'@Frenk
Schachmann iets voor jou? Anders Wout van Aart?
Ik heb zelf Meintjes opgeschreven voor top10, mogelijk top5. G.Martin zal in zijn zog ook best kunnen verrassen.
Ik heb zelf Nicholas Roche op de korrel voor die eerste bergtrui, maar aan de Gendt kun je je ook geen buil vallen.
'@ajvenema, beetje sprintheavy wel, 23.25k en AK = 22,5.
@Kj, die twijfels die jij hebt bij Greenways heb ik ook wel. De kans dat hij 2 a 3 sprints mist, is zeker aanwezig. Hoe dan ook gaat hij hoogstwaarschijnlijk veel punten binnenhalen. Hij is de beste sprinter, dat vind iedereen wel, etappe 1 is ideaal voor hem, hij kan dan gelijk in de flow raken. Etappe 2 is een bonus voor hem. Het scenario dat jij schetst kan iedereen overkomen (zoiets is bij Thomas trouwens voordehandliggender, daarom neem ik die ook niet mee), Groenewegen maakt hier en daar wel eens een foutje, maar als je echt hoog wil scoren moet je hem waarschijnlijk gewoon in je team hebben.
Mijn grootste twijfels:
R. Dennis: reed prima in Zwitserland, kan tijdrit winnen en in een ontsnapping zitten.
Greg Van Avermaet: mindere vorm, minder goed team als vorig jaar lijkt me.
Barguil: topdagen met enorme dallen ook...
Wat de sprint betreft...
In Zwitserland zat Matthews er toch steeds kortbij..
Wat denken jullie?
Stuyven gaat de tour dus rijden weer een hoofdbreker.
Maar hij kost maar 1 miljoen dat is zijn voordeel met redelijk wat lastige aankomsten zeker de moeite waard.
Ten koste van wva misschien maar of ga ik de mol thuis laten. Zonder de mol kom ik wel zwakker uit bij m klim etappes en wva tja geen idee hoe die t gaat doen kan alle kanten op denk ik. Belangrijk zal zijn wat ik van stuyven mag verwachten weet iemand of we hem in echte sprint etappes mogen verwachten?
@Jasperdewaal ik durf het risico aan met bardet, porte en pinot. Pinot pakt altijd goed punten ook als hij tussen het klassement uitvalt dan gaat hij in de aanval en kan zo een paar ritten winnen op die manier geen risico volgens mij dus.
Porte tja dat is de dood of de gladiolen zal hij eindelijk een keer op zn fiets blijven dan kan hij zo podium rijden en miss zelfs het hoogste treetje of hij scoort zero point.
Bardet doet het altijd goed in de tour en als hij in een groep aankomt gaat ie altijd voor de beste notering. Minder risico als porte e zal zeker punten scoren of hij t waard is die 3.5m moet gaan blijken.
Klopt dat spreekt vooral in het nadeel van een yates, bardet en ik denk ook Thomas. Juist een voordeel voor kruijswijk indd en die zot al in mn team.
Shit nu ga ik wel twijfelen aan yates......
Porte is bij mij ook tegen beter weten in. Had hem bijna elk jaar en viel telkens. Nu kan ik hem niet meer thuis laten hij zal net een keer wel blijven zitten als ik hem om die reden thuis laat.
Wat me wel gerust stemt bij porte is dat ie aangeeft minder druk te voelen en vrijer uit te gaan koersen. Heb t idee dat hij dr dauphine gewoon als oefenrondje heeft gereden zonder zichzelf te willen testen en datzelfde geld ook voor quintana.
Ach het budget is prima. Er zijn zeker 15-20 klassementsmannen om uit te kiezen en je kunt ook niet alle sprinters meenemen. De TTT en je verdeling spreken ook nog een grote rol. Dat mensen veel geld over hebben betekent alleen maar dat je veel te veel vertrouwen hebt in je dark horses. Ik haal liever 500 punten met iemand van 5 miljoen dan 300 punten met iemand van 1 miljoen, maar je hebt er 4 over.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.