Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 48 ... 175 176
Poeksel

Vorig jaar reed Landa geen Giro. In 2017 wel (en een goede Tour), maar toen ging hij in de Giro niet voor het klassement.

kasjaar

'@m@thijs, om 't wat duidelijker te maken, jij doelt op @V V C Eendt ipv @ W C Eendt.
En een klein beetje je spelling controleren mag wel ;)

VVCEendT

Proost! Op jouw baan met wisselende werktijden!

M@thijs

'@WcThomas

Excuses lees nu terug dat het een troll was.
Echter blijft mn eerste punt staan :P

WCEendT

Nee klopt @poeksel, maar hij was wel super in de 3e week toen. In afgelopen giro zou je ook kunnen zeggen dat hij alleen goed in de 3e week en eind 2e week.

Zou mij dus niet verbazen mocht onze Panda gewoon top 5 GC rijden.

Pietje Precies

Landa ging in 2017 wel voor het klassement, maar kwam (net als Thomas en Kelderman) ten val in etappe 9.

Laatst gewijzigd
VVCEendT

Waarom blijven punt 3 en 5 niet staan? Wat doet WCEendT hier nog?

WCEendT

Dat ook nog @PP. Maakt het alleen maar moeilijker...

leonstar

Inzetten op alaphilippe bollentrui is inzet x150. Dat is nog wel een leuk gokje denk ik!

michieldevet

Hoe wordt er hier aangekeken tegen een uitbreiding van de mogelijkheden van een ronde spel.
Ik heb naar aanleiding van een eerdere tour waar na tien etappes mijn halve team in het ziekenhuis lag een keer voorgesteld om met hetzelfde budget tot 25 renners te selecteren. Minimaal 18. Je krijgt dan een extra dimensie ten opzichte van het huidige spel. Meer mogelijkheden.
Wanneer ik nu alle mogelijkheden lees, vrees ik dat veel mensen met dezelfde selecties uit gaan komen.
Mijn voorstel hiervoor bij Scorito is. Of niet gehonoreerd.
Terecht?

MichielH

'@gesink/dekker
Maar in de eerste etappe zijn er wel boni toch? Zowel onderweg als op de finish...

leonstar

Voor etappe 1 sprintje licht omhoog (4%)
Wie verwachten we hier als sterkste?
Ben zelf geneigd gewoon voor groenewegen te gaan echter benieuwd naar jullie meningen?

Kip

Trentin

Shimmy88

Waar vinden jullie x150 inzet voor flipje in de bollentrui?

Poeksel

Geel, niet bollen.

Twaburov

Ja die ene website die werd gegeven klopte niet wat betteft de bollen odds. Dat was een kopie van de gele odds. UB geeft alle beschikbare odds dus kijk daar gewoon.

zomaareens

Zit toch wat over Valverde in hoor.. wat was zijn oorspronkelijke plan? giro? Of zou hij alleen de vuelta rijden?
Tuurlijk megapuntenpakker als ie voor zichzelf kan rijden, met al die klasiekere aankomsten. 3e week zal ie niet ubergoed zijn mee, maar..

Pom titcock

Staat Greg bij iedereen al in z'n team dat ik hem hier zo weinig voorbij zie komen?

jsprunk

Voornaamste twijfelpunt hier is Matthews (heb hem op dit moment niet, maar overweeg hem nog te nemen in plaats van Ewan). Als hij er vol voor gaat, zoals 2 jaar geleden, is dit een prachtige Tour voor hem. Maar dan moet hij wel zijn focus goed krijgen en niet zoals in het interview afgelopen week.

steefje9

Is GVA zo'n zekerheid? Zal ongetwijfeld zijn gang mogen gaan maar zijn voorjaar was niet geweldig en de ritten waar hij kans zou maken acht ik meer renners toch beter als GVA. Of heb ik het mis? Hoe denkt men hier over pasqualon? Voor 750.000 toch een prima sprinter die deze keer geen dupont meehebbben dus altijd zal sprinten??

Jasperdewaal11

GvA heeft gewoon voor de ploeg waarin hij rijdt een goed voorjaar gereden, hier en daar de slag gemist bij sommige koersen maar zakte nergens door het ijs. Die gast klikte ik na Flipje er direct in.

Pasqualon ook check die sprintte al mee toen Dupont wel meedeed laat staan nu hij alleen is + het feit dat hij een heuvel overleefd.

Voor types als Matthews/Valverde wacht ik nog even op de definitieve presentaties en doelstellingen van de ploegen

Laatst gewijzigd
steefje9

Bedankt voor jou onderbouwing @jasperdewaal11. Matthews/Valverde/nibali is idd even afwachten wat de doelstellingen zijn. Stuk voor stuk erg interessant imo

Ludi

GvA is een prima rijder, maar ik weet niet of hij in de vlakke etappe's gaat meesprinten of dat iemand anders van CCC dat gaat doen of misschien helemaal niemand. Verder heeft hij dit jaar weinig tot geen kans op teampunten of een trui voor een aantal dagen. Er zijn andere GvA-type renners die dat wellicht wel hebben en meer kans maken om na etappe 3 in het geel te rijden, naar mijn mening. Of GvA wel of niet mee gaat hangt voor mij vooral af van wat Trentin/Colbrelli/Matthews/Valverde/Van Aert gaan doen in verband met budget en de selectie van mijn andere sprinters.

Pasqualon is een van de weinige sprinters die ik gewoon verwacht om mee te sprinten om voor een 10e plak. Wie zie je dat verder nog meer doen? Bonifazio en Greipel wellicht.

RemcovanderMaas

Gert, Flip en Pasqualon staan er bij mij ook in, vanaf minuut 1 eigenlijk al

Ab Normaal

'@Jasperdewaal11
Dan moet je lang wachten. Movistar laat nooit in zijn kaarten kijken. Kan me niet herinneren dat die ooit eerlijk geweest zijn over hun verwachtingen. Officieel zal Valverde zeggen dat hij gaat knechten voor Quintana en Landa. Mocht ie iets anders van plan zijn zal ie dat echt nergens aangeven. Dat heeft ie nog nooit gedaan.
Je moet zelf inschatten vrees ik wat je er van denkt.

1 2 ... 48 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.