Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 28 ... 175 176
Mr10B

Dennis eindigt wel 2 keer voor Mas en gisteren in het groepje van Konrad en vandaag voor Konrad. Als hij dat in de Tour ook doet eindigt hij regelmatig rond plek 10 a 15 in bergetappes en top-5 in de tijdrit. Dat lijken me meer punten dan menig ander 1 miljoensman. (ik twijfel bv tussen hem en Tejay, en dat lijkt me klimmend momenteel vergelijkbaar, waarbij Tejay misschien in de TTT wat meer punten pakt, maar in de ITT weer minder)

Cerebral36

Dennis wordt eerlijk gezegd opeens wel interessant als hij zo rijdt als nu....

04398

Dennis heeft eerder al aangegeven dat hij voor Nibali ging werken in de Tour dacht ik ergens gelezen te hebben, dan lijkt het me niet dat hij iedere bergetappe plek 10 a 15 eindigt. Al was hij vorig jaar in de Giro ook bij iedere bergetappe top 20 en daar was Pozzovivo de kopman.

gerben0808

'@04398 Dennis reed vorig jaar nog bij BMC en ging toen voor het klassement in de Giro

Mr10B

Ik ben benieuwd naar je bron, want volgens mij is tot op heden de officiële communicatie dat Nibali uberhaupt nog niet weet of hij voor een klassement gaat / voor de bollen gaat / voor ritten gaat.

Cerebral36

Bahrain wordt sowieso gekkenhuis qua aanvallers met Dennis Teuns Mohoric en Nibs. Interesting.

Laatst gewijzigd
Hoekje

Dit zei Dennis 14 mei:

Dennis told Cyclingnews that he doesn't have ambitions for the overall classification, and that he'll be committed to working for Nibali. He will, however, look toward winning the 28km team time trial held on stage 2 in Brussels and the 27km individual time trial held on stage 13 in Pau.

"I'll be going for the time trials," Dennis said. "Vincenzo will be racing for us at the Tour de France, and I'll be working for him. Obviously, that all depends on how he goes at the Giro d'Italia, but he seems to be in good form, and so we'll see how it goes."

04398

Dat was het bericht inderdaad en in december vorig jaar gaf hij in een interview precies hetzelfde aan. Dat hij zichzelf vergelijkt met mannen als Porte en Thomas, hij wil eerst een goede meesterknecht zijn om zo door te groeien tot een ronde winnaar.

Rawolf

Dat probleem heb ik ook een beetje, wat gaat Teuns in de heuvelritten mogen met ook Mohoric en Colbrelli achter de hand? Dan lijkt Benoot een betere optie vooralsnog

Laatst gewijzigd
Harderijder

Mijn twijfel is momenteel Kruijswijck, Teuns en WvA of Fuglsang, D. Martin en Gilbert/Stuyven

Laatst gewijzigd
Wielrenfan3

'@ Tompot

Ik denk niet dat Aru mee gaat. Zou m ook niet opstellen

Laatst gewijzigd
Pieter_Pannenkoek

Nog een hersenkraker, Matthews of Viviani en Woods of Dennis?

barceman

'@Pieter_Pannenkoek, hoe vaak denk jij dat Matthews gaat sprinten en Viviani niet. Daarop baseer ik mijn keuze. Viviani wordt gemiddeld in een gewone sprint 2e a 3e en Matthews 7e. Dus moeten er genoeg sprints overblijven om de extra punten te pakken. De andere keuze is een lastige. Beide verwacht ik niet dat ze veel in de top 15 zullen eindigen in de bergetappes, dus heb ze nu nog beide op de bank. Dan pakken ze nog wel punten in punch/tijdrit maar zie ook nog andere leuke voor dat bedrag.

MichielH

'@michelb6: het is Kruijswijk

Laatst gewijzigd
Pieter_Pannenkoek

'@barceman Bedankt voor het meedenken, Woods en Dennis zijn meer als goede aanvulling op mijn basis team en omdat Dennis nu lekker rijd nijgt mijn keus naar hem. Het is nog wel twijfel allemaal.

Overigens is het dit jaar voor het eerst dat ik zo ver voor de start al begin met puzzelen en ik vind het heerlijk. Mijn team nu al 20x omgegooid :P

Mardai

Is het al bekend welke Bernal er naar tour gaat? Egan of toch zijn neef Jodi?

Wat denken jullie ervan? Wel of niet opnemen in mijn team? Que si, Que no?

Laatst gewijzigd
Kip

Thomas en mas ipv knecht jody

Dit loopt spaak

Okay! Voor nu heb ik het helemaal compleet en ik ben tevreden met mijn team! Even kijken wat er van overblijft nadat de definitieve selecties bekend zijn...

Echter... Ik heb 1 miljoen over voor een aanvaller /klimmer wie oh wie??

MichielH

Als je van Avermaet nog niet had lijkt dat me de voornaamste kandidaat.

WCEendT

De afgelopen vier grote rondes hebben Jorik112 en ikzelf een betaalde Scorito poule georganiseerd genaamd ‘FlitsWiel’. De Giro d’Italia 2019 was een groot succes met maar liefst 110 betalende deelnemers en dus een prijzenpot van 550,- euro!

Aanstaande Tour de France organiseren wij dan ook voor de vijfde keer de FlitsWiel poule. De inleg is vanaf deze editie 5,50 euro per persoon.

Bij deelname aan de betaalde FlitsWiel poule komt ook (vrijblijvend) de FlitsWiel WhatsApp-groep. Hier praten… en ouwehoeren de FlitsWiel deelnemers over van alles en nog wat, zo nu en dan gaat het zelfs over wielrennen. Kortom zijn wij gewoon een gezellige groep mensen met dezelfde passie, wielrennen!

Indien interesse in de FlitsWiel poule stuur mij vooral een bericht op Wielerflits, dan stuur ik een bericht terug met de benodigde informatie voor deelname.

Jorik & Thomas

Pantano

Wie gaan voor 1 miljoen meer punten pakken verwachten jullie? Bonifazio in de sprint of Dennis met zijn tijdritten?

Martijn Sollie

Ik zit nog met een keuzedillema op dit moment:
Viviani, Boasson Hagen, Wout van Aert
Of
Ewan, Trentin, Konrad

Ludi

Ik zie allemaal dilemma's,maar niemand heeft het over Groenewegen. Gaat iedereen er zomaar vanuit dat die genoeg punten pakt om het waard te zijn en neemt iedereem hem mee? Of juist niet? Ik vind hem wel of niet meenemen een van de meest doorslaggevende factoren voor de rest van mijn team.

zomaareens

Daniel martin is toch gewoon een garantie voor veel punten? Ik las hier ergens motieven dat ie minder is dan andere jaren? Int hooggebergte niet mee zou kunnen? Is toch gewoon beide onjuist?

Pantano

'@kJ heeft wel gelijk. Tuurlijk zit Groenewegen in de vorm van zijn leven, maar als je 100 punten per miljoen rekent, gaat Groenewegen niet 500 punten pakken met 6 of 7 sprintetappes.

Mja kan m eigenlijk ook niet weglaten 🤔

1 2 ... 28 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.