Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 54 ... 175 176
Ludi

'@Gerardv: die laatste paar honderd meter 4% plus dat alle truien nog te winnen zijn kan zomaar zorgen voor een verrassende winnaar. Een "type Gilbert" (die rijdt niet, weet ik) zie ik daar best iets proberen.

Dit loopt spaak

'@Cerebral ik heb Pasqualon voor 750K , Die stagiaire zou eens gebruik gaan maken van 1.25 mil / 1.75mil / 2.25 mil etc dit is een drama zo. Ik blijf niet graag met geld over haha

Klassementsrenner 6 € 18.000.000
Klimmer 2 € 7.000.000
Tijdrijder 1 € 1.000.000
Aanvaller 3 € 5.500.000
Sprinter 7 € 20.750.000
Knecht 0 € 0
Totaal 19 € 52.250.000

Cerebral36

'@Spaak 1.25 en 1.75 zou er zeker bij moeten zitten. Ik hou nu steeds 250k over :) Lijkt me prima verdeling. En Pas neem ik ook zeker mee voor 750k. Ik heb nu zelf Teuns als 750k toevoeging maar als vanavond bekend wordt dat Schach mee gaat kan alles weer op de schop en dan kom ik dus net 250k tekort haha :)

Simonhout

Wat denken jullie van Trentin? Sprint hij op het vlakke mee voor een mogelijke podiumplek? of gaat hij alleen voor de wat lastige/heuvelachtige aankomsten?

Poeksel

Katusha is ook een lastige: nemen maar liefst drie sprinters mee. Haller was top 10 in twee sprintklassiekers (en 17e in MSR), maar de Giro viel tegen. Debusschere sprint vaker dan Zabel, maar geen podium dit jaar, de laatste heeft wel een sprint gewonnen. Ze hebben ook nog Würtz Schmidt met een redelijke sprint en Politt kan ook aardig aankomen.

Voordeel is wel dat ze niet echt rekening hoeven te houden met een kopman.

@Simonhout: lees even terug, is uitgebreid behandeld.

Laatst gewijzigd
Dit loopt spaak

'@Simon, lees ff 2 pagina's terug is uitgebreid besproken ;)

@Cerebral haha ik heb Teuns heel lang gehad , eigenlijk van meet af aan. Echter toch omgegooid en Schachmann er alvast ingezet. Van Bahrein heb ik nu Dennis, dus Teuns erbij zou naar mijn idee wat overkill zijn.

Ik ben tevreden over mijn verdeling, maar inderdaad als er nu definitief bekend wordt dat bijv. Schachmann niet meegaat kan alles weer op de schop haha
Leuk tijdverdrijf !

Cerebral36

Haha we doen het gewoon zelf doordat Scorito het zo absurd snel open gooit. Eigenlijk best frustrerend want zeer leuke teams kunnen opeens vervelend worden door wijzigingen e.d. Schach is voor mij de meest belangrijke factor nu, want gaat hij mee MOET ik hem meenemen. Dan wil ik inderdaad Teuns weg, maar ja Teuns is 750k, heb 500k over....je voelt hem al :)

Simonhout

O oke, thx

Hoekie13

'@Poeksel, ik vind Katusha ook lastig, maar ik geef Debusschere iets meer kans t.o.v. Zabel op basis van de meest recente uitslagen. Hij heeft in de ZLM nog een paar keer aardig meegedaan, waar Zabel na Yorkshire niks meer heeft laten zien. Allebei trouwens sprinters voor plek 10, en daarom jammer dat ze 1 miljoen kosten.

Jeffrey81

Kan iemand mij uitleggen waarom Schachmann wordt gezien als de heilige graal? Tuurlijk, hartstikke mooie renner, maar waarschijnlijk gewoon ondergeschikt aan de belangen van Sagan en Buchmann?

