'@ Spaak Ik vind persoonlijk dat de klad er inzit bij onze Colombiaan. Laatste 2 jaar in de Tour teleurstellend. Tuurlijk zal hij wellicht in 1 bergetappe shinen maar dat is mijn inziens niet genoeg. Daarnaast viel hij ook in de Dauphine tegen.
Ik vond Landa tegen eind Giro sterk en heeft rust genomen dus heeft wellicht de batterij weer opgeladen (ook al blijft dit gissen).
Dus dat is mijn onderbouwing en hij heeft de slechtste tijdrit van de 3. Of zie jij dit alles anders ?
ik klik Mas er altijd direct in, El Pistolero vindt hem een talent, dus wie ben ik.
Mas, de Carapaz van deze tour? Hij rijdt voor een goede ploeg.
Schachmann is ook, klik. April en mei goed bezig geweest.
Fijne renner om naar te kijken, helemaal mee eens, kan ook wel wat.
Hagen is idd zo'n renner, als Schachmann niet mee gaat kan hij mee 1 op 1.
'@Jasper nee ben het in grote lijnen met je eens, is prima onderbouwt :) Echter heb ik Quintana er vooralsnog "wel" in staan ;) Juist omdat iedereen het zo beargumenteerd, mocht hij dan alsnog gaan shinen of de tour van zijn leven rijden heb ik een mooie bak punten. Risicootje ik weet het , maar goed zonder geluk vaart niemand wel.
Hm maar Thomas heeft 1 Tour een keer een topniveau gehaald en Groenewegen sprint het hele jaar al iedereen eruit.. winst etappe 1, top 3 etappe 2... dat is niet zo'n onrealistisch scenario... en als dat eenmaal gebeurd is, pakt ie er vast nog twee etappes bij. Ik heb groenewegen ook even uit mn team gehad, maar gelukkig zit ie er weer in.
Thomas zou ik op zich nog wel willen maar niet voor 6m. Zoveel scenario's mogelijk waarin hij dat niet waard gaat zijn... en het gaat ook teveel ten koste van de rest van mn team om hem erin te drukken.
Om sprints te winnen moet je natuurlijk wel nog mee doen. Etappe 1, 3 en 4 zijn niet biljartlaken. Groenewegen kan ook zomaar na etappe 6 al uit koers worden gehaald omdat hij buiten tijd valt en daarmee 0 etappezegens hebben. Het is koffiedik kijken natuurlijk. Uiteindelijk komt ie er vast wel weer in, maar misschien ook niet. Ik heb momenteel 12 renners die zeker mee gaan, de rest komt nog wel, maar zijn afhankelijk van de laatste teams en meer informatie.
'@KJ, je doet alsof Groenewegen totaal niet kan klimmen - hij heeft de tour al 2x uitgereden (en won een keer laatste etappe) en vorig jaar gaf ie op omdat hij hard gevallen was. Ik denk dat als een sprinter in vorm is, hij veel aan kan, dus ook een iets oplopende aankomst of wat heuveltjes. Natuurlijk is er kans op 0 zeges (dat geldt voor elke renner), maar ook op 7 (dat geldt niet voor elke renner)
'@ajvenema Ik heb Thomas, Buchmann en Konrad en heb nog 750k over.
Hoe denkt het forum over Meintjes? Guillaume Martin zal maximaal 18de worden, komt op alles tekort en is Scoritowise zonder kans op wit een nutteloze investering.
En wie lijkt beter, Thomas De Gendt, Serge Pauwels of Thomas Backaert (optie voor eerste bollentrui).
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.