Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 47 ... 175 176
Jeromb

Ik begin toch steeds meer te overwegen om zowel Bernal als Thomas op te stellen omdat ze waarschijnlijk extreem veel teampunten gaan krijgen. Het zijn toch twee van de absolute topfavorieten die dus een hele verzameling teampunten gaan krijgen. Vorig jaar leverde dat echt veel punten op. Wel jammer dat vooral Thomas zo extreem duur is.

Fieldbird

Ik heb geen vertrouwen in Mas, vooral omdat voor DQS de ritten van Ala en de sprinttrein van Viviani belangrijker zijn. Daarnaast heeft hij dit seizoen nog praktisch niks laten zien, en werd te pas en te onpas voorbij gereden door knechten van andere favorieten.

arjenzvob

Voor mensen die het interessant vinden hoe de verschillende wedkantoren erover denken:
https://www.nicerodds.co.uk/

Lassayd

'@Mardai:

Mooi team dat mij doet twijfelen aan mijn eigen team haha.

zomaareens

Valverde kan toch gewoon zelf ook...

Ajvenema

Ik mis een beetje de leuke ‘inside information’ de laatste tijd. Is die er niet, of zijn we gewoon allemaal bang voor de meelezers die dan achteraf even komen vertellen dat ze eindelijk een bekertje hebben?:)

krypton

Grappig bedoeld Mardai? Dan wat mij betreft niet zo geslaagd...

Pimski

Ok dat wordt dus geen Mas gezien de (terechte) reacties hier. Te onvoorspelbaar. Ik zit net als velen nog met één ding, ik wil eigenlijk graag een keuze maken tussen Quintana en Landa, maar wat is nu waar? Gaat Quintana echt laten zien dat hij wel kan vlammen en de Tour winnen nu of gaat Landa de koers kapen? Zou ik Landa niet mogen missen, wat denken jullie?

krypton

'@Pimski
Allebei geen zekerheidjes. Landa heeft een zware Giro in de benen en Quintana rijdt de laatste jaren toch niet zo goed in de Tour met een 12e en 10e plaats in het eindklassement...

Laatst gewijzigd
Shimmy88

Bernal werd vandaag 3e achter martinez en MAL op colombiaans kampioenschap tijdrijden. Te vroeg gepiekt?

arjenzvob

Die Asgreen is me er ook eentje hoor. Steengoed, maar Scorito-wise nog niet rijp gok ik. Teampunten Viv en Ala en Mas wellicht, maar zelf?

Gerardv

'@MarkieMark

Dat was niet vandaag. Het Colombiaans kampioenschap tijdrijden werd al op 1 februari verreden.

WCEendT

'@bavariaan
Toch ben ik hier inmiddels ook al een kleine tien jaar en ik herken hier zeker geen 15 namen van vroeger, eerder 1,5.

Vroeger haalde ik mijn genot uit enorme teksten schrijven vol met no brainers en must haves. Tegenwoordig organiseer ik een poule met 100+ betalende deelnemers waar er elk spambericht weer 2-6 (vandaag zelfs 9 dankzij jullie commotie) bijkomen. Zolang ik elke dag interesse krijg van jullie blijf ik gewoon lekker door spammen (= max. 1 bericht per dag).

Nog wel even iets ander... Ik ben dus niet VVCEendT :)

Oh! Vergeet je niet aan te melden voor de 'FlitsWiel' poule!!!

Thomas

kschiffmacher

Flitswiel! Gratis geld!

Mardai

Waarom niet grappig Krypton? Zo jammer dit

master-pieter

Oke ik heb een hersenspinsel.
Kan het dat bij Ineos de rolverdeling zo onduidelijk is dat niemand weet voor wie ze moeten, willen en gaan werken?
Dan doel ik naast Thomas en Bernal ook op Poels en Kwiatkowski. Kwiat heeft meerdere malen aangegeven ook eens voor de winst te willen gaan in de tour net zoals Poels diep van binnen ook voor het kopmanschap wil gaan.

Mijn punt is vooral. Loont kwiatkowski nemen dan niet vooral met ook de punchetappes..

Pinot Grigio

Wie zien jullie als kanshebbers voor het groen? Enkel Sagan en Matthews lijkt mij..

WCEendT

Hangt enorm van het verloop van de heuvel etappes af.

Pinot Grigio

Volgens de bookies:
Sagan 1.40
Matthews 5.5
Groenewegen 13
Viviani 18
Ewan en Kristoff 26

WCEendT

Gratis geld!

danusz1986

'@pimski

Landa heeft vorig jaar ook de Giro en de Tour gereden. Heeft het goed gedaan dus hij kan het wel.

Jeromb

Het blijft wel zo dat er vorig jaar een extra week tussen de Giro en de Tour zat. In andere jaren bleek het vaak te lastig om ze te combineren. Ik kan me bijvoorbeeld een Quintana herinneren die goed reed in de Giro en het toen dramatisch deed in de Tour.

M@thijs

'@wceend
1 Ik let niet zo op mn spelling in t forum
2 Nee ik ben niet dronken maar mijn diensten wisselen van tijd
3 Het is al 4x eerder door anderen gezegd maar laat het je maar lekker egoistisch aan je reet roesten en blijf gerust spammen.
Zoals ik aangaf kun je ook anders reclame maken ipv gesprakken te derailen door ongewenste spam
4 Wat een lage reactie zo persoonlijk aanvallen, is je ego gekrenkt?
5 Ik snap suwiso niet waarom je nog hier reageert als jij je ge-wel-dige appgroep hebt

master-pieter

'+++ Mathijs

WCEendT

Eey maatje ik denk dat je twee mensen door elkaar aan het halen bent nu. Ik heb je in ieder geval niet aangesproken op je spelling, openbaar dronkenschap of persoonlijkheid.

Aangenaam kennis te maken mijn naam is WCEendT met een W, maar noem me gewoon Thomas :)

1 2 ... 47 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.