Klopt... Ik heb zelf even overwogen om het Lotto trio De Gendt, Wellens en Benoot te selecteren. In een vluchtersgroep zal vaak één van de drie wel zitten, en als die wint pakken de andere twee nog 10 teampunten. Maar dat is wel heel erg gokken.
Een Lutsenko...ja, Astana heeft nog meer aanvallers, dus ook dat zou kunnen. Aanvallers zijn zoals je zegt moeilijk te voorspellen. Kan tijdens de ronde behoorlijk frusterend zijn als je steeds mis gokt kan ik je zeggen, haha
Ik zou gewoon het beste team kiezen, zonder omkijken naar bonuspunten. En als dat af is, dan kijk je binnen je team of er iemand is die niks krijgt en niet helemaal zeker is wat die zelf gaat doen + kan je daar dan een vervanger voor vinden die wel voldoet. Is dat niet, dan zo laten.
Verder niet te druk maken over teampunten.
Ben inmiddels ook alweer paar weekjes bezig met het samenstellen van mijn team. Heb Thomas nog geen moment in mijn team gehad omdat ik hem voor 6 miljoen geen zekerheidje voor veel punten vind. Na een team te hebben gemaakt kwam ik erachter dat ik 9 Ak mannen had + TJ. Dus dat vond ik een beetje teveel van t goede. Verder nog 7 sprinters en 3 aanvallers. Nu heb ik er iemand voor het klassement uitgeklikt alleen heb ik nu dus 2,5 miljoen over. Echt geen idee waar ik dit aan moet uitgeven. Zie niet echt een geweldige upgrade of ik moet echt de 6 duurste sprinters meenemen maar dat lijkt me een beetje overkill. Ik kan alleen maar bedenken om up te graden naar Thomas. Ik vraag me eigenlijk af hoe mensen zonder Thomas in hun team het extra budget weten te besteden, want ik kom er niet vanaf.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.