Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 36 ... 175 176
Kpenty

'@Pantano mijn familie heeft vorige week een interventie gehouden en ik moet dus volgende week naar de afkickkliniek

WCEendT

'@Pantano
Daar heb ik 4 jaar lang last van gehad. Tot ik FlitsWiel begon samen met Jorik. Nu check ik 1x per dag dit forum en elke minuut vd dag de geweldige WhatsApp groep van FlitsWiel ;).

Kpenty

Als Aru 500k is dan gooi ik hem er in.

WCEendT

'@kpenty
Met spandoek boven de haard en alles?

RemcovanderMaas

Open haard en erin gooien, toch wel een dubbele lading
....

WCEendT

Hahaha, had het dan ook over de interventie ;)

Jopster

Hier nog een subpoule voor jullie.
Wij van de makers van Eddie the Eagle podcast hebben een subpoule.

https://www.scorito.com/cycling-manager/tour-de-france-2019/eddie-the-eagle?code=3373ef3b-ed92-4ee3-8f2e-5291b2029f46

Doe mee en laat zien hoe goed jullie zijn.

Svnijen

Ik hoor niemand over Allaphilipe?

steefje9

Alaphillppe is hier al aan de orde geweest. Wat mij betreft een zekerheid!

WCEendT

No brainer!

Timber

Ik denk dat Trentin nauwelijks tot niet gaat meesprinten eigenlijk. Bij Mitchelton worden toch alle ballen op het klassement gezet met Yates.

ditisdavid

Bij MTS kan het beide kanten op. In 2017 mocht Cort niet meesprinten in de Vuelta voor het algemeen klassement van Yates, Yates en Chaves, in 2018 ging Ewan niet mee naar de Tour vanwege het klassement van A Yates. In geen van de gevallen leverde dat ook maar een toptien op. Vervolgens mocht Trentin in de voorbije Vuelta, met S Yates in het rood, wel sprinten zonder al te veel succes, dus erg veel logica zit er niet in...

Poeksel

Er is dus een positieve correlatie tussen het hebben van een sprinter (die mag sprinten) en het succes van de kopman bij MTS ;)

Ludi

Positieve correlatie is niet hetzelfde als een causaal verband. :p

Rawolf

Trentin had in de Vuelta ook nog enige kans, in de Tour is er een kans van 0.1 procent dat hij een massasprint wint. Als de groene trui zijn doel is gaat hij meesprinten en anders verwacht ik hem enkel in de lastigere etappes

Kpenty

'@wceendt hahah jij snapt het

DvH6

Meintjes had ook niet verwacht dat hij op z'n 27e maar 750k waard zou zijn in het tourspel denk ik..

Dit loopt spaak

Ik weet niet welke aanvaller/klimmer ik los van Gaudu en GvA zal halen voor 1 miljoen... Hoe is 't gesteld met de vrijheid van een Stuyven, Dennis of Cort..?

Sjas Patatje

Dit jaar heb ik voor het eerst echt gekeken naar het individu. Teambelang heb ik links laten liggen. Zo heb ik afgelopen Giro Oomen in mijn team opgenomen, maar dat is door het uitvallen van Dumoulin totaal verkeerd uitgepakt.

Jullie ook of toch (stiekem) renners erin geklikt omdat ze horen bij die ene goede sprinter of klassementsrenner?

TrEb

'@ dit loopt spaak, ik denk dat Gaudu vooral moet knechten voor Pinot. Wat dacht je van Benoot?

Ludi

'@Jack: Er zijn zeker koppeltjes te overwegen naar mijn mening, ik denk dat Thomas+Bernal of Bernal/Thomas+knecht vrij vaak zal worden gekozen. Ook denk ik dat best veel mensen WvA + Groenewegen zullen pakken. Ik overweeg ook wel wat koppeltjes, al pakte Izagirre in de Giro niet zo goed uit, maar had Bilbao van hetzelfde team en voor dezelfde prijs toch een hoop punten opgeleverd.

mschuts

Verwacht dat Rohan Dennis wel genoeg ruimte krijgt voor een paar etappes die voor hem interessant kunnen zijn plus de tijdrit. Als Nibali echt niet voor het klassement gaat maar voor etappe en wellicht een trui (lijkt me alleen de bollen te kunnen zijn dan), dan lijkt het met niet dat Dennis echt voor hem hoeft te werken.

Ab Normaal

'@Kj
Dan vind ik het koppeltje Groenewegen + Kruijswijk interessanter.

Ludi

'@Ab, je moet niet de echt goede koppeltjes weggeven! :)

Toch verwacht ik dat best veel mensen 2 of meer TJV renners pakken, alleen al voor de TTT en ik verwacht WvA dan als meeste gekozen na die twee inderdaad. Of dat de beste keuze is na die 2 weet ik niet zeker. Maar zo zijn er inderdaad nog wel een paar fijne koppeltjes. ;)

Sjas Patatje

'@KJ: Bij mij zijn er ook een paar koppeltjes, maar dat is dan gebaseerd op toeval. Klopt wat je zegt, je kunt er profijt van hebben. Maar in deze Tour zijn er niet echt dusdanig uitgesproken favorieten die zomaar drie etappes pakken of die zomaar weken lang in een bollen/gele/groene trui rijden. Althans, dat denk ik.

Ik ga voor een mooie combinatie van renners.

1 2 ... 36 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.