Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 45 ... 175 176
04398

Ik heb ook nooit rekening gehouden met 100 punten per miljoen en dat pakte in de Giro toch redelijk goed uit, is ook gewoon een kwestie van geluk dat jou renners het goed doen en ook nog eens op de fiets blijven zitten 3 weken lang.
Daarnaast vind ik het argument om Ewan niet te nemen omdat het zijn eerste tour is ook erg zwak. In de giro zei ook iedereen ik neem Ackermann niet omdat het zijn eerste grote ronde is en wat blijkt hij is zowat de beste sprinter. Heb het volgens mij al eerder aangegeven hier ga gewoon op gevoel bij renners af en kijk niet naar 100 punten per miljoen of wat voor regel dan ook die ik hier voorbij zie komen en dan hopen dat je de juiste keuzes maakt en achter zal meestal blijken dat je 9 van de 10 keer toch beter renner A het kunnen kiezen in plaats van renner B, maar dat maakt het spelletje natuurlijk wel weer leuk.

laupie

'@allieballie je spreekt jezelf wel aardig tegen in die 2 zinnen

M@thijs

Kun je eens stoppen met die spam! Mask lekker je eigen forum voor je poule wr staat niemand hier te wachten op elke dag hetzelfde bericht.

Rawolf

Precies, zet dat alsjeblieft gewoon ergens op de eerste pagina

wielerfan80

Ineens zit Uran in mijn ploeg. Zomaar uit het niets heb ik hem erin geklikt. Hij stelt zich wat ongemakkelijk voor aan zn ploeggenoten. De rest van het team kent elkaar allemaal van voorgaande grote rondes. Uran zit er nu voor het eerst bij. Het voelt allemaal nog niet heel natuurlijk, maar we hebben nog anderhalve week om aan elkaar te wennen.

Poeksel

Pas maar op wielerfan, straks neemt ie Van Garderen als knecht mee!

VVCEendT

'@M@thijs We geven jullie graag de kans om mee te delen in onze vreugde. Sommige mensen moeten de hele week werken en hebben dan zin om in hun vrije tijd over sporten en andere zaken te praten op Whatsapp. Maar aan jouw taalgebruik te zien ben jij niet aan het werk, tenzij ze daar alcohol schenken. Kom hier aub niet het forum vervuilen met onzin als je dronken bent. Daar zit niemand op te wachten.

wielerfan80

Van Garderen traint al een week mee. Wie had gedacht dat ik hem na al die jaren nog terug zou zien..

De bavariaan

'@VVCEendT
Jouw narscisme komt zowat uit mijn beeldscherm lopen, geloof me, 90% van de mensen hier kijken alleen maar mee en zitten niet te wachten op die spam van je/jullie.
En altijd als iemand hier commentaar maakt op dit soort irritante shit wordt er gedaan alsof je de paus persoonlijk in zijn gezicht spuugt.
Dronken/troll/werkloos zijn omdat er een spelfout gemaakt word?
Er zijn hier een stuk of 15 oude leden, met veel goede info en tips, maar laten we met z'n allen proberen op hetzelfde niveau te discussiëren hier, en niet gelijk enige vorm van kritiek zo af te blazen.

Pietje Precies

Dit laatste bericht was van de copycat V V CEendt. Als er één ding is waar niemand op zit te wachten is het zulke flauwe humor.

Van WCEendt vond ik de opmerking dat hij nog maar 1x per dag dit forum checkt wel geinig (24 juni 19:52). Dezelfde dag postte hij namelijk om 3:43 (!!) en om 18:52 die spam. En vervolgens nog een post om 20:53. Stiekem is het hier dus best gezellig ;)

VVCEendT

*Wordt

Wil je me niet meer zo in het gezicht spugen alsjeblieft? Bedankt! God zij geprezen. Wel typisch dat iemand die Bavaria in z'n naam heeft vindt dat ik het niet over dronkenschap mag hebben! Wat maakt het uit wie oude leden zijn en wie niet? Jij geeft aan dat je op een gelijk niveau wil discussiëren maar stelt wel dat de mening van oudere leden meer waard is... Kom jij maar eens in het biechthokje bij de paus jongeman.

