Voor Ineos mannen lijkt het mij niet dat je extra geld moet geven voor bv een kwiat of poels. Ik zie ze niet echt meer punten halen dan de TTT en trui/teampunten. Voor Poels kan dit misschien anders worden als G of Bernal uitvallen, maar (behalve bij Porte misschien 🙂) laat ik daarvan mijn keuzes niet afhangen. Ikzelf heb Van Baarle.
Het lijkt alsof niemand hier nog Thomas heeft? Ik heb hem en Bernal en toch een deftig AK team en goed sprintteam (incl Groenewegen), dus het kan wel denk ik.
'@j1sprunk:
Voor de heuvels zit ik met: Van Aert, Schachmann, Alaph, Di Marchi, Sagan en Matthews.
Tijdrit: Van aert en Dennis nu voorlopig...
Over het Ineos-verhaal: aan het verleden van kwia en Poels haalden zij toch niet super veel punten in de Tour. En enkel voor de teampunten lijken ze mij te duur
'@la primavera: Ineos knecht kan je vermoedelijk perfect opstellen als opvulling bij de bergetappes. Mogelijke kans op etappewinst + als je uitgaat van gele+witte trui (I know, dat kun je niet zeker voorspellen) zijn dat 11 punten. En dan nog punten bij TT en bij de afrekening zal hij wel 100 punten halen. Als ineos faalt is het minder ideaal natuurlijk 🙂
Voorbeschouwing parcours gelezen mannen? Wielerflits gaat er vanuit dat er hoogstens 7 sprintkansen zijn, maar dat dit nog geen uitgemaakte zaak is. Verder noemen ze TJV niet bij de kanshebbers TTT. Tja.... Doe er je voordeel mee of lees het en neem het ter kennisgeving aan zou ik zeggen.
Edit @oborobo: grappig dat we op hetzelfde moment een reactie schreven die over hetzelfde gaat
Etappe 17 lijkt me inderdaad voor de vlucht. Zoals bijna altijd in Gap. Hoewel Zabel bij de voorlaatste keer dat ze via Sentinelle in Gap finishten een sprint van 40 man won, dus Sagan valt zeker niet uit te sluiten, is ook al eens tweede geweest in Gap over de Manse vanuit de vlucht.
Etappe 5 en 9 zie ik, gezien het vroeg in de ronde valt, wel op een sprint van 50 man uitdraaien, hoewel een vlucht nog steeds minstens zo waarschijnlijk is.
De juiste klassementsmannen kiezen van 3 / 3.5 miljoen gaat key zijn, net als de vraag of matthews vol mee gaat doen op het vlakke en wie zijn verdorie die 3/4 toppers die 6 keer in een vlucht gaan zitten. Twijfel vooral nog over een van de volgende drie: mas, landa, of toch quintana. Landa giro maar stabiel goed, mas matig in Zwitserland, en quintana........ tjah. Nog argumenten?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.