Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 26 ... 175 176
Cerebral36

Matthews kan inderdaad echt wel gewoon vlak sprinten hoor. Vraag is alleen of hij het ook gaat doen. Ik neem hem in ieder geval mee want ook 2e in Groene Trui klassement is prima :)

Laatst gewijzigd
FrankSteenbergen

Ik vind het toch wel een twijfelgeval. Op het vlakke behoort bij toch niet de absolute top (Viviani, Groenewegen, ...), als hij inderdaad al meesprint. En met een heuveltje erbij is hij ook niet de enige die het kan (Ewan, Sagan, ..., en alle 'aanvallers' als Alaphilippe, Valverde...). Veel concurrentie als je het mij vraagt

Cerebral36

Het is meer dat Ewan gisteren toch wel zwak toonde. Nu is dat maar 1 rit dus even de rest van ZLM afwachten. Gaat Ewan daar alsnog los ga ik de switch Matthews Ewan nog overwegen. Tot die tijd heeft Matthews teveel toegevoegde waarde. Bevestiging dat hij ook vlak gaat sprinten zou wel helpen :)

Henk

Wat vinden we van Rohan Dennis. Gisteren heel behoorlijk in de RvZ. Zou hij de verrassing zijn in de Tour die ik zeker verwacht?

Cerebral36

Lijkt me niet. ITT zal hij wel bazen dus als cap is hij dan de 1 mil al bijna waard. Verder zijn er zoveel mensen in die prijs categorie. Er zijn opties met hem maar ik zie andere 1 millers die ik toch fijner vind :)

hartstikkebedankt

Dennis gaat denk ik echt geen top-12 AK rijden, dus ligt eraan hoe je verrassing definieert

Cerebral36

Ik blijf met die vervelende TJ zitten. Meesten lachen je uit als je hem meeneemt maar voor 1 mil blijf ik het gewoon een hele interessante optie vinden. ITT TTT en als Uran tegenvalt......Maar ja uiteindelijk zal het wel weer een roemloze 20e plek worden met top 5-10 ITT en TTT en wat top 20 plekken.

Henk

Wat ik bedoel is dat het door het wegvallen van Froome en Dumoulin, maar ook de gebrekkige voorbereiding van Thomas, het een ongecontroleerde Tour gaat worden. Ook het niveau zal een stuk lager liggen. Dan komen er altijd onverwachte namen bovendrijven. Let maar op. Dennis of bijvoorbeeld een Gaudu kunnen dan zomaar verrassen. Ook oudgedienden als Nibali of van Garderen ruiken ineens weer kansen. Wordt een zeer onvoorspelbare Tour. Degene die de verrassingen vooraf het beste kan bepalen komt een heel eind in deze Scorito.

thoc

Wat kunnen we verwachten van de Movistar mannen? Met Quintana, Landa en Valverde toch een flinke dosis ervaring. Maar... Quintana niet heel overtuigend in Dauphiné, Landa met een Giro in de benen en Valverde moet gaan 'knechten'? Toch voelt het fout om geen Movistar renners in mijn team te hebben.

Cerebral36

'@Henk Gaudu moet denk ik 100% knechten voor Pinot. Dennis al benoemd. TJ ook benoemd, Nibs, zeker leuke optie maar na zijn Giro...ik moet het nog zien
@TC Ik heb er 0 mee. Dat kostte me zwaar in de Giro maar ik zie Quintana echt weinig doen en Landa met de Giro in de benen. Valverde ja dat blijft altijd een twijfelgeval :)

Derailleurtje

'@Cerebral36 als een renner van 1 miljoen 2x top 5-10 rijdt en ook nog een paar keer top 20, dan is ie z'n geld al wel waard toch?

@t c ik vond Landa in de Giro toch nog wel heel fris én sterk ogen die laatste dagen, bij mij gaat ie vooralsnog mee

Poeksel

En dan heeft Movistar ook nog de winnaar van Parijs-Nice van vorig jaar. En in 2017 werd Landa vierde in de Tour na eerst de bergtrui in de Giro gepakt te hebben. Dat laatste kost iets minder energie dan voor het klassement gaan, maar toch.