Hoekie13

Ik verwacht Schachmann wel in een vergelijkbare rol als Alaphilippe vorig jaar, dus veel in de aanval voor etappes en de bolletjestrui. Daarmee valt hij precies tussen de etappes van Sagan en Buchmann in. Ik betwijfel of Buchmann al de status heeft dat hij Schachmann (die toch een geweldig
voorjaar heeft gehad) mag opeisen als knecht, al verwacht ik dit jaar zijn definitieve doorbraak in een grote ronde.

Ludi

Ik persoonlijk heb gewoon een zwak voor Schachmann, zoals ik dat ook al jaren voor Sagan, Dan Martin, Pinot en Alaphilippe heb. Ik juich liever voor iemand die me aanspreekt en waar ik ook nog iets van verwacht dan voor iemand die altijd als laatste in een groepje aankomt maar misschien wel net iets hoger eindigt in het algemeen klassement.

barceman

Wat verwachten jullie van Bonifazio? Vond hem zelf erg goed vorig jaar tijdens de Giro met 4x top 4. Denk erover na om hem i.p.v. Matthews op te stellen, want verwacht dat ze in de pure vlakke etappes ongeveer evenveel punten pakken en ik iemand neem van 750.000 of 1 miljoen in de 'Matthews' etappes.

Rawolf

Matthews zal wel niet gaan sprinten op het vlakke met Bol erbij

Yskoud

Matthews geen 3 miljoen meer waard lijkt me nu.

jsprunk

Volgens de ploeg rijdt Bol gewoon als ondersteuning van Matthews.
Matthews opknippen in twee renners klinkt leuk, maar die plekjes heb ik niet over :)

Ludi

Volgens de berichten is Matthews gewoon de sprinter en gaat Bol ervaring op doen

Jasperdewaal11

"We hebben Matthews voor de sprintetappes" nou dan weet je genoeg

Imbatido

'@barceman: Om eerlijk te zijn betwijfel ik of Bonifazio wel eens meegaat. Het is nou niet dat hij dit jaar veel indruk heeft gemaakt. Ik denk dat Direct Energie dan eerder voor Fransen kiest. Boudat voor de sprintjes, Calmejane voor de heuvels, Niki, Rein, en dan nog wat aanvallers.

ditisdavid

Daarbij heeft Bol in de ZLM Tour ook al leadout lopen spelen (voor Walscheid). En Matthews staat het hoogst in de pikorde van deze drie.

Cerebral36

Het is vrij duidelijk dat je altijd of een Ewan, Thomas, Yates, Matthews moet laten schieten omdat allemaal niet lukt. De grote vraag is dan wie doet het meeste pijn om niet te hebben. Dat vind ik momenteel een erg moeilijk vraagstuk. Ik mis zelf momenteel Yates en Matthews. Maar dan wel de top 4 sprinters + Kristoff o.a. en Thomas mee.

zomaareens

Zit met smart te wachten op DD en Movistar verhalen. Mn de eerste aanwezigheid van Cav heeft enorm invloed op mn teampie. En valverde jongens.. is toch een must have of niet dan? Of houdt knechten ook in dat ie moet wachten op planche als quintana het niet bij kan houden?

Rawolf

Matthews is wel een teamplayer, normaal als hij niet 100 procent is probeert hij het toch en nu zal hij tegen Bol zeggen ga jij je kans maareens. Voor mij geen voordeel

RemcovanderMaas

'@Cerebral, denk dat wij een redelijk vergelijkbaar team hebben staan :-)

Jasperdewaal11

Mannen laat die Spanjaarden je niet misleiden. Noch een Quintana, Landa of Valverde wacht op elkaar bij de eerste bergrit. Het is gewoon survival of the fittest in die ploeg, wie er het hoogste staat eist het kopmanschap op.

Kijk naar de Giro daar heeft Landa op een gegeven moment ook gewerkt voor Carapaz en ging er pas vandoor toen Carapaz alleen maar hoefde te volgen.

1 v/d 3 wil ik mee en dat word of Valverde of Landa

1 2 ... 54 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.