Geniet van het weer iedereen!!!
De afgelopen vier grote rondes hebben Jorik112 en ikzelf een betaalde Scorito poule georganiseerd genaamd ‘FlitsWiel’. De Giro d’Italia 2019 was een groot succes met maar liefst 110 betalende deelnemers en dus een prijzenpot van 550,- euro!
Aanstaande Tour de France organiseren wij dan ook voor de vijfde keer de FlitsWiel poule. De inleg is vanaf deze editie 5,50 euro per persoon.
Bij deelname aan de betaalde FlitsWiel poule komt ook (vrijblijvend) de FlitsWiel WhatsApp-groep. Hier praten… en ouwehoeren de FlitsWiel deelnemers over van alles en nog wat, zo nu en dan gaat het zelfs over wielrennen. Kortom zijn wij gewoon een gezellige groep mensen met dezelfde passie, wielrennen!
Indien interesse in de FlitsWiel poule stuur mij vooral een bericht op Wielerflits, dan stuur ik een bericht terug met de benodigde informatie voor deelname.
Jorik & Thomas
'@leonstar
In the event of a tie in the general classification, the hundredths of a second recorded by the timekeepers
during the individual time trial stage will be included in the total times in order to decide the overall
winner. If the riders remain tied, then the positions in which they finished each stage will be added up
and, as a last resort, their finishing position on the final stage will be taken into account
Artikel 25 van het reglement
Zoals vaak een combinatie van ritten, waar de eerste waarschijnlijk belangrijker is in dit geval.
'@j3: over het algemeen is de verdeling klassement/sprint/tijdrit/overig en de vraag of je in elke etappe 9 renners kunt opstellen die een goede kans op punten hebben veel belangrijker dan speculeren op teampunten. Truipunten ligt al ietsje anders, maar ook daar geldt voor mij dat ik geen renners meeneem die niet ook zelf ergens kunnen scoren.
Overigens is Pasqualon een perfect voorbeeld van een renner waar het totaal niet uitmaakt dat hij geen tot amper kans op team/truipunten maakt. Die zal zijn prijs wel waard zijn met zijn sprint-uitslagen. En aangezien hij misschien wel de enige goedkope sprinter is waar dat met redelijke zekerheid over gezegd kan worden, verwacht ik dat dit hele forum hem in het team zal hebben opgenomen.
En voor wie dat niet heeft gedaan...: ik ben benieuwd naar je redenering :-)
Volledig akkoord Jeffrey, aan de andere kant heb je bijvoorbeeld ook een aanvaller gelijk Calmejane, die je niet gaat opstellen in een vlakke etappe en waarbij het moeilijk te bepalen is in welke rit hij precies zal meedoen voor de overwinning. Voor zo een type lijkt het me misschien wel handig dat hij toch ook ploegmaats heeft die kans maken op ritwinst waardoor ik misschien eerder een type Loetsenko in de plaats van Calmejane zet omdat indien hij niet mee is wel nog altijd kans maakt op teampunten?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.