Dennis eindigt wel 2 keer voor Mas en gisteren in het groepje van Konrad en vandaag voor Konrad. Als hij dat in de Tour ook doet eindigt hij regelmatig rond plek 10 a 15 in bergetappes en top-5 in de tijdrit. Dat lijken me meer punten dan menig ander 1 miljoensman. (ik twijfel bv tussen hem en Tejay, en dat lijkt me klimmend momenteel vergelijkbaar, waarbij Tejay misschien in de TTT wat meer punten pakt, maar in de ITT weer minder)
Dit zei Dennis 14 mei:
Dennis told Cyclingnews that he doesn't have ambitions for the overall classification, and that he'll be committed to working for Nibali. He will, however, look toward winning the 28km team time trial held on stage 2 in Brussels and the 27km individual time trial held on stage 13 in Pau.
"I'll be going for the time trials," Dennis said. "Vincenzo will be racing for us at the Tour de France, and I'll be working for him. Obviously, that all depends on how he goes at the Giro d'Italia, but he seems to be in good form, and so we'll see how it goes."
'@Pieter_Pannenkoek, hoe vaak denk jij dat Matthews gaat sprinten en Viviani niet. Daarop baseer ik mijn keuze. Viviani wordt gemiddeld in een gewone sprint 2e a 3e en Matthews 7e. Dus moeten er genoeg sprints overblijven om de extra punten te pakken. De andere keuze is een lastige. Beide verwacht ik niet dat ze veel in de top 15 zullen eindigen in de bergetappes, dus heb ze nu nog beide op de bank. Dan pakken ze nog wel punten in punch/tijdrit maar zie ook nog andere leuke voor dat bedrag.
'@barceman Bedankt voor het meedenken, Woods en Dennis zijn meer als goede aanvulling op mijn basis team en omdat Dennis nu lekker rijd nijgt mijn keus naar hem. Het is nog wel twijfel allemaal.
Overigens is het dit jaar voor het eerst dat ik zo ver voor de start al begin met puzzelen en ik vind het heerlijk. Mijn team nu al 20x omgegooid :P
De afgelopen vier grote rondes hebben Jorik112 en ikzelf een betaalde Scorito poule georganiseerd genaamd ‘FlitsWiel’. De Giro d’Italia 2019 was een groot succes met maar liefst 110 betalende deelnemers en dus een prijzenpot van 550,- euro!
Aanstaande Tour de France organiseren wij dan ook voor de vijfde keer de FlitsWiel poule. De inleg is vanaf deze editie 5,50 euro per persoon.
Bij deelname aan de betaalde FlitsWiel poule komt ook (vrijblijvend) de FlitsWiel WhatsApp-groep. Hier praten… en ouwehoeren de FlitsWiel deelnemers over van alles en nog wat, zo nu en dan gaat het zelfs over wielrennen. Kortom zijn wij gewoon een gezellige groep mensen met dezelfde passie, wielrennen!
Indien interesse in de FlitsWiel poule stuur mij vooral een bericht op Wielerflits, dan stuur ik een bericht terug met de benodigde informatie voor deelname.
Jorik & Thomas
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.