Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 30 ... 175 176
Rawolf

Verschilt per etappe, bij een echte leadout Richeze vaak maar in de technische finales kiezen ze weleens voor Morkov als laatste man. Die rijdt wat meer met z'n hersenen

pirazzi

'@ Pantano Ja ik bedoelde Kwiatkowski en Poels want je mag 4 renners van Ineos meenemen maximaal, dat zou truipunten kunnen opleveren als G. Thomas of E. Bernal de gele trui heeft en punten voor het eindklassement als 1 van Ineos de Tour wint.

Laatst gewijzigd
zomaareens

Jemig valverde sTaat toch gewoon dik eerst na de itt van zijn team? Gaat hij dan express tijd verliezen om te knechten?

Kip

Lampaert klik?

Pinot Grigio

Ik lees nog niets over Roche. Zal hij niet samen of alleen met Kelderman de 'kopman' worden van Sunweb in de Tour? Jaren terug was hij een behoorlijke berggeit wat resulteerde in 2 etappes in de Vuelta...
5th GC Vuelta a España ('13)
2nd GC Abu Dhabi Tour ('16)
6th GC Vuelta a España ('10)
3rd GC Gree - Tour of Guangxi ('17)
5th GC Volta Ciclista a Catalunya ('10)
12th GC Tour de France ('12)

KissMyAce

Roche is een no-brainer

Papa Bart

'@KMA no brainer als in: sowieso geen Sunwebber mee?

KissMyAce

Normaal gezien niet idd @bartje
Maar Roche is wel een renner die altijd met de beste klimmers mee kan

Rawolf

Ik ben eigenlijk begonnen met twijfelen aan Bernal, hij heeft nu al 3 dagen achter elkaar alles gegeven en morgen zal ook geen makkelijk dagje worden. Kan hij daarvan nog volledig herstellen voor de Tour?

De geschiedenis is niet in zijn voordeel, het is sowieso 10+ jaar geleden dat iemand die om de winst reed in Zwitserland ook voor de winst reed in de Tour. De voorgaande Ineos/Sky kopmannen hebben ook altijd de Dauphine gebruikt.

Wat denken jullie?

Franky122

'@random

Dat Bernal een supertalent is die sinds zijn val niet meer gekoerst heeft. Die is echt niet uitgeput van een paar daagjes hard fietsen tegen een toch wat matige concurrentie. Hij fietst waarschijnlijk nog langzamer dan in zijn trainingrondjes, wat mij betreft favoriet voor de eindzege in de Tour. Ik zou het knap vinden als je hem niet meeneemt!

vevie

'@random: 5 hoeft niet overdreven te zijn als je zwaartepunt ligt bij je sprintteam.

En over Bernal; hij hoeft ‘em natuurlijk niet te winnen. Als hij top 5 rijdt in de schaduw van Thomas, teampunten pakt en de witte trui, dan is hij toch eigenlijk onmisbaar? Hij is denk ik 1 van de weinige renners die een zekerheidje is. Ik denk dat de enigen die hem niet meenemen in hun team, wellicht denken dat hij weer tegen de vlakte gaat. Met het ongeluk van Ineos dit jaar is dat natuurlijk niet ondenkbaar. En Bernal is toch al een aantal keer hard gevallen in zijn nog prille carrière. Is toch een renner die regelmatig wat meemaakt, helaas.

zomaareens

Gaat chavez eigenlijk naar de tour?

Derailleurtje

Ik vind het erg lastig inschatten met Nibali. Hij zal wellicht stiekem toch van meer dromen dan enkel een ritzege nu hij Froome en Dumoulin heeft zien wegvallen en een aantal andere concurrenten niet in de vorm van hun leven verkeren. Van de andere kant heb ik het idee dat hij zich in de Giro wel helemaal leeg heeft gereden, maar het blijft de Haai...

Quintana10

Ik zit vooral te twisten over mannen zoals EBH, Avermaet, Colbrelli en toch ook Matthews.

De grote vraag, gaan ze elke keer mee sprinten op het vlakke? In potentie 4 mannen die je in zoveel etappes kan opstellen en je zo meer geld aan klassements mannen kan besteden.

david078

Mijn keuze is Valverde en laporte tegen trentin en schachman ,moeilijk voor mij zeker omdat ik Valverde niet kan inschatten of hij gaat knechten,leuke forum trouwens😊

Jasperdewaal11

Moet schachmann hem wel gaan rijden

ditisdavid

Weet iemand trouwens waarom Kristoff gisteren DNS was in Zwitserland?

Stanro

'@simonhout en Bennie

Buchmann kan waarschijnlijk wel lang blijven aanhangen, maar ik zie hem niet meedoen voor ritwinsten of hoge uitslagen. Een beetje een Kruijswijk light, en zo is hij ook geprijsd. Beiden zullen wel een redelijk klassement rijden, maar leveren die ritten genoeg punten op?

Ludi

Aan de andere kant, welke renners zie jij dan wel consequent in de ritten in de bergen (laatste week) iedere dag top 5 rijden? Veel verder dan thomas en bernal durf ik niet te gokken op dit moment..

kevinraar

ik denk bardet

laupie

Probleem zit ik nou ook precies mee. Over elke renner valt wel iets positiefs en negatiefs te zeggen. Fugl vind ik zelf erg in vorm, maar dat kan natuurlijk weer nadelig zijn voor de derde week.

Gezien de vorm van iedereen zou het mij ook niks verbazen als er straks 3 INEOS renners in de top 5 staan. Maar dit is weer puur onderbuik gevoel.

user26858

3 Ineos sowieso, Laupie. Klik die 5 sprinters er ook maar in. En dan maak je het verschil met Janse van Rensburg, Evald én Cav.

Buchmann, inderdaad. Geen top 5. Wel ieder bergje keurig 8-12. Kruijswijk 4-6. Dus dat moet je maar eens afwegen.

Jeffrey81

nevermind... haha

Laatst gewijzigd
laupie

'@frank

Ik proef sarcasme

foqu1ta

'@laupie ik weet niet wat jij in je mond hebt dan.. wil het liever ook niet weten

1 2 ... 30 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.