Porte porte porte twijfel blijft super sterk ik heb hem er nu toch weer in gezet want dit lijkt wel echt zijn grote kans te worden en zijn voorbereiding lijkt ie minder in tegenstelling tot alle jaren er voor en vervolgens van zijn fiets valt. Iets in me zegt dat dit een teken is van ommekeer en hij de tour wel eens kan winnen of in elk geval podium zal rijden.
En zal kwiakowski mogen rijden in heuvel etappes. Hij zal moeten knechten voor Thomas en bernal maar aan de andere kant is het juist in de heuvel etappes fijn om een man mee voorruit te hebben in de kopgroep zodat je niet je hele team hoeft op te blazen en het aan andere kan overlaten zeker als de verwachting is dat dit juist een tour word met minder controle. Mij lijkt kwia dan de aangewezen man die juist ook kans maakt op de dagzege, grote vraagt blijft krijgt hij die vrijestatus in dergelijk etappes.
'@karperdrol; dat is echt de makkelijkste ofof die ik hier heb gezien. Kijk naar resultaten GvA, die sprint ook mee op het vlakke, onmisbaar.
Hoezo sprint GvA mee op het vlakke? denk het niet.
Had hem er wel instaan maar na zn prestaties rond de 15e plek in de lastige sprints in Zwitserland begin ik wel te twijfelen. Als je in Zwitserland al niet top 10 sprint ga je in de tour helemaal geen punten pakken. Zal het meer moeten hebben van aanvallen en gaat absoluut geen teampunten pakken itt Gilbert
Wat denken jullie van de kansen voor Mas? Reed niet sterk in Zwitserland gisteren, maar ik zie hem nog wel in de Tour groeien en een sterke derde week hebben (net als in de Vuelta vorig jaar). Hetzelfde geldt eigenlijk voor Uran, die gisteren redelijk reed, maar toch ook nog niet de topvorm lijkt te hebben.
Daarnaast heb ik nog een plekje over voor Nabali of Valverde. Geven allebei aan niet voor het klassement te gaan, maar in hoeverre klopt dit? In een andere rol zie ik ze beiden ook wel de nodige punten pakken, maar welke van de twee de meeste? Ik zou het niet kunnen zeggen.
Lastig, lastig, lastig..
Eens, alleen ik denk echter niet dat Stuyven veel voor eigen succes mag gaan. De ploeg heeft aangegeven alle pijlen op Porte te richten en om die reden ook niet Degenkolb meeneemt. Lijkt me raar als Stuyven dan wel mag, tenzij de tinfoil hat op gaat en Degenkolb niet mee mag doordat hij weggaat bij Trek.
Los daarvan vind ik met het ruime budget persoonlijk Trentin ook een betere optie, die waarschijnlijk wel nét iets beter presteert in de heuvels dan Stuyven.
'@Cerebral36
Wat Rohan Dennis betreft maak je een kleine denkfout. Hij zal idd zijn geld wel waard zijn als je ‘m captain maakt in de tijdrit, maar hij neemt wel een plekje in van iemand anders die meer punten kan halen. En dan kan je ook gewoon een andere goede tijdrijder captain maken, die waarschijnlijk top-5 rijdt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.