Hoe wordt er hier aangekeken tegen een uitbreiding van de mogelijkheden van een ronde spel.
Ik heb naar aanleiding van een eerdere tour waar na tien etappes mijn halve team in het ziekenhuis lag een keer voorgesteld om met hetzelfde budget tot 25 renners te selecteren. Minimaal 18. Je krijgt dan een extra dimensie ten opzichte van het huidige spel. Meer mogelijkheden.
Wanneer ik nu alle mogelijkheden lees, vrees ik dat veel mensen met dezelfde selecties uit gaan komen.
Mijn voorstel hiervoor bij Scorito is. Of niet gehonoreerd.
Terecht?
Voornaamste twijfelpunt hier is Matthews (heb hem op dit moment niet, maar overweeg hem nog te nemen in plaats van Ewan). Als hij er vol voor gaat, zoals 2 jaar geleden, is dit een prachtige Tour voor hem. Maar dan moet hij wel zijn focus goed krijgen en niet zoals in het interview afgelopen week.
Is GVA zo'n zekerheid? Zal ongetwijfeld zijn gang mogen gaan maar zijn voorjaar was niet geweldig en de ritten waar hij kans zou maken acht ik meer renners toch beter als GVA. Of heb ik het mis? Hoe denkt men hier over pasqualon? Voor 750.000 toch een prima sprinter die deze keer geen dupont meehebbben dus altijd zal sprinten??
GvA heeft gewoon voor de ploeg waarin hij rijdt een goed voorjaar gereden, hier en daar de slag gemist bij sommige koersen maar zakte nergens door het ijs. Die gast klikte ik na Flipje er direct in.
Pasqualon ook check die sprintte al mee toen Dupont wel meedeed laat staan nu hij alleen is + het feit dat hij een heuvel overleefd.
Voor types als Matthews/Valverde wacht ik nog even op de definitieve presentaties en doelstellingen van de ploegen
GvA is een prima rijder, maar ik weet niet of hij in de vlakke etappe's gaat meesprinten of dat iemand anders van CCC dat gaat doen of misschien helemaal niemand. Verder heeft hij dit jaar weinig tot geen kans op teampunten of een trui voor een aantal dagen. Er zijn andere GvA-type renners die dat wellicht wel hebben en meer kans maken om na etappe 3 in het geel te rijden, naar mijn mening. Of GvA wel of niet mee gaat hangt voor mij vooral af van wat Trentin/Colbrelli/Matthews/Valverde/Van Aert gaan doen in verband met budget en de selectie van mijn andere sprinters.
Pasqualon is een van de weinige sprinters die ik gewoon verwacht om mee te sprinten om voor een 10e plak. Wie zie je dat verder nog meer doen? Bonifazio en Greipel wellicht.
'@Jasperdewaal11
Dan moet je lang wachten. Movistar laat nooit in zijn kaarten kijken. Kan me niet herinneren dat die ooit eerlijk geweest zijn over hun verwachtingen. Officieel zal Valverde zeggen dat hij gaat knechten voor Quintana en Landa. Mocht ie iets anders van plan zijn zal ie dat echt nergens aangeven. Dat heeft ie nog nooit gedaan.
Je moet zelf inschatten vrees ik wat je er van denkt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.