Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 59 ... 175 176
Twaburov

'@Billenpoetser: Theuns doet helemaal niet mee

KV

Dat denk ik ook wel. 3de plaats Dauphine (veel) hoger in te schatten dan 3de in Zwitserland, maarja, als Buchmann er op de Mooie Meisjes volledig doorzakt (maar dat doet hij zelden) en Konrad niet, kan het snel omgedraaid worden...

KV

'@ Twaburov: hij zal wel Teuns bedoelen

TrEb

'@cerebral, ook al gekeken bij de Astana boys? Voor 750?

jsprunk

Konrad is zijn geld al waard door Sagan die vanaf etappe 3 in het groen rijdt. Alles wat hij zelf scoort is meegenomen.

Twaburov

6 punten voor een plek in je dagselectie is enorm bagger hoor.

KV

Vind ik ook. En dan zou het sowieso niet zo slim zijn waarschijnlijk om ook Buchmann te hebben.

Dit loopt spaak

'@Cerebral je bevool mij Benoot aan, doe je dat toch :)

Nylz

Cerebral36:

Elie Gesbert.

david078

Test

Dit loopt spaak

Is er al meer bekend over de rolverdeling bij Bahrein?

Zadelpen

Team Zadelpen in gesprek met Tom Dumoulin.....

leonstar

Iedereen gaat er maar vanuitvdat sagan wel even t groen gaat pakken.
Ik denk dat hij aan vooral ewan nog een pittige concurrent gaat hebben.
In mindere mate is mathews ook serieuze kanshebber

WCEendT

Geniet van het weer iedereen!!!

De afgelopen vier grote rondes hebben Jorik112 en ikzelf een betaalde Scorito poule georganiseerd genaamd ‘FlitsWiel’. De Giro d’Italia 2019 was een groot succes met maar liefst 110 betalende deelnemers en dus een prijzenpot van 550,- euro!

Aanstaande Tour de France organiseren wij dan ook voor de vijfde keer de FlitsWiel poule. De inleg is vanaf deze editie 5,50 euro per persoon.

Bij deelname aan de betaalde FlitsWiel poule komt ook (vrijblijvend) de FlitsWiel WhatsApp-groep. Hier praten… en ouwehoeren de FlitsWiel deelnemers over van alles en nog wat, zo nu en dan gaat het zelfs over wielrennen. Kortom zijn wij gewoon een gezellige groep mensen met dezelfde passie, wielrennen!

Indien interesse in de FlitsWiel poule stuur mij vooral een bericht op Wielerflits, dan stuur ik een bericht terug met de benodigde informatie voor deelname.

Jorik & Thomas

leonstar

Weet er iemand hoe bepaald wordt wie geel aan mag trekken na de ttt bij gelijke tijden?
Eerder gefinished etappe 1?
Eerder gefinished in ttt?

Kpenty

Pas op @WcEendt. Onervaren Scorito Forum gebruikers die komen haten. Incoming in 1, 2, 3

Laatst gewijzigd
WCEendT

Hahaah ik hoop dat het meevalt vandaag. Te mooi weer om je druk te maken toch?

henkjmol

'@leonstar, Ewan heeft nog nooit een grote ronde uitgereden, en heeft dit jaar de giro al gereden. (Half)
Denk njet dat hij de groene trui pakt.

Laatst gewijzigd
Flop2004

'@wc eendt

Heb je gisteren een mailtje gestuurd over deelname, nog niks gehoord maar dat komt vast nog toch?

j3rm14h

In hoeverre houden jullie rekening met het team? Bijvoorbeeld een Pasqualon die quasi zeker nooit teampunten gaat scoren maar wel zelf een aantal keer top 10 kan rijden. Hoeveel van zulke renners raden jullie maximaal aan om mee te nemen?

rosencrantz

'@leonstar

In the event of a tie in the general classification, the hundredths of a second recorded by the timekeepers
during the individual time trial stage will be included in the total times in order to decide the overall
winner. If the riders remain tied, then the positions in which they finished each stage will be added up
and, as a last resort, their finishing position on the final stage will be taken into account

Artikel 25 van het reglement
Zoals vaak een combinatie van ritten, waar de eerste waarschijnlijk belangrijker is in dit geval.

Jeffrey81

'@j3: over het algemeen is de verdeling klassement/sprint/tijdrit/overig en de vraag of je in elke etappe 9 renners kunt opstellen die een goede kans op punten hebben veel belangrijker dan speculeren op teampunten. Truipunten ligt al ietsje anders, maar ook daar geldt voor mij dat ik geen renners meeneem die niet ook zelf ergens kunnen scoren.

Jeffrey81

Overigens is Pasqualon een perfect voorbeeld van een renner waar het totaal niet uitmaakt dat hij geen tot amper kans op team/truipunten maakt. Die zal zijn prijs wel waard zijn met zijn sprint-uitslagen. En aangezien hij misschien wel de enige goedkope sprinter is waar dat met redelijke zekerheid over gezegd kan worden, verwacht ik dat dit hele forum hem in het team zal hebben opgenomen.

En voor wie dat niet heeft gedaan...: ik ben benieuwd naar je redenering :-)

j3rm14h

Volledig akkoord Jeffrey, aan de andere kant heb je bijvoorbeeld ook een aanvaller gelijk Calmejane, die je niet gaat opstellen in een vlakke etappe en waarbij het moeilijk te bepalen is in welke rit hij precies zal meedoen voor de overwinning. Voor zo een type lijkt het me misschien wel handig dat hij toch ook ploegmaats heeft die kans maken op ritwinst waardoor ik misschien eerder een type Loetsenko in de plaats van Calmejane zet omdat indien hij niet mee is wel nog altijd kans maakt op teampunten?

Twaburov

De kans op teampunten van Astana is ook niet bijzonder groot toch? Als je verwacht dat Calmejane vaker in de ontsnapping zit dan Lutsenko levert dat veel meer op.

1 2 ... 59 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.