Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 62 ... 175 176
KV

Voor Ineos mannen lijkt het mij niet dat je extra geld moet geven voor bv een kwiat of poels. Ik zie ze niet echt meer punten halen dan de TTT en trui/teampunten. Voor Poels kan dit misschien anders worden als G of Bernal uitvallen, maar (behalve bij Porte misschien 🙂) laat ik daarvan mijn keuzes niet afhangen. Ikzelf heb Van Baarle.

Het lijkt alsof niemand hier nog Thomas heeft? Ik heb hem en Bernal en toch een deftig AK team en goed sprintteam (incl Groenewegen), dus het kan wel denk ik.

Jeffrey81

'@KV: ik ook... Je bent niet de enige ;)

GlennTour

'@j1sprunk:

Voor de heuvels zit ik met: Van Aert, Schachmann, Alaph, Di Marchi, Sagan en Matthews.

Tijdrit: Van aert en Dennis nu voorlopig...

Over het Ineos-verhaal: aan het verleden van kwia en Poels haalden zij toch niet super veel punten in de Tour. En enkel voor de teampunten lijken ze mij te duur

jsprunk

Poels is nog nooit zo goed geweest als nu, ik waag het er wel op met dit budget :)

La Primavera

Zo'n van Baarle. Waar ga je die opstellen dan naast de TT en ITT?
Poels is vaak laastste man en heeft nu echt weer een stap gezet lijkt het met een goede voorbereiding. Die kan je gewoon in je klimploeg opnemen.

Laatst gewijzigd
KV

'@la primavera: Ineos knecht kan je vermoedelijk perfect opstellen als opvulling bij de bergetappes. Mogelijke kans op etappewinst + als je uitgaat van gele+witte trui (I know, dat kun je niet zeker voorspellen) zijn dat 11 punten. En dan nog punten bij TT en bij de afrekening zal hij wel 100 punten halen. Als ineos faalt is het minder ideaal natuurlijk 🙂

oborobo

Volgens de parcour voorbeschouwing is het helemaal niet zeker dat elke sprintetappe ook
een sprint gaat worden.

Bonifazio ipv Pasqualon?

arjenzvob

Voorbeschouwing parcours gelezen mannen? Wielerflits gaat er vanuit dat er hoogstens 7 sprintkansen zijn, maar dat dit nog geen uitgemaakte zaak is. Verder noemen ze TJV niet bij de kanshebbers TTT. Tja.... Doe er je voordeel mee of lees het en neem het ter kennisgeving aan zou ik zeggen.

Edit @oborobo: grappig dat we op hetzelfde moment een reactie schreven die over hetzelfde gaat

Laatst gewijzigd
oborobo

'@arjenzvob

Dus jij twijfelt ook over het aantal sprinters?
6 of 7.
Bonifazio of Pasqualon.

Ab Normaal

Vooral etappe 17 is voor mij een breinbreker.
Ik denk dat ie te zwaar is voor de Sagannetjes van deze wereld, en als dat zo is, zie ik de meerwaarde van de heuvelsprinters niet zo t.o.v. Viviani en Groenewegen van wie ik verwacht dat ze een klein heuveltje wel over kunnen.

KV

Jah, in de giro werd dit ook vaak gezegd maar uiteindelijk bleken alle sprintetappes ook gewoon een sprint te worden.

KV

Etappe 17 zal voor de aanvallers zijn denk ik

arjenzvob

Ik ga behoorlijk wat sprinters meenemen. Ik wijs alleen de meelezers op dit forum op de voorbeschouwing en verder mag iedereen naar eigen wijsheid kiezen.

ditisdavid

Etappe 17 lijkt me inderdaad voor de vlucht. Zoals bijna altijd in Gap. Hoewel Zabel bij de voorlaatste keer dat ze via Sentinelle in Gap finishten een sprint van 40 man won, dus Sagan valt zeker niet uit te sluiten, is ook al eens tweede geweest in Gap over de Manse vanuit de vlucht.

Etappe 5 en 9 zie ik, gezien het vroeg in de ronde valt, wel op een sprint van 50 man uitdraaien, hoewel een vlucht nog steeds minstens zo waarschijnlijk is.

Laatst gewijzigd
Casey

Ik wil ook een Elite team aan sprinters meenemen.
Je kan blijven voorbeschouwen tot je een ons weegt, maar uiteindelijk wordt het koersverloop bepaald door de mannen op de fiets. En wie wil er nou niet een etappe winnen in de tour de france? Elke kans om te sprinten wordt aangegrepen.

Michel091

De juiste klassementsmannen kiezen van 3 / 3.5 miljoen gaat key zijn, net als de vraag of matthews vol mee gaat doen op het vlakke en wie zijn verdorie die 3/4 toppers die 6 keer in een vlucht gaan zitten. Twijfel vooral nog over een van de volgende drie: mas, landa, of toch quintana. Landa giro maar stabiel goed, mas matig in Zwitserland, en quintana........ tjah. Nog argumenten?

KV

Ik heb geen 1 vd 3. Als ik moest kiezen zou ik voor Landa gaan, maar toch, het was een zware giro...

M@thijs

'@michel ik zat met hetzelfde dilemma. uiteindelijk heb ik voor optie B gekozen. dat budget te investeren voor een upgrade naar thomas en zo nog een plekje vrij te maken

kevinraar

jeffrey ik heb geen budget meer over dan moet ik 1 van mij klimmers eruit doen voor een sprinter wie zouden jullie erbij doen
heb dit al
groenewegen
sagan
ewan
Matthews
kristoff
paqulion

wie erbij doen? viviani is te duur

wie gaat er bij sunweb sprinten Matthews of bol?

Laatst gewijzigd
Dit loopt spaak

Ook ik begin ergens iets twijfel over te krijgen... Iemand een advies?

Quintana & Valverde
Of
A. Yates & S. Yates

Of bijv. A. Yates en Valverde?

Bij voorkeur zou ik er 2 van hetzelfde team willen, iig voor mijn gevoel..

Piet Pierewiet

'@kevin Laporte?
Matthews denk ik gezien de aankomsten.

Zelf toch ook Buchmann maar erbij geklikt.
Goed team
Goede potentie
Goed prijsje

danusz1986

Wie klikt Nibali erbij? Nog steeds niet duidelijk wat zijn motivatie is?

jsprunk

Nibali kijkt in de Vogezen hoe het gaat en besluit dan wat hij in de Pyreneeën en Alpen gaat doen.

Jeffrey81

Ik heb Nibali er gisteren uit geklikt. Maar ben nog een beetje met 6 miljoen aan het goochelen in mijn team....

Bardet/Martin
Kruis/Fugl
Kruis/Pinot
Mas/Nibali

Ik blijf twijfelen wat het beste gaan uitpakken..... momenteel heb ik optie 3 staan. Kan over tien minuten weer anders zijn

Dit loopt spaak

Het begint steeds meer een martelgang te worden onderhand. Dat die tour maar rap begint!

1 2 ... 62 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.