Treenert

Hahahaha, mijn tekst was natuurlijk een geintje. Van wij --> zij gemaakt etc. Ik heb er nl. niets mee te maken behalve deelname.
Ik snap ook niet dat je hier druk over kunt maken, scrol je er toch gewoon overheen. Laat ze toch gaan. Hetzelfde geldt voor die 600 uitnodigingen per spel in mijn mailbox van ene 'Opa' bijvoorbeeld.

Kortom: relax en "Loat goan!"

@ de Bav: diezelfde meekijkers doen ook hun voordeel met de berichten in dit forum van die heren.

Laatst gewijzigd
KV

https://www.indeleiderstrui.nl/nieuws/idl-producties/235549/column-tourpool-is-prachtig-maar-tegelijk-de-vreselijkste-hobby-die-er-is

Herkenbaar :-D

kasjaar

OPA KEES, WAT EEN HELD!

RemcovanderMaas

Voor de mensen die vinden dat 1/2 berichtjes per dag spam is, meldt je aan voor de subpoule van Thomas en kom gezellig in de whatsapp groep.
Na ca 395 berichten per uur zul je merken dat die 2/3 berichtjes per dag best mee valt :-)
Verder zie ik hier wel meer onzin voorbij komen, maak je er niet te druk om zou ik zeggen, is het niet waard.

Bram the Legend

De arrogantie spat er vanaf bij VVCEendT!

Treenert

https://www.wielerflits.nl/nieuws/nacer-bouhanni-naar-arkea-samsic/

Dan gaat ie toch ook niet mee?

kasjaar

'@bram, wel eens naar je eigen naam gekeken?

MichielH

Hoe wordt eigenlijk de gele trui na de TTT bepaald? Is dat de eerste die over de streep is gekomen bij de TTT of de eerste die in de 1e etappe is binnengekomen (mits allemaal zelfde tijd).

foqu1ta

'@bram, iemand met zon naam die dit zegt....
Ik wil niet stoken maar volgens mij ben jij vol van jezelf of nie dan.

Bovendien maakt die zogenaamde spam toch niet uit, je kunt er zo overheen lezen. Je hoeft het niet te lezen, het maakt mij niet uit in ieder geval

Treenert

Laat ik als 'oude lul' (mijn naam zegt het al) hier proberen een eind aan te maken. NIET meer reageren, we gaan er geen ordinair voetbalforum van maken, daar hebben ze na 3 posts altijd 'ruzie'.
Btw; voetbal is mijn andere passie.

Dus: PUNT NU!!!!!!

Treenert

Iemand antwoord op de vraag, en op die van MichielH (ben ik ook wel nieuwsgierig naar).
https://www.wielerflits.nl/nieuws/nacer-bouhanni-naar-arkea-samsic/
Dan gaat ie toch ook niet mee?

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Ik vind het een beetje ongezellig worden hier. Jammer! Eerst al dat gedoe richting mij (SOA), nu weer mensen die zeiken over spam van WCEendt. Stijgt de hitte naar jullie hoofd?
Laten we het een beetje leuk houden, elkaar van tips en zand voorzien. Daar is dit geloof ik voor bedoeld.

gesink/dekker

'@MichielH
Het gaat erom wie er het kortste staat in het klassement. Er zijn namelijk geen bonisecondes te pakken aan de streep.
Indien iedereen dezelfde tijd heeft gaat het om de laagste som van alle etappe uitslagen bij elkaar opgeteld.

Valvuillerdemoz

Mensen: het gaat hier over de tourpool van Scorito. Al die persoonlijke fitties zijn echt heel vervelend. Bewaar dat toch alsjeblieft voor een ander forum.!

Edit: wat Treenert en Arjenvzob zeggen, dus.
En Laupie...

Laatst gewijzigd
1 2 ... 45 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.