Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 50 ... 175 176
Pom titcock

Hoe sterk gaat mijn vriend dan martin zijn op de echte flinke heuvels? Top? 3?5?10? of wordt het niks met die man?

De bergkoning

'@dit loopt spaak

Ik interpreteerde dit uit het wielflits bericht, echter had ik dit niet heel zorgvuldig gelezen, was dan ook pas net wakker(gister laat geworden). Zal wss moeten knechten en vooral moeten leren dit jaar. Maar in potentie kan hij toch een zeer sterke sprint rijden. Voor 750 hou ik hem stiekem toch nog even in overweging.

Poeksel

Inmiddels is meer bekend over de klassementsambities van Nibali. Hij bepaalt dat pas na de mooie meisjes.

Dit loopt spaak

'@De bergkoning Haha okay geen probleem. Ik vroeg het ook meer uit nieuwsgierigheid want die 750K is inderdaad spotgoedkoop. Als ik mij baseer op PCS rijdt hij een sterk jaar tot nu toe. Maar goed als hij alleen maar knecht kan je twijfels plaatsen.

HavanaClub

viviani + laporte of ewan + colbrelli.
ik weet het, een vergelijkingsvraag, maar wel met eigen overwegingen hieronder.

viviani intrinsiek de rapste bij vlakke aankomst. (heb groenewegen ook)
laporte sprint altijd mee voor top 5-10.
ewan sprint altijd mee voor plek 1-5 ook bij wat zwaardere aankomst.
colbrelli twijfel of hij altijd meesprint, echter ook inzetbaar in heuvel etappes
maar voor heuvel heb ik ook al flip, sagan, gva, trentin, stuyven (kortom, colbrelli niet perse nodig).

en nu heb ik EBH voor het eerst in jaren niet... dat doet toch ook ergens pijn.

beniewd wat jullie hiervan denken?

SvenVDB

Gaat Theuns ook niet mee bij trek? die kan natuurlijk ook meesprinten..

Pom titcock

Een Tour zonder EBH in je team, is geen Tour

MZ

'@ Mardai , mooi team maar zoals iedereen hier zegt vindt ook ik het erg lastig dit jaar vooral met de klaasements mannen. Volg jullie al een tijdje met zn allen en dacht laat mn team ook eens zien en ben benieuwd naar jullie bevindingen. Ik heb nog wel 250k over met dit team.

bardet
kruiswijk
landa
pinot
martin
buchmann
bernal
barguil
ciccone
gaudu
latour
allaphillippe
avermaet
teuns
groenewegen
sagan
viviani
ewan
matthews
kristoff

zoals ik er nu over denk heb ik ongeveer van alles wat in mn team die veel punten kunnen pakken.
vanaf de 6e zullen we zien of iedereen de goede keuzes heeft gemaakt, ben benieuwd!

Ajvenema

'@MZ, ik zou zeggen doe er minstens een sprintertje bij, en dan ipv wat uit vorm zijnde jongens als Latour en Barguil, of mannen met een giro in de benen zoals Landa en Ciccone, maar wie weet zit ik er wel helemaal naast:) Latour heeft zelf alvast twijfels.

toerist

'@mz, toch best veel knechten van kopmannen die ik niet onmiddellijk veel zie scoren onderweg (Gaudu voor Pinot; Ciccone voor Porte en Latour (nog onzeker) voor Bardet).

Poeksel

Ja, Latour rijdt misschien niet eens, maar hoezo is Barguil uit vorm? Of is alles slechter dan de Tour 2017 uit vorm voor hem?

Laatst gewijzigd
Pom titcock

'@MZ je weet dat je 9 sprinters op mag stellen he?

Dit loopt spaak

'@MZ Ik sluit me aan bij Ajvenema, verder een mooi team.
Het blijft toch allemaal 1 grote gok... 1 valpartij op het verkeerde moment en je kan een groot deel van je team kwijtraken.

Treenert

'@MZ: het geposte team van Mardai gaat richting de 70 mln. of zo dus laat je niet gek maken.
Latour zou ik sowieso thuislaten, die is niet in vorm en voelt zich kl.ten.

Laatst gewijzigd
toerist

Barguil is een enigma, veel middelmatige tot slechte prestaties, afgewisseld met enkele topresultaten. Remember Vuelta 2013 en Tour 2017. Die jongen zou als kopman en 27 zijnde, moeten knallen. Het kan uiteraard zo mar gebeuren, maar ik twijfel er aan.

TrEb

'@MZ Latour en Cicone zou ik niet doen, en welke Martin heb je in je team? Tony of Guillaume?

Laatst gewijzigd
Stuff

'@TrEb

Ik gok beide niet, maar Dan Martin wel.

toerist

Vooral over Uran breek ik mijn hoofd. Kan zo maar het podium oprijden, maar ook als een natte spons fietsen en in het beste geval een Zubeldia'tje doen, dus 10e plaats en geen enkel noemenswaardig dagresultaat. Of in het geheel niks klaarspelen.

TrEb

'@toerist, datzelfde heb ik bij Porte. kan zomaar podium rijden en aan de andere kant door een ongelukje moet hij afstappen...

rosencrantz

Voor Stuyven heb ik de podcast van Sporza hier nog niet zien voorbijkomen: https://soundcloud.com/sporza-661716440/jasper-stuyven-in-sporza-koers-je-hoeft-niet-de-grootste-macho-te-zijn-om-de-beste-renner-te-zijn

Ik begrijp hieruit dat zijn focus niet op de sprints ligt, maar dat hij er zijn ritten gaat uitpikken.

MZ

'@ treb en stuff Dan martin indd verwacht veel van hem.
Voor de rest heb ik zowiezo geen lekker gevoel bij de klassements mannen, de rede dat ik landa heb gekozen is omdat hij in de giro gewoon goed was, en in 2017 reed hij ook giro(17e) en tour(4e) dus verwacht dat hij dat nu weer gaat doen.

nu cicone en latour eruit gegooid en gewisseld voor pasqualon en schachmann.

moet goed komen nu!

04398

Langeveld noemt in een interview TJ als mede kopman, dat zou wat zijn zeg TJ in het geel op de Champs-Élysées.

Lassayd

Langeveld zei ook dat hij recent weer vader was geworden dus waarschijnlijk denkt hij niet nuchter door slaaptekort ;)

gesink/dekker

'@MichielH
In de eerste etappe zijn er zowel bonisecondes aan de meet als onderweg. In de ploegentijdrit niet. Is het nu helder?

d00pzor

'@04398 bronnetje sil te plait!

1 2 ... 50 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.