Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 52 ... 175 176
04398

Zodra je iets veracht van TJ dan wordt het juist niks met hem.
Theoretisch gezien heeft hij alles om een goed klassement te rijden behalve dan dat hij niet echt goed kan om gaan met de druk die daarbij komt kijken en hij nogal bang is om ziek te raken. Maar met darkhorse TJ weet je het maar nooit en de stagiair maakt altijd een leuk prijsje op voor TJ waarbij je hem toch opeens gaat overwegen.

laupie

ahh we zijn weer bij de TJ paradox

Cerebral36

TJ gaat gewoon mee :) MTS is beetje mijn pijnpunt nu. Zit met 0 MTS nu aangezien ik die Yates voor geen meter vertrouw, Maar op zich is het toch best een sterk team zo....

Rawolf

Ik zit een beetje te twijfelen tussen de 3.5 mil mannen, Quintana, Bardet, Yates en Mas.

IK heb nu plek voor 2 stuks, vooralsnog heb ik Bardet in Mas erin gezet omdat Bardet altijd constant is en goed gaat rijden in de bergetappes maar hij heeft wel een waardeloos ttt team en tijdrit. Aanvallend ingesteld, finisht vaak voorin groep der klassementsmannen.

Mas omdat hij een goed TTT team heeft en als hij goed gaat rijden is hij denk ik onmisbaar. Kan je ook vaak opstellen voor teampunten, ook aanvallend ingesteld.

Wat denken jullie?

dwightsel

Ik denk persoonlijk geen enkel van de bovengenoemde renners.

Cerebral36

'@Random Ik heb momenteel geen een 3.5 mil AK renner. Enige die ik overweeg is A. Yates. Quintana vind ik blegh, Bardet weinig vertrouwen in, Mas was gewoon bar slecht (maar kan nog komen).

Dit loopt spaak

'@Random goede argumenten ik heb momenteel net als Cerebral 0 MTS renners, ook omdat ik ze niet kan peilen, mijn gevoel is niet lekker mbt MTS momenteel. Zelfde geldt voor AG2R, ook 0 renners.

Het blijft dom gokken, uiteindelijk ga je hoe dan ook etappes krijgen waarin je spijt krijgt dat je renner X toch niet hebt genomen. Zoveel factoren die van invloed zijn...

KV

'@ Cerebral: zal denk ik een gelijkaardig team als jij hebben, want (voorlopig) ook geen 3.5milj man omwille van dezelfde redenen en ook geen MTS nu (gisteren nog Trentin vervangen). Yates is ook wel de enige die ik nog overweeg, maar als het opnieuw warm wordt in juli zal het weer lastig worden voor hem (was dat niet zijn excuus voor zijn falen vorig jaar? :-p)

Rawolf

Ik zou ook de combi Thomas plus een anderhalf miljoen renner kunnen maken in plaats van die namen

KV

MTS lijkt toch wel een deftig TTT team te hebben. Zullen ook wel voor het podium meedoen denk ik.

zomaareens

Trentin gaat gewoon sprints rijden hoor, maak ik op uit de teamwebsite. Of zijn er mensen die het anders interpreteren?

Cerebral36

Na het debacle Cort bij MTS vertrouw ik hun sprinters 0.0 :) Met name door Thomas en de 4 topsprinters mee wordt het heel moeilijk een 3.5 in te passen. Moet zeggen dat de ITT en TTT van Yates wel echt beter zijn dan een Pinot. Enige wat ik overweeg is Kruijswijk of Pinot te upgraden. Dan eerder Pinot want goede ITT en TTT geldt ook voor Kruisy natuurlijk.

Dit loopt spaak

'@zomaareens Zoals ik het lees staat alles in het teken van het ondersteunen van Adam Yates en is de rest bijzaak.

Casey

“Simon zal zich als luxeknecht opofferen voor Adam, terwijl Matteo en Daryl ook de kans krijgen om een rit te winnen.”

Word er niet heel enthousiast van wat betreft Trentin.

Jasperdewaal11

Trentin sprint gewoon mee

Cerebral36

'@Jasper En wie heeft jou die 100% zekerheid gegeven dan? Ik betwijfel het namelijk ten zeerste.

Pom titcock

Deze trent slaat wel in, trentin out

TrEb

Trentin zal best eens meesprinten maar zeker niet elke massasprint. Adam Yates is prioriteit.

Pom titcock

Dan hebben we nog onze vriend Dennis, gaat die meekunnen met de besten in de bergen? Zeer interessant voor 1 millie met zijn capaciteiten. Heeft in zwitserland laten zien goed te kunnen klimmen door bijvoorbeeld een Mas of Aru te kloppen in berg etappes..

Imbatido

Het zinnetje "... will guide Yates through the flat stages [...],whilst puncheurs Daryl Impey and Matteo Trentin will prove crucial in hectic finishes." maakt me niet heel enthousiast over Trentin. Bij Scorito hecht ik vooral waarde aan de intentie van sprinters om elke keer mee te doen, al is het om plek 10 (type Dupont vorig jaar). Sprinters die de helft van de tijd niet meedoen hoef ik niet. Trentin voor 2,5 miljoen is dan een behoorlijk risico.

KV

Topic Dennis = Topic TJ

Gerardv

Ik denk dat Trentin in bepaalde etappes de kans krijgt voor een eigen resultaat, en verder vooral moet knechten voor Yates. Ik kan me paar jaar geleden nog herinneren dat dit ook het geval was met Matthews. En Ewan werd zelfs thuis gelaten. Trentin gaat een vlakke sprint niet winnen, en zal ook niet voor de groene trui strijden.

Ajvenema

Maar ook:

'“Matteo joined the team to win stages at Grand Tours. He is a very versatile character - in mountains, team time trial, and sprints - and he will certainly be getting his chances during the Tour.

Dit loopt spaak

Hoe zit het met een Asgreen, zal die voor dagsuccesjes mogen gaan? Of is dat uitsluitend weggelegd voor Flip?
Ik twijfel namelijk tussen een Philipsen als ondersteuning voor Kristoff of een Asgreen die al dan niet voor een dagsucces kan gaan.

steefje9

Komt Laporte eigelijk een beetje fatsoenlijk een heuvel over?

1 2 ... 52 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.