Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 61 ... 175 176
Dit loopt spaak

Of Matthews bijv.

danusz1986

Kruiswijk, Landa of Uran??

danusz1986

Momenteel heb ik 2 renners van 750k, 2 van 1.000.000, 3 van 1.500.000, 2 van 2.000.000, 3 van 2.500.000, 3 van 3.000.000, 1 van 4.000.000, 1 van 4.500.000, 2 van 5.000.000 en 1 van 6.000.000.

leonstar

'@daan,

Zonder valpartijen verwacht ik van kruiswijk rond 5e plek eindklassement en wat keren een goede daguitslag

Uran En landa zijn wat meer risico maar zouden beide wel podium kunnen rijden.

Zou zelf voor de zekerheid van kruissie kiezen!
Sowiso wat meer ttt en itt punten dan landa in elk geval.

Maar een gok op de beide anderen kan je meer opleveren verwacht ik als ze goed zijn want kruissie wordt ook een stuk meer gekozen verwacht ik

danusz1986

Boasson Hagen en Ewan of Colbrelli en Matthews ? ?

Vlakke sprint is Ewan beter. Matthews kan bergop, maar weer niet meedoen met de snelste sprinters. Maar is dus wel in meer etappes te gebruiken dan Ewan. En rijdt Ewan de tour wel uit.

La Primavera

'@Daan Dijkema
Optie 1. Voornamelijk omdat Colbrelli dit jaar als een natte krant rijdt en vorig jaar in de Tour nou ook geen denderende indruk heeft achtergelaten.

Dit loopt spaak

Daan je geeft zelf alle antwoorden al haha. En als je toch a bit of both wil neem je toch bijv. Laporte voor het vlakke icm Matthews voor de finish bergop?

Dit loopt spaak

Of Laporte met Ewan, kan uiteraard ook, kom je financieel ook mee weg

danusz1986

Ik heb nu ook Matthews (en Ewan) en Philipsen ipv Boasson Hagen en mijn aanvaller gedowngrade naar Bevin (eventueel Teuns).

Dit loopt spaak

Ja die Philipsen blijft ergens een beetje malen, heb 'm er nu niet in en ben tevreden. Heb als aanvaller nu Benoot, dat zou de enige renner zijn die ik nog zou kunnen wisselen. Ik weet alleen niet of Bevin meesprint en of Philipsen binnen de top 20 eindigde als hij lead out voor Kristoff is.

Nylz

Waarom zou Ewan de Tour niet uitrijden?

steefje9

Ik heb nog 750k over en wil miss pasqualon updaten naar Laporte. Verstandig?

user26796

Pasqualon gaat voor de Barbero award hier heb ik door. Als je geen Thomas hebt, kan je pasqualon gewoon niet meenemen, budget technisch. Bij een team met Thomas (als die er überhaupt zijn) kan het wel dat je door geldproblemen moet terugvallen op Pasqualon.

Ajvenema

De enige manier dat Pasqualon voor de Barbero award gaat is als ie in de eerste ritten een flinke val maakt:)

jsprunk

Geen Thomas, wel Pasqualon: het kan! :)

jsprunk

'@Nylz: omdat hij nog nooit een grote ronde heeft uitgereden? En deze Tour 5(?) keer boven de 2000 meter gaat.
Misschien gebeurt het wel, maar het is zeker geen zekerheid. Bij Groenewegen overigens ook niet, wat mij betreft.

Derailleurtje

Ik twijfel welke Ineos-man(nen) ik mee moet nemen naast Bernal, die staat voor mij vast. Thomas laat ik thuis. Argumentaties voor Kwiat, Moscon, Poels of een andere?

Poeksel

'@nylz: Vanwege een val of ziekte. Net als Bernal overigens.

GlennTour

R. Dennis of Greg Van Avermaet??

vevie

Zat ook te kijken naar Dennis voor de tijdrit en maybe een etappe in de vlucht. Zie echter in scorito 4 Tourdeelnames staan, en 3 dnf’jes... Ook in de Giro twee keer niet uitgereden en in de Vuelta 1 keer. Niet echt een betrouwbare finisher, meneer Dennis.

LeighScorito

Laatste keuzemoment;

Uran en Konrad

Of

Buchmann en Woods

jsprunk

'@Glenn: wie wordt je TT-kopman zonder Dennis? Ik denk dat Greg meer punten oplevert, maar als je verder geen goede TT-kopman hebt en wel goede heuvelmannen, kan Dennis toch beter zijn voor je team.

jsprunk

De spirit van Greg is overigens niet optimaal:

'Men komt altijd weer bij mij terecht, dat is zo. En nee, dat is niet goed. In het voorjaar heb ik daar geen probleem mee. Dan neem ik met plezier mijn verantwoordelijkheid en heb ik dat ook nodig. Maar om de ploeg een heel jaar te trekken… Neem de Ronde van Zwitserland vorige week. Of de Tour straks. Het zou veel leuker zijn mocht ik iemand naast mij hebben die ook resultaten kan rijden.'

Ab Normaal

En die hebben ze: Bevin. Maar moet ie wel mogen en niet enkel in dienst moeten rijden van Koning Greg.

Nylz

Tja, het is van niemand zeker dat ie de Tour uitrijdt. In het verleden behaalde ‘resultaten’ bieden geen garantie voor de toekomst.
Hij heeft idd niet eerder een grote ronde uitgereden, maar de Vuelta was z’n eerste grote ronde en die andere 3 keren ging het om de Giro, waar veel sprinters er standaard de brui aan geven als de sprintetappes ‘op’ zijn.
Denk je niet dat ie z’n eerste Tour wil uitrijden, sterker nog, wil proberen te winnen op de Champs-Elysees?

1 2 ... 61 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.