'@daan,
Zonder valpartijen verwacht ik van kruiswijk rond 5e plek eindklassement en wat keren een goede daguitslag
Uran En landa zijn wat meer risico maar zouden beide wel podium kunnen rijden.
Zou zelf voor de zekerheid van kruissie kiezen!
Sowiso wat meer ttt en itt punten dan landa in elk geval.
Maar een gok op de beide anderen kan je meer opleveren verwacht ik als ze goed zijn want kruissie wordt ook een stuk meer gekozen verwacht ik
Ja die Philipsen blijft ergens een beetje malen, heb 'm er nu niet in en ben tevreden. Heb als aanvaller nu Benoot, dat zou de enige renner zijn die ik nog zou kunnen wisselen. Ik weet alleen niet of Bevin meesprint en of Philipsen binnen de top 20 eindigde als hij lead out voor Kristoff is.
De spirit van Greg is overigens niet optimaal:
'Men komt altijd weer bij mij terecht, dat is zo. En nee, dat is niet goed. In het voorjaar heb ik daar geen probleem mee. Dan neem ik met plezier mijn verantwoordelijkheid en heb ik dat ook nodig. Maar om de ploeg een heel jaar te trekken… Neem de Ronde van Zwitserland vorige week. Of de Tour straks. Het zou veel leuker zijn mocht ik iemand naast mij hebben die ook resultaten kan rijden.'
Tja, het is van niemand zeker dat ie de Tour uitrijdt. In het verleden behaalde ‘resultaten’ bieden geen garantie voor de toekomst.
Hij heeft idd niet eerder een grote ronde uitgereden, maar de Vuelta was z’n eerste grote ronde en die andere 3 keren ging het om de Giro, waar veel sprinters er standaard de brui aan geven als de sprintetappes ‘op’ zijn.
Denk je niet dat ie z’n eerste Tour wil uitrijden, sterker nog, wil proberen te winnen op de Champs-Elysees?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.