Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 49 ... 175 176
canard de toilette

Ha Arjensoa , ik zie dat meer mensen hier deze variant van jouw naam mooier vinden en waarschijnlijk past ie jou ook beter. Kan je het niet even aanpassen in jouw profiel? Hoeven we het ook niet steeds te noemen. Ik denk dat je Kwiat prima kan nemen alleen al om de punten die Ineos al haalt als team . Persoonlijk denk ik zelfs dat hij het geel draagt na etappe 2.

Jasperdewaal11

'@ Ab Yes klopt, maar wanneer heb je Valverde ooit echt zien knechten? ;) of hij moet niet goed in vorm zijn maar tis een winnaar. Daarnaast kan ik eventueel een plekje voor hem vrijmaken als ik van andere renners wel meer zekerheid heb over het doel. Kwestie van wegstrepen ;)

kevinraar

heb nog 2 plekken over welke 2 van deze 3 zouden jullie doen porte pinot en fuglsang

Jasperdewaal11

Ha Kevin is er weer!

laupie

Denk je dat Porte gaat vallen Kevin?

kevinraar

geen idee denk dat ik fuglsang wel houd hij rijd dit jaar van de 3 het best andere echt geen idee wie ik zou moeten kiezen

Poeksel

Niemand neemt Porte omdat iedereen denkt dat ie gaat vallen, Kevin. Als ie toevallig overeind blijft en je 'm wel neemt ben je spekkoper!

Ludi

Best knap dat Porte met zijn instelling, positie waar hij normaal finisht binnen een groep en rijstijl binnen dit spel toch een High Risk - High Reward keuze is. Wel ieder jaar balen voor hem dat ze nooit etappe 9 uit de tour laten, eigenlijk.

hartstikkebedankt

Kevin, ik zou Meintjes niet nemen dit jaar

Ab Normaal

'@Jasper
Niet vaak. Ik deel ook volledig je mening, wilde alleen zeggen dat je niet moet denken dat hijzelf of Movistar duidelijkheid gaat geven over de echte intentiens.
Die houden altijd een standaard praatje en laten zich nooit in de kaarten kijken.

@Canard
Is dat nu echt nodig? Het kan dat Arjen en jij elkaar niet liggen, geen probleem, maar dan iemands naam verbasteren tot een ziekte of iets erotisch is een beetje kinderachtig niet? En dan helemaal als je er op doorgaat.
Als we nu iedereen in zijn of haar waarde laten en elkaars mening respecteren, ook al staat die haaks op de jouwe, dan blijft het een stuk vriendelijker toch?

Jasperdewaal11

Nee Spanjaarden of Italianen (Nibali) laten zich niet zo snel in de kaarten kijken ;) maar in het verleden behaalde resultante bieden (weleens) garanties voor de toekomst ;)

Marsthinaikos

'@Ab Helemaal mee eens, is echt gewoon triest. Hou respect voor elkaar en laten we onze liefde voor de koers niet bederven door deze onzin.

Ben echt benieuwd naar de plannen van Sunweb. Matthews die niet weet wat te doen, Kelderman die geen kopman wilt zijn. Dan moet SKA het maar doen.

De bergkoning

De ploegen druppelen eindelijk langzaam maar zeker binnen. De puntjes op de i kunnen bijna gezet worden.
Veel mensen(inclusief ik) zullen kristoff in hun team glikt hebben, zeker na het afvallen van gaviria. Nu lees ik alleen dat phillipsen zijn plek overneemt(nog niet officeel bevestigd.

Hier moet zeker over na gedacht worden. Wat gaat scorito voor een prijskaartje hangen aan de jonge sprinter. Ik heb het idee dat jasper phillipsen namelijk nog wel eens een betere topsnelheid heeft in de sprintetappes dan zijn noorse ploeggenoot. Uiteraard mist hij de ervaring, maar afhankelijk van de prijs zeker het overwegen waard. En wat doe je dan met kirstoff?

De bergkoning

Inmiddels is mijn bericht ook bevestigd door wielerflits. Uit de opmerkingen van de ploegleiding maak ik zelfs op dat jasper een enigszins vrije rol krijgt in de sprints. Ik wacht met smart zijn scorito waarde af.

Niko1995

Philipsen gaat inderdaad de Tour rijden. Rijdt wel erg veel zware koersen in zijn 1e profjaar op die leeftijd.

arjenzvob

'@Ab en Zico. Dank. Hij is het niet waard eigenlijk. Mensen trachten dit forum te verzieken. Zonde

TrEb

zit in dubio, Kristoff of Stuijven. Kristoff en het verleden altijd een puntenpakker en Stuijven heeft geen ploegmakker als concurrent. (had dacht ik gelezen dat degenkolb de tour niet rijdt)

pedalengebruiken

'@De bergkoning , zowel Wielerflits als nu.nl berichten dat Phillipsen mag gaan knechten voor Kristoff. Gaat bij mij in ieder geval niet mee.

De bergkoning

Oke, ik wacht zijn prijskaartje nog even af.

Heeft iemand trouwens een vergelijkbare ttt van eerder dat jaar? Hoe groot waren de verschillen?

mschuts

'@TrEb de vraag is natuurlijk wel of Stuyven ook gaat sprinten. Volgens mij gaat Degenkolb niet mee zodat ze zich kunnen focussen op het algemeen klassement.

Ab Normaal

'@Smartijn
Dat klopt helemaal. Maar het zou ook kunnen zijn dat ze Degenkolb thuislaten omdat die sowieso niet knecht voor Porte waar Stuyven dat wel doet en dan, als ie zijn werk gedaan heeft, gewoon mee mag sprinten.
Dan win je als ploeg 1 knecht.
Is dat het geval dan vind ik Stuyven interessant omdat ie ijzersterk is. Hij zal zeker niet sprinten voor de overwinning, maar als ie er iedere sprint, zowel vlak als heuvelop, bijzit en iedere keer 10e wordt. Vind ik het nog steeds interessant.

Threeohthree

Hoop dat het persbericht dan duidelijkheid biedt in ieder geval.

Met Valverde kan het overigens natuurlijk gewoon prima zo zijn dat hij wel gaan knechten (zoals vorig jaar en in 2016), dan zal hij onderweg prima een paar leuke uitslagen rijden maar voor 2.5 mil? Als ik zo even vlug naar zijn etappe uitslagen kijk was enkel 2015 het echt waard qua punten denk ik.

En Nibali gaf in 2016 (na de gewonnen giro) gewoon aan te knechten voor Aru en heeft dat ook gewoon gedaan. Dus ook dat moet ik nog maar zien. Al is het natuurlijk wel interessant dat het al van een etappe zegen en wat bollen naar ik weet het nog niet is gegaan.

Dit loopt spaak

'@ De Bergkoning 750K maar ... waar had je gelezen dat hij een vrije rol krijgt?

Treenert

Philipsen wordt 750K

canard de toilette

'@Ab Arjen is mijn moat. Maar zal het in het vervolg over wielrennen hebben.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 49 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.