Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 56 ... 175 176
Jorik112

Gaan we tijdens etappe 1 nog verrassende sprinters te zijn krijgen met het oog op de startpositie in de ploegentijdrit?

Ajvenema

'@Frenk

Schachmann iets voor jou? Anders Wout van Aart?

Ik heb zelf Meintjes opgeschreven voor top10, mogelijk top5. G.Martin zal in zijn zog ook best kunnen verrassen.

Ik heb zelf Nicholas Roche op de korrel voor die eerste bergtrui, maar aan de Gendt kun je je ook geen buil vallen.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Meintjes opgeschreven voor top 5? Laat je boek maar thuis dan :p

Laatst gewijzigd
Mindless

'@ajvenema, beetje sprintheavy wel, 23.25k en AK = 22,5.

@Kj, die twijfels die jij hebt bij Greenways heb ik ook wel. De kans dat hij 2 a 3 sprints mist, is zeker aanwezig. Hoe dan ook gaat hij hoogstwaarschijnlijk veel punten binnenhalen. Hij is de beste sprinter, dat vind iedereen wel, etappe 1 is ideaal voor hem, hij kan dan gelijk in de flow raken. Etappe 2 is een bonus voor hem. Het scenario dat jij schetst kan iedereen overkomen (zoiets is bij Thomas trouwens voordehandliggender, daarom neem ik die ook niet mee), Groenewegen maakt hier en daar wel eens een foutje, maar als je echt hoog wil scoren moet je hem waarschijnlijk gewoon in je team hebben.

Ajvenema

'@mindless, mijn Colbrelli/Kristoff is jouw Ewan :)

Rawolf

Ik laat Groenewegen én Thomas thuis, bevalt prima.

Resultaat: Goedkoopste 2 renners zijn 1 miljoen en de rest is 1.5mil of hoger. In de breedte ijzersterk :p

Felline is trouwens 500k, altijd verleidelijk voor mij hahah

Laatst gewijzigd
LutsenkoFan

Ik heb vrijwel iedereen behalve Thomas gok dat hij valt namelijk of iets in die richting. Maar heb nog steeds 4,5 miljoen over..
Wat een bizar hoog budget is dit.

Ajvenema

'@lutsenkofan, dat is dus ook mijn dilemma, ik vind niet echt een overtuigende renner om dat extra thomas-geld in te zetten

Rawolf

Eigenlijk moeten ze het budget gewoon aanpassen, 2 van de 5 renners boven de 5 miljoen zijn weggevallen. Dan is het niet gek dat je veelsteveel geld hebt.

Dit loopt spaak

'@Random helemaal mee eens, dat of een aantal renners duurder maken. Anderzijds heb ik mijn team al klaar :)

GlennTour

Mijn grootste twijfels:

R. Dennis: reed prima in Zwitserland, kan tijdrit winnen en in een ontsnapping zitten.

Greg Van Avermaet: mindere vorm, minder goed team als vorig jaar lijkt me.

Barguil: topdagen met enorme dallen ook...

Wat de sprint betreft...
In Zwitserland zat Matthews er toch steeds kortbij..

Wat denken jullie?

Brillenpoetser

Stuyven gaat de tour dus rijden weer een hoofdbreker.
Maar hij kost maar 1 miljoen dat is zijn voordeel met redelijk wat lastige aankomsten zeker de moeite waard.
Ten koste van wva misschien maar of ga ik de mol thuis laten. Zonder de mol kom ik wel zwakker uit bij m klim etappes en wva tja geen idee hoe die t gaat doen kan alle kanten op denk ik. Belangrijk zal zijn wat ik van stuyven mag verwachten weet iemand of we hem in echte sprint etappes mogen verwachten?

