaling, of heb ik dat fout begrepen? Ik denk er in ieder geval zo over: Pinot zal nooit een meesterdaler worden, daarvoor zit het hem echt teveel tussen de oren. Maar hij zal niet zodanig veel tijd verliezen in de afdalingen. Daarbij zijn afdalingen minder cruciaal deze tour. In de belangrijkste bergritten eindigen er slechts twee met een afdaling, waarvan er één (in de etappe over de Galibier) echt heel technisch is. Dan zijn er vijf aankomsten bergop daartegenover, waar Pinot juist tijd kan gaan pakken. Dat zijn afdaling minder is zie ik dus niet als een echt probleem.
Betreffende je keuzes tussen die vijf, Pinot dus zeker, en ik zou Nibali toch ook meenemen, die gaat voor het geel als hij zijn kans ruikt. Over de andere drie twijfel ik ook heel erg.
Btw, als je het nog niet gemerkt had, ik vind Pinot dus echt een geweldige renner😆

Imbatido

Jammer dat het budget door omstandigheden weer erg ruim is geworden. Het is een beetje hetzelfde als wat er in de Giro gebeurde nadat Bernal wegviel. Ineens moet je weer renners overwegen die je eigenlijk al had afgeschreven, of renners die je liever niet wil. En voor sommige potentiële parels en mooie koopjes (zijn er nogal wat) is daardoor ineens geen plaats meer. Lastig om het in 20 renners te gieten.

04398

Pinot niet nemen omdat hij niet zou kunnen dalen, serieus?
Alleen etappe 18 is een bergetappe die eindigt met een afdaling. Hoeveel tijd verwachten jullie dat hij daar gaat verliezen 5 minuten ofzo? Echt een heel slecht argument om Pinot niet te nemen

Piet Pierewiet

Etappe 9 en 12 dan? 04398?

Laatst gewijzigd
danusz1986

Konrad/Mas of Woods/Pinot?

Kip

1e

04398

'@PietPierewiet, 9 is vergelijkbaar met Lombardije waar Pinot vorig jaar won en niks verloor in een soort gelijke afdaling op Nibali. en etappe 12 is 20 km aan geleidelijk afdalen waar de kans groot is dan een kopgroep van voren zit en anders een grote groep met favorieten en knechten bij elkaar zit.
En er zijn sowieso niet al te veel spectaculaire dalers bij de favorieten aanwezig. Kruiswijk niet fantastisch, Quintana geen meester daler, Bernal geen idee maar ook niet heel spectaculair denk ik. Ik zie alleen Nibali en Ala als goede dalers bij de klimmers, dus daar gaat Pinot het zeker niet op verliezen dan nog eerder in de ploegentijdrit.

Laatst gewijzigd
Koenniiee

Les 1 van volgen en posten in dit topic: vink nooit 'houd me op de hoogte van volgende reacties via e-mail' aan. -.-

CasS

'@04398
Bernal is volgens mij heel goed in dalen. Ik weet nog dat hij in Lombardije nadat Nibali, Pinot en Roglic hadden aangevallen op de Sormano bij dat trio aansloot in de afdaling, wat ik zie als een goede indicatie. Als Bernal een drietal kan bijhalen waarvan er twee ongelooflijk goed kunnen dalen, dan zal hij niet zoveel slechter dan hun zijn.
@daan
Ik zou Konrad en Pinot samen doen en die resterende 500k gebruiken om iemand te upgraden als je dat wilt.

Piet Pierewiet

Goed punt 04398
Koenniiee nog beter punt

MichielH

'@Koennie, heb ik dus ook gedaan, even kijken of ik met dit bericht hem weer uit krijg...

michael rasmussen

Thomas nee
Nibali ja
Fugelsang ja
Schachmann
Konrad nee Gaudu nee
Trentin ja/
Kristoff nee
Pasqualon ja
Ewan ja

michael rasmussen

2: Fuglsang, Pinot, Kristoff

WCEendT

De afgelopen vier grote rondes hebben Jorik112 en ikzelf een betaalde Scorito poule georganiseerd genaamd ‘FlitsWiel’. De Giro d’Italia 2019 was een groot succes met maar liefst 110 betalende deelnemers en dus een prijzenpot van 550,- euro!

Aanstaande Tour de France organiseren wij dan ook voor de vijfde keer de FlitsWiel poule. De inleg is vanaf deze editie 5,50 euro per persoon.

Bij deelname aan de betaalde FlitsWiel poule komt ook (vrijblijvend) de FlitsWiel WhatsApp-groep. Hier praten… en ouwehoeren de FlitsWiel deelnemers over van alles en nog wat, zo nu en dan gaat het zelfs over wielrennen. Kortom zijn wij gewoon een gezellige groep mensen met dezelfde passie, wielrennen!

Indien interesse in de FlitsWiel poule stuur mij vooral een bericht op Wielerflits, dan stuur ik een bericht terug met de benodigde informatie voor deelname.

Jorik & Thomas de EendT

InHetGeel

Mijn team staat bijna, nog een laatste dilemma op te lossen. Ik ben benieuwd welke 2 van de volgende 4 sprinters (die aardig een heuvel over kunnen en meedoen in de massasprints) jullie zouden meenemen?

Stuyven (Degenkolb gaat niet mee, dus mag misschien eens voor eigen kans. Reed 2 goeie sprints in Zwitserland. Hoe lang kan hij mee in de heuvels?)

Kristoff (Als Gav niet mee gaat de man voor de sprint bij UAE. Tot nu toe een paar aardige resultaten, maar nog niet echt overtuigend. Lijkt wat beter in vorm te komen. Altijd prima in de tour.)

Boasson Hagen (Won een heuvelachtige rit in de Dauphine en sprintte daar verder prima. Vraag is of hij mee gaat naar de tour.)

Colbrelli (Lijkt me op papier de beste klimmer/heuvelsprinter, maar rijdt nog niet overtuigend.)

1 2 ... 24 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.