Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 60 ... 175 176
Jeffrey81

Klopt... Ik heb zelf even overwogen om het Lotto trio De Gendt, Wellens en Benoot te selecteren. In een vluchtersgroep zal vaak één van de drie wel zitten, en als die wint pakken de andere twee nog 10 teampunten. Maar dat is wel heel erg gokken.

Een Lutsenko...ja, Astana heeft nog meer aanvallers, dus ook dat zou kunnen. Aanvallers zijn zoals je zegt moeilijk te voorspellen. Kan tijdens de ronde behoorlijk frusterend zijn als je steeds mis gokt kan ik je zeggen, haha

Jeffrey81

Twaburov stelt eigenlijk precies de juiste vraag. Wie verwacht je het vaakst mee in een ontsnapping? Niet zo simpel, maar wel exact wat je je moet afvragen ;)

Zadelpen

Ik zou gewoon het beste team kiezen, zonder omkijken naar bonuspunten. En als dat af is, dan kijk je binnen je team of er iemand is die niks krijgt en niet helemaal zeker is wat die zelf gaat doen + kan je daar dan een vervanger voor vinden die wel voldoet. Is dat niet, dan zo laten.

Verder niet te druk maken over teampunten.

Ludi

Vaakst in een ontsnapping is niet zo boeiend. Vaak in een geslaagde ontsnapping of winnen als de sprinters niet winnen is wat telt

Jeffrey81

Dat is dan ook uiteraard wat ik bedoel....

Al kun je natuurlijk ook nooit winnen als je niet eerst in de ontsnapping zit ;)

Laatst gewijzigd
M@thijs

'@jeffrey ik heb hem wel maar kan me bedenken waardoor je hem niet zou nemen. En dat is omdat je een 2e 750k renner moet kiezen. In dit budget en maar 20 renners doe ik dit liever niet. en doe je dit niet verspil je 250k en moet je hem vergelijken met 1 mil sprinters ala bonofazio ect.

Kris Vroem

Ben inmiddels ook alweer paar weekjes bezig met het samenstellen van mijn team. Heb Thomas nog geen moment in mijn team gehad omdat ik hem voor 6 miljoen geen zekerheidje voor veel punten vind. Na een team te hebben gemaakt kwam ik erachter dat ik 9 Ak mannen had + TJ. Dus dat vond ik een beetje teveel van t goede. Verder nog 7 sprinters en 3 aanvallers. Nu heb ik er iemand voor het klassement uitgeklikt alleen heb ik nu dus 2,5 miljoen over. Echt geen idee waar ik dit aan moet uitgeven. Zie niet echt een geweldige upgrade of ik moet echt de 6 duurste sprinters meenemen maar dat lijkt me een beetje overkill. Ik kan alleen maar bedenken om up te graden naar Thomas. Ik vraag me eigenlijk af hoe mensen zonder Thomas in hun team het extra budget weten te besteden, want ik kom er niet vanaf.

Twaburov

Wat is het probleem met 2 750k renners met dit budget?

Koenniiee

Ik krijg het maar niet voor elkaar om een team samen te stellen waar ik tevreden over ben mét Thomas, Groenewegen, Viviani en Bernal. Maar wie ga ik weg strepen.

Nou, toedels, ik ga naar de Franse kust. Morgen aan het eind van de rit wil ik eruit zijn.

Jeffrey81

Ik snap wat je bedoelt Matthijs, maar er zijn zat interessante opties voor 750k. Het probleem is wellicht eerder dat jij per se je budget wilt opmaken ;)

Kris idem.

Laatst gewijzigd
M@thijs

Ja er zijn interessante opties, maar de 1 mil opties zoals gva,mol soler zijn toch ietwat leuker

j3rm14h

Mol verwacht ik vrij weinig van eerlijk gezegd, Soler zal waarschijnlijk moeten knechten en GVA heeft momenteel een zeer matig seizoen tot hiertoe.

henkjmol

GVA is toch het koopje in de categorie 1 miljoen........

TrEb

Zal GVA voor de bollentrui gaan in de eerste rit bij de muur vsn Geraardsbergen?

jsprunk

Dat is wel zijn doel, ja. Weet alleen niet of ik hem daarom juist wel of niet moet opstellen. Meesprinten op de hellende strook omdat het in België is, zou meer opleveren. Alternatief zou zijn om te gokken op een teamgenoot van de winnaar.

danusz1986

Is Groenewegen, Sagan, Viviani, Ewan, Matthews, Kristoff, Laporte, Pasqualon teveel van het goede??

kevinraar

6 sprinters in te weinig welke sprinter zouden jullie hier nog bij doen
groeneewegen
sagan
ewan
Matthews
kristoff
pasqulion

Jeffrey81

Als je nog 4 miljoen hebt... Viviani.

TrEb

'@ Daan, zou je niet Boasson erbij doen😉

jsprunk

'@Daan: je pakt wel lekker veel punten in de sprintetappes. Ik heb hetzelfde rijtje zonder Ewan, met een extra opvulplek.

danusz1986

EBH knecht niet voor Cavendish? Bergop natuurlijk wel kanshebber. Laporte meer voor de snelle sprint.

danusz1986

Lastig wie je thuis laat. Thomas?? Ewan?? Groenewegen?? Uran?? Het is een vermoeiende puzzel.

TrEb

Ik heb ze alle 4, ' t is wel een leuke puzzel

wielerfan80

Ineens slaat de twijfel toe over de eerste etappe. Ik was er vanuit gegaan dat Viviani of Groenewegen deze zou winnen, maar de laatste halve kilometer heeft een stijgingspercentage van 5%. Die zie ik toch eerder een Ewan of Sagan winnen.

Ab Normaal

'@Wielerfan
Op volle snelheid halen Groenewegen en Viviani dat wel.
TJV heeft die finish uitgebreid verkend en Groenewegen roept hard dat ie geel wil. Zou ie niet doen denk ik als ze denken dat hij het niet aankan.

1 2 ... 60 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.