Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 46 ... 175 176
laupie

Ik wil alleen maar liefde

mik-hail-tal

Erger dan een bende vrouwen met zand in hun spleet.

Valvuillerdemoz

'@mik: que??!!

KV

Wat betreft Bouhanni: gaat idd niet mee

Nylz

Wie heeft er een SOA?

Drostje

Vroeg mij eigenlijk af waarom BORA nooit genoemd wordt als kanshebber voor TTT. Stuk voor stuk hardrijders en Bodnar als motor...

danusz1986

Team met Thomas en zonder. Welke pick is het sterkst?

Thomas, Dennis, Kwiatkowski, G. Martin (7 sprinters ipv 8)

Bardet, Nibali, Kwiatkowski, Laporte ( dan 8 sprinters ipv 7)

Bram the Legend

'@kasjaar ik ben inderdaad vol van Bram. Beetje raar dat iemand hier een ander voor dronken werkloze analfabeet mag uit maken en je daar vervolgens niks van mag zeggen.

Shimmy88

WCEendt mag je ook in die whatsapp groep zonder mee te doen aan de betaalde poule? Het wordt me hier wat te ongezellig.

Mardai

Hierbij mijn team:

Thomas
Bernal
Yates
Bardet
Pinot
Quintana
Fuglsang
Mas
Porte
Ala
Valverde
Van Aert
Woods
Sagan
Groenewegen
Viviani
Ewan
Matthews
Trentin
Kristoff

Svp niet allemaal kopiëren!!! Heb echt mijn best gedaan dit jaar!

ploep

Het budget geeft imo ruimschoots de mogelijkheid om Thomas + Groenewegen + Sagan + Viviani mee te nemen. Die sprinters kun je maar beter hebben en de kans dat je de punten van Thomas niet compenseert met een Thomas>Bardet + Dennis>Mas (ik noem maar een zijstraat) is zeker aanwezig..

arjenzvob

'@Mardai: Ik heb precies hetzelfde team! O nee.... Maar je hebt goed je best gedaan zie ik. Het zijn 20 renners die allemaal punten kunnen scoren. Succes! Enne.... Wat was precies de reden dat je je team met ons deelt?

Treenert

'@Mardai; én, had je nog geld over ;) ?

Laatst gewijzigd
Pimski

Zouden jullie eerder kiezen voor Nibali of voor Mas gezien de punten die zij kunnen pakken? Ik heb het budget nog voor beiden maar ik twijfel. Of toch Valverde die ik eigenlijk nog helemaal niet had opgeschreven..

RemcovanderMaas

Pimski, ik durf ze alledrie niet mee te nemen.
Mij te onvoorspelbaar

Twaburov

Groene trui staat op unibet

Mardai

Het budget was vrij krapjes! Maar net te doen. Ik deel mijn team omdat ik jullie wil laten meegenieten van mijn team!

Zelf doe ik een poule met 15 renners en een budget van 40 milj! Stuk spannender en geen geld uit geven aan scorito💪🏼👌🏼

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

'@Remco, Oei ik heb ze alledrie mee.! Ben ik nu te roekeloos, of jij te veel op safe aan het spelen?

Pimski

Hmm dat maakt het niet makkelijker, 3 wel, 3 helemaal niet ;) Het gaat mij vooral om de opinie, van wie wordt meer verwacht, Mas of Nibali? Valverde is wel echt degene die ik dan als laatste zou toevoegen gezien zijn dienende rol dit jaar.. Wie heeft ze nog meer wel/niet?

Valvuillerdemoz

Mas wordt denk ik naar het einde toe steeds sterker. Nibali gaat of voor etappezeges of toch voor het klassement. In beide gevallen haalt ie veel punten binnen. Zeker voor zijn prijs. Valverde heb ik meer voor de tweede week, waarin er veel heuvelige punch-etappes zijn.

RemcovanderMaas

Als ik moet kiezen zou ik Mas pakken.
Nibali gaat wellicht voor etappes / bollen net als een aantal anderen. Wanneer stel je hem dan op?
Valverde moet knechten zegt ie

Valvuillerdemoz

Ja, zegt ie

Rawolf

Ik geloof er niks van dat Valverde gaat knechten maargoed

Valvuillerdemoz

Als ik er eentje moest inleveren zou het Nibali zijn, maar dat durf ik niet meer. Straks rijdt ie nog gewoon podium in dit veld.

Treenert

Dit wordt een interessante Tour. Het wordt het jaar van de onvoorspelbaarheid. Als de grote 'oude' meneren (lees: Valverde, Nibali etc.) naar elkaar kijken (en knipogen) en gas geven gaan de 'broekies' het lastig krijgen. Géén Mas voor mij dit jaar. Laatste (en juist uitgelezen) kans voor deze meneren, knechtenrol my ass!

Laatst gewijzigd
1 2 ... 46 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.