Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 27 ... 175 176
Brillenpoetser

Porte porte porte twijfel blijft super sterk ik heb hem er nu toch weer in gezet want dit lijkt wel echt zijn grote kans te worden en zijn voorbereiding lijkt ie minder in tegenstelling tot alle jaren er voor en vervolgens van zijn fiets valt. Iets in me zegt dat dit een teken is van ommekeer en hij de tour wel eens kan winnen of in elk geval podium zal rijden.

En zal kwiakowski mogen rijden in heuvel etappes. Hij zal moeten knechten voor Thomas en bernal maar aan de andere kant is het juist in de heuvel etappes fijn om een man mee voorruit te hebben in de kopgroep zodat je niet je hele team hoeft op te blazen en het aan andere kan overlaten zeker als de verwachting is dat dit juist een tour word met minder controle. Mij lijkt kwia dan de aangewezen man die juist ook kans maakt op de dagzege, grote vraagt blijft krijgt hij die vrijestatus in dergelijk etappes.

Onbekende gebruiker

'@karperdrol; dat is echt de makkelijkste ofof die ik hier heb gezien. Kijk naar resultaten GvA, die sprint ook mee op het vlakke, onmisbaar.

Henk

Kwiatkowski vorig jaar alleen in TTT en ITT in de top 20. Verder helemaal niet. Gaat bij mij dus zeker niet mee. Dan kun je beter Dennis nemen.

Rawolf

Hoezo sprint GvA mee op het vlakke? denk het niet.

Had hem er wel instaan maar na zn prestaties rond de 15e plek in de lastige sprints in Zwitserland begin ik wel te twijfelen. Als je in Zwitserland al niet top 10 sprint ga je in de tour helemaal geen punten pakken. Zal het meer moeten hebben van aanvallen en gaat absoluut geen teampunten pakken itt Gilbert

bennie024

Wat denken jullie van de kansen voor Mas? Reed niet sterk in Zwitserland gisteren, maar ik zie hem nog wel in de Tour groeien en een sterke derde week hebben (net als in de Vuelta vorig jaar). Hetzelfde geldt eigenlijk voor Uran, die gisteren redelijk reed, maar toch ook nog niet de topvorm lijkt te hebben.

Daarnaast heb ik nog een plekje over voor Nabali of Valverde. Geven allebei aan niet voor het klassement te gaan, maar in hoeverre klopt dit? In een andere rol zie ik ze beiden ook wel de nodige punten pakken, maar welke van de twee de meeste? Ik zou het niet kunnen zeggen.

Lastig, lastig, lastig..

Cerebral36

'@Random Wie gaat er bij CCC wel sprinten dan ?

Gerardv

'@Cerebral36 Bevin

Ik zie nu op PCS dat Zakarin is toegevoegd aan de voorlopige deelnemerslijst. Ben benieuwd hoeveel hij zal gaan kosten als hij daadwerkelijk meedoet.

Simonhout

Wat denken jullie van Trentin, zal hij een beetje gaat sprinten voor podiumplekken? Heb hem nu lig ipv Degenkolb maar ben wel onzeker. Heb ook Kristoff weer eens in mijn teamje staan.

MrWallie

Degenkolb rijdt geen Tour, dus die keuze is makkelijk gemaakt ;)

Rawolf

In de vlakke etappes gaat bij CCC niemand sprinten denk ik, maken toch geen kans. Voor een 10e plek sprinten is enkel weggelegd voor procontis

Treenert

'@brillenpoetser: Kwiato wordt de nieuwe Chiapucci
Vanaf 1u30: https://www.youtube.com/watch?time_continue=16&v=WKA_1P23iIQ

mik-hail-tal

'@brillenpoetser
We zien geen steek meer voor ogen van al dat zand dat je in onze ogen sodemiert.

Simonhout

'@MrWallie In dat geval, is Stuyven dan niet een goede optie? Vorig jaar in de giro ook veel punten gepakt, zijn alleen wel mindere sprinters natuurlijk maar stuyven kan ook wel een heuveltje op

user26842

Ik zou heel graag jullie mening willen horen over mijn team tot nu toe

Bardet
Pinot
Mas
Kruijswijk
A.Yates
Uran
Bernal
Barguil
calmejane

Avermaet
ala
Van Aert

Groenewegen
Sagan
Viviani
Matthews
Kristoff
Colbrelli
Pasqualon
Petit

Alvast bedankt mannen.

Laatst gewijzigd
zomaareens

Valverde was toch vorig jaar soort van favoriet voor de tour, voordat ie viel? Of was dat 2017? Krijgt ie hier niet een parcours op maat?

MrWallie

Eens, alleen ik denk echter niet dat Stuyven veel voor eigen succes mag gaan. De ploeg heeft aangegeven alle pijlen op Porte te richten en om die reden ook niet Degenkolb meeneemt. Lijkt me raar als Stuyven dan wel mag, tenzij de tinfoil hat op gaat en Degenkolb niet mee mag doordat hij weggaat bij Trek.

Los daarvan vind ik met het ruime budget persoonlijk Trentin ook een betere optie, die waarschijnlijk wel nét iets beter presteert in de heuvels dan Stuyven.

mik-hail-tal

'@simonhout
2017 is alweer 2 jaar geleden.

24niels9deridder1996_394159

'@mrwallie je vergeet in die vergelijking op te nemen dat porte waarschijnlijk rond etappe 3 al ergens op het asfalt ligt, en hierna krijgt stuyven natuurlijk wel de vrijheid

Simonhout

Wat denken jullie over Buchmann? denk namelijk dat hij hoge ogen kan gooien voor een top 10 plek. Reed dit seizoen al podium in Dauphine en is ook weer een jaartje ouder.

bennie024

'@Simonhout
Ik heb 'm in m'n team opgenomen hoor! Vorig jaar zakte hij er in de Vuelta de laatste week doorheen, maar nu met een jaar extra ervaring zie ik hem wel verrassen en top-5 rijden.

Rawolf

Ik zit nu op 5 aanvallers 1 tijdrijder en 7 sprinters 7klassement.

Vol inzetten op die mannen met aanvalslust

Wielrenfan3

'@simonhout
Leuk als je denkt dat Buchmann top10 plek kan halen. Maar volgens mij is de vraag of hij in de 6 bergetappes top20 gaat finishen. En zo ja, is hij voor jouw het bedrag waard?

Nylz

'@Cerebral36

Wat Rohan Dennis betreft maak je een kleine denkfout. Hij zal idd zijn geld wel waard zijn als je ‘m captain maakt in de tijdrit, maar hij neemt wel een plekje in van iemand anders die meer punten kan halen. En dan kan je ook gewoon een andere goede tijdrijder captain maken, die waarschijnlijk top-5 rijdt.

steefje9

Rohan Dennis rijdt wel verrassend sterk vind ik in Zwitserland.

hartstikkebedankt

'@Nylz, ik vind het alleen wel lastig renners te vinden die ZEKER top-5 rijden in de tijdrit en verder ook nog voldoende waarde aan je team kunnen toevoegen. Op voorhand zou ik zeggen Thomas en Porte, maar laten dat nou net 2 onzekere factoren zijn.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 27 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.