@Jasperdewaal ik durf het risico aan met bardet, porte en pinot. Pinot pakt altijd goed punten ook als hij tussen het klassement uitvalt dan gaat hij in de aanval en kan zo een paar ritten winnen op die manier geen risico volgens mij dus.
Porte tja dat is de dood of de gladiolen zal hij eindelijk een keer op zn fiets blijven dan kan hij zo podium rijden en miss zelfs het hoogste treetje of hij scoort zero point.
Bardet doet het altijd goed in de tour en als hij in een groep aankomt gaat ie altijd voor de beste notering. Minder risico als porte e zal zeker punten scoren of hij t waard is die 3.5m moet gaan blijken.

Jasperdewaal11

Tussen neus en lippen door. Het is behoorlijk warm de komende tijd met hitte records die sneuvelen. Lijkt mij toch iets om mee te nemen voor je selectie. Een Kruijswijk bijvb houd van hitte.....

danusz1986

Ik heb oa Thomas, Bernal, Schachmann, Flip, GvA, Groenewegen, Sagan, Viviani, Matthews, Ewan, Kristoff.

Brillenpoetser

Klopt dat spreekt vooral in het nadeel van een yates, bardet en ik denk ook Thomas. Juist een voordeel voor kruijswijk indd en die zot al in mn team.
Shit nu ga ik wel twijfelen aan yates......

Porte is bij mij ook tegen beter weten in. Had hem bijna elk jaar en viel telkens. Nu kan ik hem niet meer thuis laten hij zal net een keer wel blijven zitten als ik hem om die reden thuis laat.
Wat me wel gerust stemt bij porte is dat ie aangeeft minder druk te voelen en vrijer uit te gaan koersen. Heb t idee dat hij dr dauphine gewoon als oefenrondje heeft gereden zonder zichzelf te willen testen en datzelfde geld ook voor quintana.

danusz1986

Is 4 aanvallers teveel van het goede?

nasibal

Mooi hoe toch die Schachmann hier bij iedereen het team ingeluld wordt. FOMO na vorig jaar? Ben heel benieuwd!

BarbaStok

'@brillenpoets: Quintana testte zich wel, maar was niet zo'n ssucces

Gladiool

Ach het budget is prima. Er zijn zeker 15-20 klassementsmannen om uit te kiezen en je kunt ook niet alle sprinters meenemen. De TTT en je verdeling spreken ook nog een grote rol. Dat mensen veel geld over hebben betekent alleen maar dat je veel te veel vertrouwen hebt in je dark horses. Ik haal liever 500 punten met iemand van 5 miljoen dan 300 punten met iemand van 1 miljoen, maar je hebt er 4 over.

zomaareens

Waar heeft Porte dan al die credits aan verdiend? Een team in zijn dienst en duur op scorito? Een goed voorjaar? Goede voortekenen? Of drukt hij bewust zn snor? Ik vond zijn tijdrit in de dauphine niet zo sterk hoor.. of rijdt hij daar bewust met de handrem erop?

Wie heeft hier info over?

Ludi

Zijn "potentiële piek" qua algemeen klassement ligt in principe hoog, maar ik vind zijn floor nogal laag en verwacht resultaat qua punten erg onzeker. Daarbij ook nogal een matig team, naar mijn mening. Weinig mensen waarbij hij truipunten of etappe punten gaat verdienen vermoed ik.

david078

Porte 1 keer een goede ronde gereden ,3 jaar geleden,is voor mij een te groot risico.

Imbatido

Porte heeft vaak genoeg uitgeblonken in Zwitserland en de Dauphiné, en dan werd het niks in de Tour. Nu heeft hij niet uitgeblonken in de Dauphiné, dus misschien wordt het nu wel wat.

Brillenpoetser

Imbatido dat gevoel heb ik dus ook plus wat ik eerder aangaf ik kan hem niet meer thuis laten na z9veel teleurstellingen wat als hij uitblinkt. Ik klik hem er ook vast in voor de tour van 2020.

Tommytom

Ik vraag me af of van avermaet wel de renner van CCC gaat zijn die de meeste punten binnenhaalt..

Ik zie hele interessante alternatieven binnen die ploeg!

1 2 ... 56 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.