Cerebral36

'@Poeksel Landa is degene die het meest kriebelt van Movistar. Maar of ik hem boven Fuglsang Kruijswijk en Pinot zet moet ik nog bepalen.
@Derailleurtje Heb je natuurlijk helemaal gelijk in maar zie jij Gaudu dat 2 x doen? Ik denk dat er betere 1 miljoen alternatieven zijn dan.

Karperdrol

GvA of Gilbert, and why??

Ab Normaal

Valverde kriebelt juist bij mij.
Gaat ie echt kenchten? Hij lijkt op tijd in vorm te komen...

dwightsel

'@karpedrol: GVA, omdat Gilbert meer zal moeten knechten en bij eventueel heuvelaankomsten ala het zal doen

Laatst gewijzigd
steefje9

Bij mij kriebelen landa en Valverde idd ook. Quintana gaat iig niet mee. Verder vind ik de keuzes tussen, Bardet, pinot en fuglsang erg lastig. Fuglsang tot nu toe erg goed geweest, Bardet en Pinot gelijkwaardig wat mij betreft. Bernal is voor mij absoluut de favoriet. En betreft Nibali, ik heb er vertrouwen in. Die ruikt bloed

Robbert

Heerlijk, het is gewoon niet te doen dit!

Gewoon alle topsprinters nemen..., die doen altijd mee om de (vlakke) etappezege.
Bij de bergetappes mogen de vluchters nog wel eens weg.....

Cerebral36

Steefje: Bardet Pinot is bij mij Pinot puur door die 500K. Fugl nog zelden 3 weken goed geweest, maar was ook zelden het hele jaar zo goed. Bernal eens, daarom Thomas thuis. Nibs en Landa blijft die Giro me dwars zitten. Vind dat toch wel een risico voor 3 mil (in geval van Landa).

Rawolf

In de giro had ik niemand van Bahrein en Movistar, heeft me een beker gekost maar ik ga het nu weet doen lijkt het op :p

Bardet is wel een goede daler en de slotklim van etappe 6 ligt hem wel als ik het me goed herinner

Laatst gewijzigd
Cerebral36

'@Random Same here :) Enige Bahrein die het misschien red is Teuns. Ik heb nu 9 Klimmers/AK 7 sprinters en 3 aanvallers. Twijfel dus wat ik er als 20e bij doe. Een 1 mil sprinter, een 1 mil klimmer/tt rijder of een 1 mil aanvaller :)

steefje9

'@cerebral36: klopt, die giro is voor mij ook nog beetje de hoofdbreker. Maar, ik ben bang dat ik spijt krijg als ik ze niet neem. Thomas gaat bij mij sowieso ook nie mee., te duur, te onzeker wat mij betreft. Bernal liet het gister toch maar eff zien.

Threeohthree

Nja Valverde en de Tour nooit een fantastisch huwelijk geweest. Enige is dat hij nu 2.5 mil is en zowel Nairo als Landa wat vraagtekens hebben. Echter moet ik wel zeggen dat Landa nog heel fris oogde aan het einde van de Giro en lang niet voluit is gegaan (in tegenstelling tot Nibali), dus die deur houdt ik op een kier.

Verder was Fuglsang natuurlijk wel heel goed dit jaar maar het is ook niet zo dat hij iedereen bergop even d'r op legde. En gezien er een paar dikke bergen in de derde week zitten vind ik dat zeker nog een groot vraagteken en ben je misschien wel beter af met een klimmer als Landa, Kruijwijk, of Yates. Maar goed hangt ook van de verdeling af.

Cerebral36

'@Three Fugl is inderdaad een hoofdbreken i.v.m. zijn verleden in 3 weken koersen. Yates en Kruisy heb ik al. Enige opties zijn dan 500k vrijmaken en naar Mas of 1 op 1 naar Landa. Mas vond ik gisteren ronduit slecht en het verhaal Landa is bekend.

Denk dat ik Fugl nog 1 keer het voordeel van de twijfel geef. Rijdt hij geen top 5 dan gaat hij op de zwarte lijst voor AK renners in grote rondes haha :)

Laatst gewijzigd
Derailleurtje

'@Cerebral36 Nee, maar je had het over van Garderen in plaats van over Gaudu, toch?

1 2 ... 26 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.